مایان دیزل

گروه خودروسازی مایان در سال ۱۳۷۵ تاسیس شد. این شرکت پس از اخذ مجوزهای لازم فعالیت خود را در حیطه ساخت تریلر در جهت بهبود وضعیت ناوگان فرسوده حمل و نقل، با سرمایه کاملا خصوصی آغاز کرد.
شرکت تهران خودرو نیز با همکاری با لیزینگی های مجاز بانکی با ارائه ی تسهیلات لیزینگی خرید اقساطی محصولات مایان دیزل فعالیت میکند و شما میتوانید برای آگاهی از قیمت محصولات مایان و فروش اینترنتی محصولات مایان دیزل، با کارشناسان تهران خودرو در ارتباط باشید.

 

 

فروش اقساطی مایان دیزل

خرید اقساطی یک خرید به صرفه است و به دلیل اینکه در کشور ما تورم زیادی وجود دارد و قیمت ها دائما در حال تغییر هستند،بهتر است خریداران به فکر خرید اقساطی با بودجه کمتر نیز باشند.
شما میتوانید برای فروش اقساطی مایان دیزل و فروش اینترنتی مایان اقدام نمایید تا شرکت تهران خودرو پس از اعلام مدارک مورد نیاز شما جهت خرید اقساطی محصولات مایان دیزل، و آماده کردن مدارک از جانب شما، خودروی مورد نظر را برای شما تهیه کند.

محصولات مایان دیزل

مایان دیزل محصولاتی مانند کشنده، کامیون، کامیونت، تریلر و … دارد که همه این محصولات از شرایط نقدی و اقساطی برخوردارند.
همچنین شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کشنده های مایان دیزل که شامل کشنده دیما و کامیونت های این شرکت که شامل کامیونت های میتسوبیشی فوسو میشود، و همینطور ارتباط با شرکت مایان دیزل تهران و اطلاع از قیمت محصولات مایان، با شرکت تهران خودرو در ارتباط باشید تا کارشناسان ما به بهترین نحو شما را راهنمایی کنند.

ثبت نام مایان دیزل

در کنار فروش نقدی و اقساطی، شرکت مایان دیزل اقدام به فروش محصولات خود به صورت ثبت نامی نیز کرده است و ثبت نام مایان دیزل به دلیل موارد و پیچیدگی هایی که وجود دارد، ممکن است برای یک سری از مشتریان گمراه کننده باشد که از این رو شرکت تهران خودرو برای سهولت امور مشتریان، اقدام به مشاوره ثبت نام مایان دیزل ۱۴۰۲ میکند و فروش اینترنتی محصولات مایان دیزل در شرکت تهران خودرو امکان پذیر میباشد که متقاضیان میتوانند تنها از طریق تماس با کارشناسان ما، اقدام به ثبت نام خودروی مورد نظر خود نمایند.

محصولات مایان دیزل

تهران خودرو

مجموعه تهران خودرو با بیش از پانزده سال سابقه در زمینه فروش خودرو مفتخر است تا شما را در خرید ماشین های سنگین، صفر و کار کرده به صورت نقدی و اقساطی همراهی نماید. شما می توانید هم اکنون با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت اطلاع از ماشین های موجود تهران خودرو به نمایشگاه آنلاین خودروهای سنگین مراجعه نمایید

ثبت نام مایان دیزل 1402

ثبت نام مایان دیزل
ثبت نام کشنده دیما
ثبت نام کشنده دیما اقساطی 
ثبت نام مایان دیزل دیما
ثبت نام اقساطی دیما 

فروش اقساطی مایان دیزل 

فروش لیزینگ مایان دیزل
فروش اقساطی کشنده دیما
فروش کشنده دیما اقساطی
فروش مایان دیزل اقساطی
 

شرایط فروش مایان دیزل 1402

پیش فروش کشنده مایان دیزل 
پیش فروش کامیون مایان دیزل 
پیش فروش کامیونت مایان دیزل 
 
 
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
4.9/5 - (10 امتیاز)