فورس ۸.۵ تن کابین خواب دار

فورس ۸.۵ تن کابین خواب دار

مقدمه :

در مقالات قبلی از تهران خودرو در مورد یکی از انواع کامیونتهای فورس با عنوان کامیونت فورس ۶ تن صحبت کردیم.
در این مقاله از تهران خودرو قصد داریم در مورد نوعی دیگر از این کامیونت‌ها، کامیونت فورس ۸.۵ تن (کابین خواب دار )را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم.
یکی از محصولات شرکت بهمن دیزل که با بهره گیری از قطعاتی با کیفیت بسیار بالا و جدیدترین فناوری روز دنیا توانسته تحولی عظیم در صنعت خودروسازی کشور ایجاد نماید و در صدر پرفروش ترین خودروهای سنگین قرار گیرد کامیونت فورس ۸.۵ تن کابین خوابدار است.

شرکت بهمن دیزل در سال ۱۴۰۰ از کامیونت‌ های فورس فول آپشن، با دو تناژ ۶تن و ۸.۵ تن رونمایی کرده و در خطوط تولیدی خود قرار داده است.

خرید اقساطی فورس ۸.۵ تن کابین خواب دار

خرید اقساطی فورس ۸.۵ تن کابین خواب دار

این کامیونت با نام کامیونت فورس ۸.۵ تن کابین خوابدار مدل ایرانی سری فورلند، توسط شرکت فوتون عرضه شده است. ظاهر و برخی ویژگی های فنی این کامیونت با نسخه چینی آن تفاوت دارد. این کامیونت با ظرفیت های ۶ و ۸.۵ تن در بازار موجود است و نسخه کابین خوابدار آن نیز قابل سفارش می‌باشد.

این کامیونت با وزن ۳۲۰۰ و توان باربری ۸.۵ تن به یکی از کامیونت های پرکاربرد شرکت بهمن دیزل تبدیل شده است.

معرفی کامیونت فورس ۸.۵ تن
موتوری که برای کامیونت فورس ۸.۵ تن استفاده شده است از نوع CUMMINS است که یکی از با کیفیت ترین موتورهای موجود در بازار خودروسازی است. همانطور که گفته شد وزن ناخالص کامیونت فورس ۸.۵ تن، ۸۵۰۰ می باشد به این معنی که می تواند بارهایی با وزن ۸.۵ تن را به مکان های دیگر حمل نماید.
قدرت موتور کامیونت فورس ۸.۵ تن ۱۵۵ اسب بخار و گشتاوری ان ۴۹۱ نیوتن متر است.

فروش اقساطی فورس ۸.۵ تن کابین خواب

فروش اقساطی فورس ۸.۵ تن کابین خواب

سیستم ترمز کامیونت فورس ۸.۵ تن :
سیستم ترمز ضد قفل مجهز به کنترلگرهای الکترونیکی جهت تعادل و پایداری در سطوح لغزنده (ABS+EBD)، از جمله سیستم هایی هستند که برای کامیونت فورس ۸.۵ تن به کار رفته است و مجموع این سیستم های ترمز امنیت بسیار خوبی را به این خودرو بخشیده است.

سیستم سوخت رسانی کامیونت فورس ۸.۵ تن :
سیستم سوخت رسانی فورس ۸.۵ تن انژکتور – کانال مشترک (بوش – آلمان) بوده و باک آلومنیومی با حجم ۲۰۰ لیتر برای آن تعبیه شده است.

آپشن های دیگر فورس ۸.۵ تن :

کامیونت های فورس دارای امکانات و آپشن های متعددی هستند که باعث شده این خودرو طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد و کامیونت فورس ۸.۵ تن نیز از این قضیه مستثنی نیست.
این کامیونت دارای یک عدد تختخواب است و امکان تبدیل صندلی های جلو ی این خودرو به تخت خواب نیز وجود دارد که این امر نهایت آسایش و امنیت را برای راننده در سفرهای طولانی مدت فراهم می کند که یکی از نکات قوت این نوع کامیونت محسوب می شود.
مولتی مدیا TFT لمسی( رادیو، رهیاب، بلوتوث،SD، USB، کلیدهای دسترسی به سیستم مولتی مدیا و کروز کنترل بر روی غربیلک فرمان، کولر، چراغ رانندگی در روز (LED)، چراغ های مه شکن جلو و…از امکانات و تجهیزات کامیونت فورس ۸.۵ تن می باشد.

در پایان ذکر این نکته نیز ضروری است که فروش کامیونت جدید بهمن دیزل فورس ۸.۵ خواب‌دار با یکسال سرویس مجانی و گارانتی ۳۰ ماه یا ۲۰۰ هزار کیلومتر انجام می‌شود.

خرید اقساطی از تهران خودرو
شرکت تهران خودرو به عنوان یکی از شرکت های بزرگ ارائه دهنده خدمات خودروهای سواری و سنگین در کشور، شرایط فروش اقساطی کامیونت فورس ۸.۵ تن را برای متقاضیان محترم از سرتاسر کشور فراهم کرده است.
کامیونت فورس ۸.۵ تن خواب دار به دلیل بهره‌مندی از قدرت و ظرفیت حمل بالا در اندک مدتی که در کشور عرضه شده است، طرفداران زیادی پیدا کرده است.
در صورتی که شما هم قصد خرید اقساطی این کامیونت را دارید، می توانید با تماس با کارشناسان تهران خودرو ، از آخرین شرایط اقساطی فروش کامیونت فورس ۸.۵ تن خوابدار مطلع شوید.

خرید اقساطی خودرو های سنگین

اینستاگرام تهران خودرو

4.8/5 - (10 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها