بررسی مشخصات کامیونت جک ۹ تن

بررسی کامل کامیونت جک ۹ تن+ جدول مشخصات+خرید اقساطی

شرکت آرین دیزل

شرکت آرین دیزل به‌عنوان یکی از شرکت‌های نوپا در بحث خودروهای سنگین کشور شناخته می‌شود. بااین‌حال در طول این ۱۲ سال که از تأسیس این شرکت می‌گذرد، توانسته تا سهم قابل‌توجهی از بازار ماشین‌های سنگین به‌خصوص در بخش کامیونت‌ها را برای خود تصاحب کند. این شرکت در سال ۱۳۹۱ با هدف تعریف استانداردهای جدید در رضایت مشتریان و کیفیت محصولات وارد بخش خودروهای تجاری شد. دیری نپایید که در سال ۱۳۹۲ شرکت آرین دیزل همکاری رسمی خود با شرکت خودروسازی JAC Motors را آغاز کرد. حاصل این شراکت را می‌توان در شروع واردات کامیونت‌های جک در مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلف از سال ۱۳۹۳ شاهد بود. در طول چند سال اولیه از واردات کامیونت‌های جک از سری N، شرکت آرین موتور توانست تا فروش قابل‌توجهی را در کامیونت‌های با ظرفیت ۶ تن، ۵.۷ تن، ۶.۵ تن و ۲.۸ تن تجربه کند.

 

خرید قسطی کامیونت جک ۹ تن

خرید قسطی کامیونت جک ۹ تن

 

حرکت به سوی خودروسازی

تجربه موفق واردات کامیونت‌های جک توسط شرکت آرین دیزل باعث شد تا این شرکت، مسیر خود را از یک واردکننده به یک تولیدکننده ماشین‌های سنگین در کشور تغییر دهد. ازاین‌رو شد که این شرکت تصمیم گرفت تا اقدام به تولید و مونتاژ کامیونت‌های جک سری N و همچنین مینی‌بوس و ون Sunray در کشور نماید.
موفقیت‌های شرکت آرین دیزل ادامه‌دار بوده و پس از شروع تولید ماشین‌های سنگین از سال ۱۳۹۸، توانست تا به‌عنوان دومین تولیدکننده خودروهای تجاری سبک در سال ۱۴۰۱ در کشور شود. ازاین‌رو می‌توان گفت که شرکت آرین دیزل توانست تا مسیر موفقیت را در حوزه ماشین‌های تجاری سبک با موفقیت طی کند. بااین‌حال، هنوز جا برای ورود به بازار ماشین‌های تجاری سنگین از جمله کشنده، کامیون باری و کمپرسی وجود داشت.

 

فروش اقساطی جک ۹ تن

فروش اقساطی جک ۹ تن

  • چنین مواردی سبب شدند تا شرکت آرین دیزل برای تولید ماشین‌های تجاری سنگین به سراغ شرکت شاکمان برود. شرکت خودروسازی شاکمان گرچه در کشور ما کمتر شناخته شده است، بااین‌حال به‌عنوان یکی از مشهورترین کمپانی‌های تجاری ساز چینی شناخته می‌شود. همکاری‌ها از سال گذشته آغاز شده و کامیون شاکمان در کشور ما تولید و به مشتریان عرضه گردیده است. همچنین گذشته در سال ۱۴۰۲، شرکت آرین دیزل اقدام به معرفی نسخه باری و کمپرسی کامیون شاکمان کرد و سبد محصولات خود را تکمیل کرد.
    کارخانه آرین دیزل در کجا قرار دارد؟
    شرکت آرین دیزل واحد تولیدی خود را در زمینی به مساحت ۲۹۵ هکتار در شهرستان خمین استان مرکزی تأسیس کرد. این واحد تولیدی دارای سالن‌های مونتاژ و تست مجهزی است و بیش از ۴۰۰ مهندس و تکنسین تولید و کنترل در این مجموعه در حال فعالیت هستند.

معرفی کامیونت جک ۹ تن

  • کامیونت‌های جک در سه مدل ۶، ۸.۵ و ۹ تن قابل تولید است و کامیونت ۹ تن جک جدیدترین کامیونت‌های جک محسوب می‌شود.کامیونت ۹ تن جک با بهره‌گیری از استاندارد آلایندگی Euro 5، سیستم سوخت رسانی Common rail+(bosch)+SCR و حجم موتور ۳۷۶۰ به یکی از موفق ترین خودروهای جک تبدیل شده است.
    کامیونت ۹ تن جک با قدرت موتور ۱۵۴ اسب بخار و گشتاوری ۵۰۰ نیوتن متر قادر به حمل بارهایی با وزن سنگین می‌باشد و به پیشرانه توربو دیزل کامینز با حجم ۳۷۶۰ سی سی تجهیز شده است. براساس نوع موتور و قدرتی که برای کامیونت ۹ تن جک در نظر گرفته شده است و همچنین سیستم ترمز کامیونت‌های جک که از دو مدار مستقل بادی تشکیل شده است، می‌توان گفت این مدل از کامیونت جک نسبت به سایر کامیونت‌ها برتری دارند. یکی از تغییراتی که بر روی کامیونت های جدید جک مشاهده می‌شود افزایش عرض شاسی است که پایداری این کامیونت‌ها را به طرز قابل توجهی افزایش داده است.
  • جدول مشخصات کامیونت جک ۹ تن
  • وزن نا خالص این کامیونت ۹۰۰۰ کیلوگرم بوده و کابین آن خوابدار میباشد.
مدل موتور به کار رفته در این خودرو دارای آلایندگی EURO 5 میباشد. حجم موتور کامیونت جک ۳۷۶۰ سی سی بوده و قدرت آن ۱۵۴/۲۶۰۰ اسب بخار بر دقیقه است.
گیربکس به کار رفته در جک ۹ تن دارای ۶ دنده میباشد.
سیستم ترمز دو مدار مستقل بادی برای این ماشین تعبیه شده و دارای ABS-EBS-ESC میباشد.
    شما می توانید کامیونت جک را با خیال راحت و آسوده و خدمات پس از فروش متفاوت را از پایتخت کامیون تهیه کنید.
  1. اینستاگرام تهران خودرو
  2. واتساپ تهران خودرو
  3. خرید خودرو های اقساطی از تهران خودرو
  4. خرید اقساطی خودرو های سواری
  5. خرید اقساطی خودرو های سنگین
2.5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حنیفه
18 روز قبل

سلام جک ۹تن با پیش‌پرداخت ۷۰۰ ملیون میشه خرید کرد لطفا شرایط