بررسی کامل مشخصات تریلر یخچالی مایان + خرید اقساطی + جدول مشخصات

بررسی کامل مشخصات تریلر یخچالی مایان + خرید اقساطی + جدول مشخصات

بررسی کامل مشخصات تریلر یخچالی مایان + خرید اقساطی + جدول مشخصات

مقدمه- بررسی کامل مشخصات تریلر یخچالی مایان + خرید اقساطی + جدول مشخصات

  • گروه مایان در سال ۱۳۷۵تاسیس شد و بعد از دریافت مجوزهای لازم برای بهبود بخشیدن به وضعیت ناوگان فرسوده حمل و نقل، این شرکت با سرمایه کاملا خصوصی فعالیت خود را در زمینه تریلر شروع کرد.
  • شرکت مایان فولاد برای تولید تریلر شروع به کسب دانش بیشتر کرده است. وی پس از مدتی در سال ۱۳۷۷ با شرکت کوگل آلمان که یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان تریلر در جهان است قراردادی امضا کرد و پس از صادرات اولین محموله ها به آلمان به دلیل کیفیت خوب. و مایان و کوگل با رعایت استانداردهای لازم مایل به اخذ مدرک لیسانس و حضور در صنعت می باشند. مایان پس از مذاکرات فراوان در سال ۲۰۰۱ توانست مجوز کوگل را دریافت کند.
  • شرکت تولیدی صنعتی مایان در سال ۱۳۹۳ موفق به اخذ نمایندگی انحصاری کامیون میتسوبیشی فوسو گردید.
فروش قسطی تریلر مایان

فروش قسطی تریلر مایان

  1. در راستای نیل به این هدف و با اخذ مجوز از شرکت کوگل آلمان، ساخت و صادرات انواع دامپر، تریلر کمر شکن و تریلر کفی به کشورهای حوزه خلیج فارس و صادرات تریلر تیغه شاسی به آلمان زمینه جدیدی از صنعت را رقم زد. یکی از مهمترین دستاوردهای این مشارکت، اعطای استانداردهای زیست محیطی TUV و FRC به این شرکت بود که برای اولین بار در کشورمان صورت گرفت.
  2. پس از درخشش تریلر چادری مایان کوگل و شهرت آنها، مدیران و کارشناسان ارشد کوگل معتقد بودند که پیچیده ترین تولید این صنعت، تولید تریلرهای یخچال فایبرگلاس است که یکی از مدرن ترین واحدهای خنک کننده در جهان، در مایاها آغاز می شود. شهرت مایان تا آنجا پیش رفت که مجله معتبر و جهانی کامیون در ژوئیه ۲۰۰۵ از این کارخانه به عنوان پیشروترین تولید کننده تریلر یخچال در خاورمیانه نام برد.
  3. در اواخر سال ۲۰۱۴ علاوه بر ساخت تریلر، مونتاژ آتش نشانی نیز در حیطه کاری گروه مایان قرار گرفت. عقد قرارداد با شرکت زیگلر (یکی از ۳ تولیدکننده برتر تجهیزات در اروپا و جهان) مهم ترین گام در این مسیر بوده است.
بررسی کامل مشخصات تریلر یخچالی مایان + خرید اقساطی + جدول مشخصات

بررسی کامل مشخصات تریلر یخچالی مایان + خرید اقساطی + جدول مشخصات

 

تریلر یخچالی مایان محصولی از شرکت خودروسازی مایان خودرو بوده و در دسته کاربری یخچال قرار میگیرد.
طول کلی شاسی این یخچال ۱۳۸۴۲ میلی‌متر بوده و عرض کلی آن ۲۵۵۰ میلی متر میباشد. طول کلی باکس یخچال سه محور مایان ۱۳۶۰۰ میلی متر بوده و عرض کلی آن ۲۶۰۰ میلی متر میباشد. تریلر یخچالی مایان دارای ۳ محور بوده و بار مجاز روی هر محور ۹۰۰۰ کیلوگرم میباشد. شاسی یخچال مایان از جنس فولاد مخصوص شاسی سازی ‎QST52‏ بوده و رنگ آن شات پلاست با آستر ابوکسی دولایه پلی اورنان میباشد. 

جدول مشخصات تریلر یخچالی مایان

خرید لیزینگی تریلر یخچالی مایان

خرید لیزینگی تریلر یخچالی مایان

 

یخچال مایان دارای مواد اولیه و تجهیزات مرغوبی مانند سیستم سرمایشی slxi200 ترموکینگ می باشد که سیستم مناسبی جهت سرمایش تریلر می باشد. تریلی یخچالی مایان همچنین تحت لیسانس کوگل مایان است که مرغوبیت این تریلی را اثبات می کند.

تریلرهای یخچالی مایان کوگل شریک قابل اعتمادی برای حمل و نقل جاده‌ای مدرن هستند. تریلرهای مایان کوگل عمر طولانی، کیفیت عالی و هزینه‌‌ تعمیر و نگهداری کمی دارند. زندگی مکانیکی امروز سبب شده تا نیاز و درخواست هم برای غذاهای تازه، و هم برای غذاهای یخ زده افزایش پیدا کند.تریلرهای یخچالی برای حمل و نقل بارهای منجمد و خشک طراحی شده‌‌اند.
کف این تریلرها از آلومینیوم بوده که به همین دلیل پایداری و ماندگاری بیشتری دارند همچنین متریال و اسکلت تریلرهای یخچالی از جنس ساندویچ پانل ضد بخار با پوشش فولادی و الیاف فایبرگلاس که مانع از اتلاف دما شده و دارای خاصیت ضد باکتریال نیز می‌باشد.

امکانات و تجهیزات – بررسی کامل مشخصات تریلر یخچالی مایان + خرید اقساطی + جدول مشخصات

زاپاس بند
کپسول اتفا حریق
مهار بند بار
مخزن گازوئیل ۴۰۰ لیتری
گارد بغل و جعبه ابزار فلزی
پله کشویی عقب و نردبان جلو
مخزن آب استیل ۷۵ لیتری

مشخصات فنی – بررسی کامل مشخصات تریلر یخچالی مایان + خرید اقساطی + جدول مشخصات

ابعاد شاسی:
طول: ۱۳۶۰۰
عرض:۲۶۰۰
ارتفاع صفحه میل ریش تا زمین: ۱۱۰۰
وزن ناخالص: ۳۸۰۰۰ کیلوگرم
سیستم تعلیق:
سیستم بالنی با قابلیت تنظیم ارتفاع
سیستم ترمز:
برند KNORR آلمان، ترمز دیسکی دارای مدارهای مستقل و مجهز به سیستم ترمز الکترونیکی هوشمند
سیستم ضد قفل ABS و سیستم حفظ پایداری ESP

 

خرید اقساطی از تهران خودرو

شرکت تهران خودرو به عنوان یکی از شرکت های بزرگ ارائه دهنده خدمات خودروهای سواری و سنگین در کشور، شرایط خرید اقساطی تریلر یخچالی مایان را برای متقاضیان محترم از سرتاسر کشور فراهم کرده است.
در صورتی که شما هم قصد خرید اقساطی تریلر یخچالی مایان را دارید، می توانید با تماس با کارشناسان تهران خودرو ، از شرایط فروش اقساطی این تریلر مطلع شوید.

 

اینستاگرام تهران خودرو

واتساپ تهران خودرو

گروه تلگرامی تهران خودرو

خرید اقساطی خودرو های سواری

خرید اقساطی خودرو های سنگین

معاوضه خودرو

Rate this page
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها