خرید اقساطی کامیون

کامیون بنز ۲۶۲۴

بررسی کامل کامیون بنز ۲۶۲۴ + جدول مشخصات+ خرید اقساطی کامیون بنز ۲۶۲۴

مقدمه و تاریخچه

کامیون باری بنز ۲۶۲۴

کامیون های سری ال مرسدس بنز در ایران با نام بنز مایلر شناخته میشوند. این کامیون های باری برای شرکت مرسدس بنز از سال ۱۹۵۹ تا ۱۹۹۵ تولید شدند. نخستین تولید کامیون سری ال در سال ۱۹۵۹ در آلمان برای مصرف داخلی انجام شد ولی تولید برای صادرات ان تا سال ۱۹۹۵ ادامه داشت.سری ال صادرات بسیار موفقی داشت و به سرعت در خاورمیانه ،افریقا و امریکای جنوبی مشهور شد و بکار گرفته شد.
در سال ۱۹۶۲ مدل ۱۹ تنی با قدرت بیشتر ساخته شده و صادر گردیده سری ال همچنین در ایران بطور فراوان وارد شد و پس از مدتی داخل ایران تولید شده و به بنز مایلر معروف شده و هم اکنون ایران خودرو دیزل به دو مدل ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ تولید می کند.

کمپرسی ۲۶۲۴ بنز

کمپرسی نوعی ماشین سنگین برای حمل و نقل و جابجایی موادی مانند شن، ماسه، سنگریزه و نخاله‌های معدنی و ساختمانی می‌باشد. بیشتر مدل‌های کمپرسی دارای سازه‌ای هیدرولیکی هستند که از آن برای خالی کردن مواد توسط کفهٔ پشتی آن استفاده می‌کنند. شرکت بنز یک شرکت موفق آلمانی است که در زمینه تولید و طراحی ماشین های سنگین و کامیون و کمپرسی وکامیونت فعالیت دارد. امروزه مرسدس بنز یکی از زیرمجموعه‌های شرکت دایملر  به‌شمار می‌آید و همراه با فولکس واگن و ب‌ام‌و سه خودروساز مشهور و لوکس آلمانی هستند، که به‌عنوان پرفروش‌ترین خودروسازان لوکس جهان، شناخته می‌شوند.
کامیون کمپرسی ۲۶۲۴ بنز یکی از کمپرسی های تولید اخیر شرکت بنز است که توانست در زمان کم جایگاه ویژه ای در بازار حمل و نقل جاده ای ایران پیدا کند.

کامیون بنز ۲۶۲۴

کامیون بنز ۲۶۲۴

بیشتربدانید : مشخصات کامیون بنز ۱۹۲۴

مشخصات موتور و گیربکس کامیون بنز ۲۶۲۴

موتور به کار رفته در این کامیون بنز قدیمی ۲۶۲۴ ، BENZ OM 355LA است. موتور از نوع ۶ سیلندر خطی با سیستم سوخت رسانی انژکتوری، تزریق مستقیم و دیزلی می باشد.
موتور بنز ۲۶۲۴ دارای قدرت ۲۸۰ اسب بخاری در ۲۲۰۰ دور در دقیقه یا توان تولید حداکثر گشتاروی ۱۰۵۰ نیوتن متر در ۱۱۰۰ دور در دقیقه را دارد. حجم مجموع سیلندرهای این کایمون قدیمی بنز ۱۱۵۸۰ سی سی است. موتور این کامیون توانست استاندارد آلایندگی یورو ۴ را در کشور دریافت کند. موتور بنز ۲۶۲۴ مجهز به توربو شاژر، اینترکولر و سیستم SCR است.
گیربکس بنز ۲۶۲۴ از نوع زد اف دستی با مدل ZF 16s است. گیربکس آن از نوع ۱۶ دنده جلو و ۲ دنده عقب است. کلاج آن از نوع تک صفحه ای خشک هیدروپنوماتیکی می باشد.
حداکثر سرعت کامیون باری ۲۶۲۴، ۹۰ کیلومتر در ساعت و کمپرسی بنز آن نیز ۹۰ کیلومتر در ساعت سرعت دارد. حداکثر توانایی بنز باری ۲۶۲۴، ۴۸ درصد و کمپرسی بنز آن ۵۶ درصد می باشد.

مشخصات سیستم ترمز و تعلیق کامیون بنز ۲۶۲۴

ترمز به کار رفت در آن از نوع دو مداره پنوماتیکی می باشد. سیستم ترمز جلو و عقب بنز ۲۶۲۴ از نوع کاسه ای و مجهز به ترمز ای بی اس یا همان ضد قفل است. ترمز دستی نصب شده در این بنز قدیمی ترمز دستی از نوع تمام پنوماتیکی با عملکرد روی محور عقب و ترمز کمکی از نوع خفه کن است.
تعلیق جلو بنز ۲۶۲۴ از نوع فنر تخت با کمک فنر هیدرولیک و تعلیق عقب از نوع تخت مندل است. این کامیون دارای ۲۶ تن وزن ناخالص است.

بنز مایلر

بنز مایلر

مخزن سوخت بنز مایلر

فلزی
ظرفیت: ۲۰۰ lit
سیستم تعلیق
تعلیق محور جلو: فنرتخت + کمک فنر
تعلیق محور عقب: فنر تخت متصل به مندل

سیستم برق بنز مایلر

ظرفیت باتری ها (آمپر ساعت): ۲×۱۲ V / 117 Ah
مشخصات آلترناتور (دینام): ۲۸ V / 35 A
استارت: ۴.۴V / 24 Kw
برق مصرفی: ۲۴V
ویژگیهای حرکتی
‏LK L
حداکثر سرعت ۸۸ ۹۸
قطر دایره چرخش ۲۳.۵۰ ۱۹.۵۰
حداکثر توانائی بالاروی از شیب ۳۵% ۴۰%
حداکثر سرعت مجاز طبق قوانین راهنمایی و رانندگی

شاسی
نوع شاسی : E380TM
ابعاد: ۲۸۴x70x8.5

چرخها
رینگ : ۱۲.۰۰ x 24
تایر: ۸.۵۰ x 24

تجهیزات و متعلقات کامیون بنز ۲۶۲۴

کمربند ایمنی
بخاری
کولر گازی
آیینه های داخلی

تجهیزات استاندارد کامیون بنز ۲۶۲۴
ایران خودرو دیزل کامیون بنز ۲۶۲۴ خود را بهبود بخشیده و تا بتواند در سطح جاده های کشور حضور داشته باشد. با این حال هنوز استاندارد مورد نظر را دریافت نکرده و چندی پیش مورد انتقاد مسئولین و مردم قرار گرفت. با این حال این کامیون نسبت به نسخه های قدیمی خود بروز شده است. تجهیزات به کار رفته در این کامیون بنز را به صورت کامل در زیر توضیح خواهیم داد.
کامیون بنز ۲۶۲۴ ایران خودرو دیزل مجهز به بخاری درجا، بوق برقی و بوق دنده عقب، صندلی راننده و کمک راننده قابل تنظیم و مجهز به کمربند ایمنی سه نقطه، تاخوگراف، گاردهای جلو، عقب و جانبی، جک، چراغ های مه شکن جلو و عقب، آفتابگیر داخلی، ظرفیت مخزن ادبلو ۳۰ لیتری، سیستم صوتی، کولر و بخاری، قفل عرضی و طولی دیفرانسیل، سیستم ترمز مجهز به فیلتر رطوبت گیر، شیلنگ باد، مثلث احتیاط، جعبه کمک های اولیه، تیپ کمپرسی این بنز مجهز به PTO است.

مشخصات کابین کامیون بنز ۲۶۲۴

کابین آن از نوع دماغ درا بدون خواب می باشد. این کامیون طرفداران خاص خودش را دارد. کابین آن دارای تعلیق جلو ثابت و تعلیق عقب ۴ عدد کمک فنر هیدرولیک و فنر تخت می باشد. کابین این کامیون قدیمی قطعا نرمی و راحتی کابین های جدید را نخواهد داشت. ولی با تمام این اوصاف طرفداران زیادی را در بازار دارد و اکثر مردم عامی زمانی که اسم کامیون را می آوری این کامیون در ذهن آن ها تداعی می شود. همواره بازار خرید و فروش خوبی را در اختیار دارد.

تفاوت بنز ۱۹۲۴ با ۲۶۲۴

تفاوت کامیون بنز ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ در این است که مقدار باری که بنز ۱۹۲۴ می‌تواند جابجا کند ۱۰ تن و مقدار باری که کامیون ۲۶۲۴ می‌تواند جابجا کند ۱۵ تن است. به کامیون بنز ۱۹۲۴، ۶ چرخ و به کامیون ۲۶۲۴، ۱۰ چرخ گفته می‌شود . کامیون های بنز ۱۹۲۴ به  تک و کامیون ۲۶۲۴ به جفت معروف است. بنز ۱۹۲۴  ها برای جابه جایی بار تا ۱۰ تن مناسب هستند و ابعاد اتاق آن ها برابر است با: ۵.۸۰*۲.۲۰ متر. همان بنزهای ۲۶۲۴ ها برای جابه جایی بار تا ۱۵ تن مناسب هستند و ابعاد اتاق آن ها برابر است با: ۶.۸۰*۲.۲۵ متر .

خرید اقساطی کامیون مایلر از تهران خودرو

شرکت تهران خودرو به عنوان یکی از شرکت های بزرگ ارائه دهنده خدمات خودروهای سواری و سنگین در کشور، شرایط فروش اقساطی کامیون بنز ۲۶۲۴ را برای متقاضیان محترم از سرتاسر کشور فراهم کرده است.
در صورتی که شما هم قصد خرید اقساطی کامیون بنز را دارید، می توانید با تماس با کارشناسان تهران خودرو ، از آخرین شرایط فروش اقساطی کامیون بنز ۲۶۲۴ مطلع شوید.

فروش اقساطی ماشین های سنگین ، کشنده ، کامیون و کامیونت در تهران خودرو 

خرید اقساطی کامیون

خرید اقساطی کامیون

4.5/5 - (11 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها