داتیس فرا دیزل

داتیس فرا دیزل آریا در راستای تحقق و نیل به اهداف سیاست های کلان اقتصادی و مشارکت در رشد اقتصادی کشور فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳با تفکر تغییر، تحول در استانداردهای صنعت حمل و نقل جاده ای کشورآغاز نمود. در همین راستا شرکت همواره در جهت رفع چالش ها و محدودیت ها و هموار نمودن امور مشتریان میکوشد و این تلاش ها را می توان در جهت توسعه و تسریع خرید و جلب رضایت و تأمین نیازهای مشتریان بالاخص در رابطه با خدمات پس از فروش به عنوان مهمترین استراتژی شرکت برشمرد.
شرکت تهران خودرو نیز با همکاری با لیزینگ های بانکی ، اقدام به فروش اقساطی محصولات داتیس فرا دیزل مینماید و شما میتوانید برای خرید اقساطی یا نقدی محصولات داتیس فرا دیزل، با کارشناسان تهران خودرو در ارتباط باشید.

فروش اقساطی داتیس فرا دیزل

فروش اقساطی محصولات سواری و سنگین مدت های زیادی میباشد که به دلیل تورم و نوسانات بالای قیمت در جامعه، از اهمیت زیادی برخوردار شده و بهترین راه برای اثر نداشتن تورم، خرید اقساطی محصولات سواری و سنگین میباشد.
شما میتوانید برای اطلاع از شرایط فروش داف وارداتی به صورت نقدی یا اقساطی، با شرکت تهران خودرو در ارتباط باشید و پس از آماده کردن مدارک لازم جهت ارائه به لیزینگ، خودروی خود را تحویل بگیرید.

محصولات داتیس فرا دیزل

شرکت داتیس فرا دیزل، نماینده رسمی برند هلندی داف میباشد و خودرو های سنگین شرکت داف را به صورت وارداتی به بازار ایران عرضه مینماید.
شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات کمپانی داف با یکدیگر متفاوت میباشد و در حال حاضر کامیون داف LF، کشنده داف XF105 و کشنده داف XF، جهت خرید اقساطی یا نقدی قابل عرضه هستند. تهران خودرو خرید اقساطی محصولات داتیس فرا دیزل را برای مشتریان میسر مینماید.

ثبت نام داتیس فرا دیزل

ثبت نام داتیس فرا دیزل نیز هر چند وقت یکبار انجام میشود و شما نیز در صورت اینکه قصد خرید محصولات داف وارداتی داتیس فرا دیزل را دارید، با کارشناسان تهران خودرو تماس گرفته و از شرایط فروش کشنده و کامیون های وارداتی داف داتیس فرا دیزل آگاه شوید و برای ثبت نام خرید اقساطی خودروی مورد نظر خود با مشاورین تهران خودرو در تماس باشید.

محصولات داتیس فرا دیزل

تهران خودرو

مجموعه تهران خودرو با بیش از پانزده سال سابقه در زمینه فروش خودرو مفتخر است تا شما را در خرید ماشین های سنگین، صفر و کار کرده به صورت نقدی و اقساطی همراهی نماید. شما می توانید هم اکنون با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت اطلاع از ماشین های موجود تهران خودرو به نمایشگاه آنلاین خودروهای سنگین مراجعه نمایید

ثبت نام داتیس فرا دیزل 1402

ثبت نام امپاور داتیس فرا دیزل
ثبت نام کشنده داف
ثبت نام کشنده داف اقساطی 
ثبت نام داتیس فرا دیزل داف
ثبت نام اقساطی داف

فروش اقساطی داتیس فرا دیزل 1402

فروش اقساطی داتیس فرا دیزل 
فروش لیزینگ داتیس فرا دیزل
فروش اقساطی کشنده داف
فروش کشنده داف اقساطی
فروش داتیس فرا دیزل اقساطی
 

شرایط فروش داتیس فرا دیزل 1402

پیش فروش کشنده داتیس فرا دیزل 
پیش فروش کامیون داتیس فرا دیزل 
پیش فروش کامیونت داتیس فرا دیزل 
 
 
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
4.8/5 - (10 امتیاز)