فورس ۶ تن

فورس ۶ تن

مقدمه :
در ای مقاله از تهران خودرو شما را با انواع تناژ کامیونت فورس آشنا میکنیم.
تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با مشخصات فنی و تجهیزات، شرایط خرید اقساطی ولیزینگی فورس ۶ تن ، مزایا و معایب آن آشنا شوید.
گروه بهمن در سال ۱۴۰۰ از کامیونت‌ های فورس فول آپشن، با دو تناژ ۶تن و ۸.۵ تن رونمایی کرده و در خطوط تولیدی خود قرار داده است.

برای معرفی کامیونت فورس ۶ تن باید گفت که قرار است با دو مدل اتاق عرضه شود که شامل کامیونت فورس ۶ تن خوابدار و بدون خواب می‌باشد.

در مقایسه کامیونت فورس ۶ تن با سایر محصولات شرکت بهمن دیزل می‌توان گفت که این خودرو با موتوری ۴ سیلندر و قدرتمند از نظر قوای محرکه نسبت به کامیونت شیلر از قدرت بیشتری برخوردار است. همچنین به واسطه بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا، انتظار می‌‌رود جایگاه خوبی را در بازار از آن خود کند.

برای اطلاعات بیشتر از شرایط فروش نقدی و اقساطی فورس ۶ تن با کارشناسان تهران خودرو در ارتباط باشید.

کامیونت فورس ساخت کدام کشور است؟

باید خدمتتان عارض شویم که کامیونت فورس اصالتا چینی و ساخت گروه فوتون چین است. گروه بهمن دیزل تغییراتی اندک در بخش داخلی و پیشرانه این خودرو ایجاد نموده و آن را با نام فورس روانه بازار کرده است. پس این فورسی که قرار است بخرید و از رانندگی با آن لذت ببرید، ساخت کشور خودمان و گروه بهمن بوده و در واقع روح فوتون در بدن فورس است!

خرید اقساطی فورس ۶ تن

خرید اقساطی فورس ۶ تن

معرفی کامیونت فورس:
از جمله مشخصات بارز کامیونت فورس می توان به جرم خالص حدود ۳ تن و توان باربری ۶ تن آن اشاره کرد. این مشخصات حاکی از این است که کامیونت فورس در گروه کامیون های سبک قرار دارد.
این کامیون که به موتور Cummins مجهز است، در مدل ها و کاربری های مختلف معرفی شد. پیشرانه نصب شده روی این کامیون مدل ISF3.8s5154 است که یک موتور ۴ سیلندر خطی با سیستم تزریق سوخت مستقیم و ۱۶ سوپاپه است که به کمک توربو شارژ نصب شده می تواند حداکثر ۱۵۵ اسب بخار در ۲۶۰۰ دور و ۴۹۱ نیوتن متر در ۱۲۰۰ دور را تولید کند. استاندارد آلایندگی این موتور یورو ۵ است و نسبت تراکم آن ۱۷.۲:۱ است.

فروش اقساطی فورس ۶ تن

فروش اقساطی فورس ۶ تن

جعبه دنده نصب شده روی این کامیون ۶ سرعته دستی از نوع WLY/6G است و شاسی این خودرو ساخت شرکت بهمن دیزل است. سیستم های ترمز جلو و عقب کاسه ای و پنوماتیکی هستند و سیستم های ABS و EBD روی آن نصب شده است.
کامیون فورس در دو مدل ۶ و ۸ تن و با اجازه سفارش گذاری با جای خواب و بدون جای خواب عرضه می شود.

معرفی کامیونت فورس ۶ تن (کابین خوابدار)
کامیونت فورس ۶ تن (خوابدار) از نظر مشخصات فنی کاملا شبیه به کامیونت فورس ۶ تن است و تنها تفاوتی که با یکدیگر دارند این است که این نوع کامیونت با کابین عرضه می شود.موتور به کار رفته برای کامیونت فورس ۶ تن (کابین خوابدار)، از نوع ۴ سیلندر خطی سوپاپ بالا، تزریق مستقیم،۱۶ سوپاپه است و به امکاناتی نظیر توربوشارژر و اینترکولر تجهیز شده است.
قدرت موتور کامیونت فورس ۶ تن (کابین خوابدار) همانند کامیونت فورس ۶ تن ۱۵۵ اسب بخار، میزان گشتاوری آن ۴۹۱ نیوتن متر و دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است.فورس ۶ تن (کابین خوابدار) به سیستم های ترمز ABS+EBD مجهز می باشد که برای ایجاد تعادل و پایداری طراحی شده است و مانع از سرخوردن خودرو در جاده های لغزنده می شود.
فورس ۶ تن (کابین خوابدار) دارای یک تخت خواب است که به منظور استراحت تعبیه شده است.همچنین صندلی های جلو نیز به تخت خواب تبدیل می شوند.شاسی این نوع کامیونت از نوع نردبانی است و جنس باک این کامیونت از نوع آلومینیوم با ظرفیت ۲۰۰ لیتر است.

کامیونت فورس ۶ تن بدون خواب:
فورس ۶ تن دارای موتور آمریکایی می‌باشد که اکثریت ماشین‌های سنگین در جهان از این نوع موتور در محصولات خود استفاده می‌کنند و توان موتور این خودرو ۱۵۵ اسب بخار با حجم موتور ۳۷۶۰ سی‌سی ، این خودرو دارای استاندارد یورو ۵ و به صورت ۴ سیلندر طراحی شده است،کابین فورس ۶ تن بسیار نرم و بی سر و صدا، همچنین کابین بزرگتر نسبت به کامیونت‌های هم تناژ خود دارد،سیستم ترمز جلو دیسکی و کاسه‌ای ۹۰ عقب، دارای دیفرانسیل قدرتی، سرعت و شتابی بالاتری نسبت به بقیه کامیونت‌ها دارد.سیستم ترمز ضد قفل و EBD برای ایجاد تعادل و پایداری طراحی شد که مانع سرخوردن ماشین در جاده‌های لغزنده می‌شود.

مدل گیربکس WLY شش دنده دستی در این مدل به کار رفته، کیلومتر هوشمند دارد،کابین این نوع ماشین عریض‌تر از الوند ۶ تن است که با مزایا و مشخصات فنی ذکر شده جایگزین خوبی برای الوند می‌باشد.صندلی‌های جلو این خودرو به تخت خواب تبدیل می‌شوند که برای راحتی و استراحت رانندگان طراحی شده است.
گیربکس این خودرو نسبت به الوند و جک ۶ تن از مرغوبیت پایین‌تری برخوردار است ، لاستیک فابریک این خودرو سایز کوچکی نسبت به کامیونت‌های هم تناژ خود در بازار دارد، ریتارد این خودرو نسبت به ایسوزو ضعیف‌تر عمل می‌کند و همچنین آلیاژ شاسی ضعیف‌تر نسبت به کامیونت جک و الوند دارد.

مشخصات ظاهری کامیونت فورس:
کامیونت فورس نیز همانند سایر کامیون ها از نظر شکل ظاهری فرم مکعبی شکلی دارد. چراغ های بزرگ و جلو پنجره طرح کرومی از مشخصات ظاهری این کامیونت است. این چراغ ها سبب شده که این خودرو را متمایز تر از خودروهای دیگر نشان دهد. در دو مدل خودرو ۶ تن و ۸.۵ تنی کامیونت فورس یک موتور دیزلی ۳۷۰۰ سی سی ساخت کامینز با قدرت ۱۵۵ اسب بخار و گشتاور ۴۹۰ نیوتون متر تعبیه شده است. بهره مند بودن از چنین موتور پر قدرت در هر دو مدل خودرو از مشخصات و نمای ظاهری کامیونت فورس محسوب می شود.

از رقبای اصلی کامیونت های فورس، کامیونت جک از شرکت آرین دیزل،کامیونت الوند از سایپا دیزل،کامیونت فاو از شرکت سیبا موتور و تمامی خودروهای چینی در تناژ ۶ تن و ۸ تن است. با توجه به مشخصات فنی و تجهیزاتی که دارد و قیمت مناسب آن طرفداران خاص خودش را در بازار دارد

مزایا و معایب کامیونت فورس (۶ تن و ۸ تن)
کامیونت های فورس دارای موتور آمریکایی می‌باشد که اکثریت ماشین‌های سنگین در جهان از این نوع موتور در محصولات خود استفاده می‌کنند و توان موتور این خودرو ۱۵۵ اسب بخار با حجم موتور ۳۷۶۰ سی‌سی ، این خودرو دارای استاندارد یورو ۵ و  به صورت ۴ سیلندر طراحی شده است،کابین فورس ۶ تن بسیار نرم و بی سر و صدا، همچنین کابین بزرگتر نسبت به کامیونت های هم تناژ خود دارد،سیستم ترمز جلو دیسکی و کاسه ای ۹۰ عقب، دارای دیفرانسیل قدرتی، سرعت و شتابی بالاتری نسبت به بقیه کامیونت‌ها دارد.سیستم ترمز ضد قفل و EBD برای ایجاد تعادل و پایداری طراحی شد که مانع سرخوردن ماشین در جاده‌های لغزنده می‌شود.
مدل گیربکس WLY  شش دنده دستی در این مدل به کار رفته، کیلومتر هوشمند دارد،کابین این نوع ماشین عریض تر از الوند ۶ تن است که با مزایا و مشخصات فنی ذکر شده جایگزین خوبی برای الوند می‌باشد.صندلی‌های جلو این خودرو به تخت خواب تبدیل می‌شوند که برای راحتی و استراحت رانندگان طراحی شده است،گیربکس این خودرو نسبت به الوند و جک ۶ تن از مرغوبیت پایینتری برخوردار است ، لاستیک فابریک این خودرو سایز کوچکی نسبت به کامیونت های هم تناژ خود در بازار دارد، ریتارد این خودرو نسبت به ایسوزو ضعیف تر عمل می‌کند و همچنین آلیاژ شاسی ضعیف تر نسبت به کامیونت  جک و الوند دارد.
یکی از مزایای قابل رویت فورس ۸.۵ تن نسبت به کامیونت‌‌های هم تناژ خود در بازار داشتن شاسی ۶ متری این کامیونت است
یکی از معایب این، است که ریتارد ضعیفتری نسبت به ایسوزو دارد، گیربکس این مدل نسبت به جک و الوند از مرغوبیت پایینتری برخوردار است، لاستیک فابریک این مدل سایز کوچک تری نسبت به مدل‌های دیگر در بازار دارد.

 

 

خرید اقساطی از تهران خودرو
شرکت تهران خودرو به عنوان یکی از شرکت های بزرگ ارائه دهنده خدمات خودروهای سواری و سنگین در کشور، شرایط فروش اقساطی فورس ۶ تن بهمن دیزل را برای متقاضیان محترم از سرتاسر کشور فراهم کرده است. در صورتی که شما هم قصد خرید اقساطی این کامیونت را دارید، می توانید با تماس با کارشناسان تهران خودرو ، از آخرین شرایط فروش اقساطی فورس ۶ تن بهمن دیزل مطلع شوید.

خرید اقساطی خودرو های سنگین

اینستاگرام تهران خودرو

جهت ارتباط با مجموعه تهران خودرو جهت و دریافت راهنمایی در مورد پروسه خرید ، پیگیری مدارک مشتریان ، پشتیبانی مشتریان قدیمی و …میتوانید از طریق شماره تماس های زیر و یا از طریق رسانه های اجتماعی دیگر از قبیل واتساپ ، اینستا گرام و تلگرام با ما در تماس باشید:

شماره تماس شرکت :

تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۱۰۸۱۴۱
تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۱۰۸۱۵۱
تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۱۰۸۱۶۱
پشتیبان واتساپ

https://wa.me/aghaee

۰۹۱۲۶۴۰۴۰۳۸

کانال تلگرام

@tehrankhodro

پیچ اینستاگرام :

https://instagram.com/tehrankhodro.ir/

4.8/5 - (10 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محسن سلگی
1 ماه قبل

سلام محسن هستم ۶تن میخواستم شرایطی لطفا با من تماس بگیرید۰۹۱۸۸۵۴۳۳۱۸