گارانتی محصولات بهمن دیزل

گارانتی محصولات بهمن دیزل

گارانتی سه ساله برای محصولات بهمن دیزل

گزارشگر تهران خودرو – مهر ۱۴۰۲: شرکت های خودروساز باید خدمات گارانتی خودرو را تا ۲ سال (۲۰۰ هزار کیلومتر) ارائه دهند. اما شرکت بهمن دیزل مدت گارانتی محصولات تجاری، اعم از فورس و امپاور، را به ۳ سال (۲۵۰ هزار کیلومتر) افزایش داده است.

گارانتی تضمین شرکت سازنده برای رفع ایرادات فنی ناشی از اشکالات تولیدی یا مواد اولیه قطعات و مجموعه ها برای مدت معین و کارکرد محدود به صورت رایگان است. گارانتی خودرو شرایطی دارد که مشتریان باید به آن توجه داشته باشند:

  • نگه داشتن دفترچه گارانتی توسط نمایندگی تخلف محسوب می گردد و فقط دفترچه تا زمانیکه خودرو در نمایندگی جهت تعمیرات متوقف است می تواند در اختیار نمایندگی قرار گیرد.
  • برای پایین آوردن هزینه های تعمیرات و جلوگیری از سودجویی تعمیرگاه های غیر مجاز، خواهشمند است بعد از پایان دوره گارانتی (۲۵۰.۰۰۰ ) کیلومتر نیز به نمایندگی های خدمات پس از فروش این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایید.
  • انجام سرویس ها فقط در محل نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش یا تعمیرگاه مرکزی شرکت بهمن دیزل قابل پذیرش است.
  • در صورتی که قطعات اصلی خودرو که توسط کارخانه روی آن نصب یا مونتاژ گردیده اند با قطعات غیر استاندارد تعویض شوند باعث خارج شدن خودرو و یا قسمت های مرتبط از گارانتی خواهد شد.
  • عدم مراجعه در زمان و کیلومتر مذکور در خارج از محل نمایندگی های مجاز خدمات خدمات پس از فروش شرکت موجب ابطال گارانتی خودرو میگردد.
  • این دفترچه به منزله شناسنامه خودرو بوده و راننده موظف است هنگام مراجعه به نمایندگی این دفترچه را به همراه داشته باشد و دفترچه المثنی صادر نخواهد شد .
  • موارد مصرفی شامل روغن ها، سوخت، مایع خنک کننده، مایع شیشه شور، فیلتر، لامپ و فیوزها مشمول گارانتی نیستند. همچنین قطعات استهلاکی مانند لنت ترمز، صفحه کلاچ، تیغه برف پاکن، تسمه ، رینگ چرخ در صورت داشتن ایراد تولید مشمول گارانتی است.

 

 

محصولات بهمن دیزل :

 

خرید اقساطی کشنده امپاور

فورس ۶ تن

فورس ۶ تن ( کابین خوابدار)

فورس ۸.۵ تن (کابین خوابدار)

کامیون شیلر ۶ تن

مینی بوس سحر پلاس (پگاسوس)

کامیون ایسوزو ۶تن (NPR75K)

کامیون ایسوزو ۸.۴ تن (NPR75M)

مینی‌بوس مکسوس

کامیون ایسوزو FVZ

کامیون ایسوزو FVR

کمپرسی FVZ

مینی بوس شیلر

مینی‌بوس سحر

NMR85E – کامیونت ۵/۲ تن

طرح جدید پلیس راهور : تعویض پلاک درب منزل

Rate this post
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها