بررسی کامل مشخصات تریلی آتش نشانی مایان + خرید اقساطی

بررسی کامل مشخصات تریلی آتش نشانی مایان + خرید اقساطی

بررسی کامل مشخصات تریلی آتش نشانی مایان + خرید اقساطی

مقدمه

گروه مایان در سال ۱۳۷۵تاسیس شد و بعد از دریافت مجوزهای لازم برای بهبود بخشیدن به وضعیت ناوگان فرسوده حمل و نقل، این شرکت با سرمایه کاملا خصوصی فعالیت خود را در زمینه تریلر شروع کرد.
شرکت مایان فولاد برای تولید تریلر شروع به کسب دانش بیشتر کرده است. وی پس از مدتی در سال ۱۳۷۷ با شرکت کوگل آلمان که یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان تریلر در جهان است قراردادی امضا کرد و پس از صادرات اولین محموله ها به آلمان به دلیل کیفیت خوب. و مایان و کوگل با رعایت استانداردهای لازم مایل به اخذ مدرک لیسانس و حضور در صنعت می باشند. مایان پس از مذاکرات فراوان در سال ۲۰۰۱ توانست مجوز کوگل را دریافت کند.
شرکت تولیدی صنعتی مایان در سال ۱۳۹۳ موفق به اخذ نمایندگی انحصاری کامیون میتسوبیشی فوسو گردید.

بررسی کامل مشخصات تریلی آتش نشانی مایان + خرید اقساطی

بررسی کامل مشخصات تریلی آتش نشانی مایان + خرید اقساطی

  • در راستای نیل به این هدف و با اخذ مجوز از شرکت کوگل آلمان، ساخت و صادرات انواع دامپر، تریلر کمر شکن و تریلر کفی به کشورهای حوزه خلیج فارس و صادرات تریلر تیغه شاسی به آلمان زمینه جدیدی از صنعت را رقم زد. یکی از مهمترین دستاوردهای این مشارکت، اعطای استانداردهای زیست محیطی TUV و FRC به این شرکت بود که برای اولین بار در کشورمان صورت گرفت.
  • پس از درخشش تریلر چادری مایان کوگل و شهرت آنها، مدیران و کارشناسان ارشد کوگل معتقد بودند که پیچیده ترین تولید این صنعت، تولید تریلرهای یخچال فایبرگلاس است که یکی از مدرن ترین واحدهای خنک کننده در جهان، در مایاها آغاز می شود. شهرت مایان تا آنجا پیش رفت که مجله معتبر و جهانی کامیون در ژوئیه ۲۰۰۵ از این کارخانه به عنوان پیشروترین تولید کننده تریلر یخچال در خاورمیانه نام برد.
  • در اواخر سال ۲۰۱۴ علاوه بر ساخت تریلر، مونتاژ آتش نشانی نیز در حیطه کاری گروه مایان قرار گرفت. عقد قرارداد با شرکت زیگلر (یکی از ۳ تولیدکننده برتر تجهیزات در اروپا و جهان) مهم ترین گام در این مسیر بوده است.
  1. حضور گروه خودروسازی مایان و شرکت دیما دیزل در دومین نمایشگاه بین‌المللی مدیریت بحران ایران که از ۴ تا ۶ دی ماه برگزار شده است، فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌های این شرکت معتبر در زمینه تولید و عرضه خودروهای آتش‌نشانی پیشرفته به مخاطبان داخلی و خارجی ایجاد کرد.
  2. کاربری آتشنشانی مایان محصولی از شرکت خودروسازی مایان خودرو بوده و در دسته کاربری آتشنشانی قرار میگیرد.
  3. شما می توانید کاربری آتشنشانی مایان را با خیال راحت و آسوده از تهران خودرو تهیه کنید.

در این مقاله از تهران خودرو به بررسی انواع تریلر و کاربرد آن خواهیم پرداخت.
تریلی یا به عبارت صحیح تر تریلر که به معنی بارکش است، انواع بارگیری غیر ثابت و قابل جدا شدن از کشنده (کله کشنده) با توان بارگیری بیش از ۱۵ تن بار در دسته تریلرها قرار می گیرند.
در تمام کشورهای جهان یکی از پرکاربردترین وسیله برای حمل بار محسوب می شود. تریلرها دارای انواع مختلفی هستند و کاربردهای مختلفی دارند. تریلرهای موجود در ایران توسط شرکت هایی همانند ماموت، مارال، اروم، مایان و اشمیتز تولید می شود.

انواع تریلی – بررسی کامل مشخصات تریلی آتش نشانی مایان + خرید اقساطی

 تریلرها براساس گزینه های مختلفی می توان تقسیم بندی کرد. در بعضی مواقع تریلرها براساس نوع عملکردی که دارند، تعداد محور ها یا براساس لاستیک های تریلر میتوان دسته بندی کرد برای مثال تریلی های تک محور، جفت محور و… نام گذاری می شوند. بیشترین تریلر هم بین افراد شناخته شده تر است تریلی ۱۸ چرخ می باشد که نام گذاری آن براساس ابعاد و پتانسیل است.در این مقاله تریلی ها را براساس کاربرد و عملکردشان مورد بررسی قرار خواهیم داد تا انتهای مطلب با ما باشید. تریلی هایی با کاربری های مختلف همچون کفی، یخچالی، چادری و… که هر کدام از کاربری ها می توانند در تعداد محور و لاستیک متغیر باشد، یعنی در دسته بندی این مدل تریلی ها فقط اتاقک ها مورد توجه است. بدین معنی که شما میتوانید تریلی یخچالدار را به صورت ۱۰ چرخ، ۱۸ چرخ برای حمل بار به کار گرفت.
معرفی انواع مختلف تریلر
در ترانزیت و حمل و نقل بخش عظیمی از محموله ها توسط تریلر ها جابه جا می شوند که با پیشرفت و توسعه فناوری رفته رفته اندازه این تریلر ها بزرگتر شد، که در زیر انواع تریلر و کاربرد آن را خواهید دید.

تریلر کفی

یکی از انواع تریلر و کاربرد آن تریلر کفی می باشد. تریلی کفی یکی از ساده ترین مدل کامیون می باشد، که از این تریلر برای حمل و جابه جایی بارهای سنگین با حجم بالا، محموله هایی که دارای ارتفاع غیر استاندارد همانند کالاهای آهن آلات شامل تیرآهن، مقاطع فولادی، مصالح ساختمانی، کیسه های جامبو و حتی گاها یک خانه کامل را میتوان با آن جابه جا کرد. کف این کاربری از چوب چند لایه، مخصوصا ضد آب ساخته شده است؛ همچنین بسته به نیازتان میتوانید از ورق های فلزی مسلح و مستحکم هم استفاده کنید.

تریلر یخچالی

تریلر یخچالی برای اقلام بسته بندی شده مورد استفاده قرار می گیرد. نوعی کاربری مسقف مجهز به سیستم سرد کننده و عایق بندی شده می باشد. بیشتر از این تریلر برای حمل و نقل مواد غذایی فاسد شدنی استفاده می کنند.

فروش لیزینگی تریلی آتش نشانی مایان

فروش لیزینگی تریلی آتش نشانی مایان

تریلر کمپرسی – بررسی کامل مشخصات تریلی آتش نشانی مایان + خرید اقساطی

یکی از انواع تریلر و کاربرد آن تریلر کمپرسی می باشد. تریلی کمپرسی در واقع یک کامیون اتاق دار که در قسمت اتاق بار توسط جک بالابر جابه جا خواهد شد و به وسیله این جک کالا و محموله خود را جابه جا می کنند. این کمپرسی به دو صورت سنگین و سبک تولید می شوند.

تریلر لبه دار (بغل دار) – بررسی کامل مشخصات تریلی آتش نشانی مایان + خرید اقساطی

این نوع تریلر یک نوع بارگیر ساده می باشد که در اطراف بدنه این تریلر دیواره هایی تعبیه شده است، که قابلیت باز و بسته شدن دارند. در حالت معمولی و استاندارد ارتفاع دیواره کاربری لبه دار باید  ۸۰ سانتی متر با کف اتاق فاصله داشته باشد.

تریلر چادری یا ترانزیت – بررسی کامل مشخصات تریلی آتش نشانی مایان + خرید اقساطی

یکی از انواع تریلر و کاربرد آن تریلر چادری یا ترانزیت می باشد. تریلر چادر در ۴ نوع دسته تقسیم بندی می شود که عبارتند از : تریلی چادر مسقف و بغل کشویی دو محور و سه محور، تریلی چادری مسقف و بغل ثابت دو محور و سه محور هستند. چادر تریلی دو مدل ثابت و کشویی می باشند.

تریلر تانکر – بررسی کامل مشخصات تریلی آتش نشانی مایان + خرید اقساطی

همانطور که نام این تریلر گویا می باشد که این نوع تریلر و کاربرد آن برای حمل و بارگیری مایعات استفاده می کنند مانند: انواع سوخت و مایعات (نفت، آب و…).
برای جلوگیری از واژگونی این تریلر در برابر امواج به وجود آمده در این مدل از ضربه گیر یا همان موجگیرهایی استفاده شده است.

یکی از انواع تریلر و کاربرد آن تریلر تیغه یا کانتینربر
ساده ترین و سبک ترین تریلر در میان تریلی های موجود در ایران تریلر تیغه می باشد. این تریلر از وزن پایینی برخودار است اما دارای قدرت و استحکام شاسی قوی می باشد و در زمره قدرتمندترین تریلرها قرار دارد.

تریلر بونکر – بررسی کامل مشخصات تریلی آتش نشانی مایان + خرید اقساطی

تریلر بونکر یک تریلی بدون شاسی است، این کاربری مجهز به مخزنی استوانه ای شکل و بسته همچون میکسر می باشد. مکانیزم عملکرد این کاربری به صورت بارگیری ثقلی و تخلیه بار به صورت هوای فشرده است؛ به همین منظور در مخزن این کاربری، تجهیزات و شیرآلات لوله کشی تعبیه شده است که هوای فشرده را به لوله ها می فرستند. کاربرد این کاربری برای اقلام فله ای جامد و شکل پذیر همانند سیمان، گندم، ملاس چغندر، آرد و…. می باشد.

تریلر کمرشکن – بررسی کامل مشخصات تریلی آتش نشانی مایان + خرید اقساطی

کاربری کمرشکن یکی از انواع تریلر  از خانواده تریلر کفی می باشد با این تفاوت که هم ابعاد و هم ظرفیت حمل آن از کفی به مراتب بیشتر است. این کاربری با توجه به طراحی آن می تواند دو محور، سه محور و چهار محور و بیشتر باشد. از این تریلر برای حمل کالاها و محموله هایی همانند خودروهای سنگین راهسازی و نیز اداوات و تجهیزات صنعتی سنگین با سایزهای نامتعارف استفاده شود.

تریلر جامبو – بررسی کامل مشخصات تریلی آتش نشانی مایان + خرید اقساطی

این کاربری یک مدل کمرشکن و بغلدار چادری انواع تریلر به حساب می آید، که بزرگ ترین انواع تریلی ترانزیت محسوب می شود. وجود یک پله در قسمت جلو این کاربری و شکست در قسمت جلو ظرفیت تریلر را افزایش داده است با توجه به طرحی که دارد شدت فشار بار بر جاده کاسته می شود.

تریلر کومبی – بررسی کامل مشخصات تریلی آتش نشانی مایان + خرید اقساطی

تریلر کومبی بسیار مشابه قطار تریلر است که در کشورهای آمریکایی رواج دارد، در کشورهای اروپایی کاربری کومبی رواج دارد. در کاربری کومبی حداکثر ۳ عدد بارگیر می تواند در پشت آن نصب شود. این کومبی ها در ۸ مدل که با حروف انگلیسی A تا H  دسته‌بندی می‌شوند.

انواع تریلر شرکت ماموت – بررسی کامل مشخصات تریلی آتش نشانی مایان + خرید اقساطی

شرکت ماموت انواع تریلر با کاربرد متنوع مانند یخچالی با دو مدل آلومینیومی ریل دار و رزین ضد سایش را دارد؛ همچنین کاربری چادری و ترانزیت را با دو مدل ساده با سقف ثابت CH245-A و  CH245-BT و مدل کشویی با انواع متفاوت همچون تریلر چادری CH140-M2، کشویی جکدار TIR CH243-P، سقف و بغل کشویی CH240-L، سقف و بغل کشویی CH244-B می باشد. تریلر کفی این شرکت با سه مدل ۱۲.۶۰، ۱۳۷۰، ۱۳۷۰ لبه دار به فروش می رسد. تریلر کمپرسی ماموت با دو گنجایش متفاوت ۳۰ و ۳۵ متر مکعبی است، تریلر تیغه ماموت با دو مدل متفاوت کانتینربر که خود ۴ مدل TK534-K, TK533-D, TK534-K, TG530-A دارد و تیغه تانکر با کاربری حمل گاز مایع، سه مخزن و مدل TT503-A را در بازار عرضه می کند. همچنین یکی از گزینه های نهایی که ماموت در رابطه تریلر دارد تریلر بونکر می باشد.

انواع تریلر شرکت مایان

شرکت مایان تنها فقط سه کاربری و تریلر را تولید و به بازار عرضه می کند. که شامل کاربری های یخچالی، چادری و آتشنشانی است.

سخن پایانی

در این مقاله آموزشی از تهران خودرو به انواع تریلر و کاربرد آن پرداختیم، امیدواریم برای شما مفید واقع شود. در این قسمت نهایی باید بگوئیم که این تریلرها و کاربری ها همچنان در حال رشد و پیشرفت هستند. برای مثال  تریلی ها با کاربردهای ترکیبی را وارد بازار  می کنند مانند: کاربری تیغه که کار کمپرسی را هم انجام میدهد یا کاربری تریلر بغل چادری با بارگیر بدون سقف که در قسمت بالا در محصولات شرکت ها به برخی از این محصولات ترکیبی هم اشاره شده است.

خرید اقساطی از تهران خودرو

شرکت تهران خودرو به عنوان یکی از شرکت های بزرگ ارائه دهنده خدمات خودروهای سواری و سنگین در کشور، شرایط خرید اقساطی تریلر آتشنشانی مایان را برای متقاضیان محترم از سرتاسر کشور فراهم کرده است.
در صورتی که شما هم قصد خرید اقساطی تریلر آتشنشانی مایان را دارید، می توانید با تماس با کارشناسان تهران خودرو ، از شرایط فروش اقساطی این تریلر مطلع شوید.

 

اینستاگرام تهران خودرو

واتساپ تهران خودرو

گروه تلگرامی تهران خودرو

معاوضه خودرو

خرید اقساطی خودرو های سواری

خرید اقساطی خودرو های سنگین

Rate this page
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها