بهترین خودروها برای خانم ها

بهترین خودروها برای خانم ها

بهترین خودروها برای خانم ها

 

بهترین خودروها برای خانم ها

در یکی دو دهه اخیر تعداد رانندگان خانم‌ به طور چشم‌گیری افزایش پیدا کرده است و بسیاری از بانوان به صورت مستقل مالک خودرو هستند. با توجه به تفاوت‌های فیزیکی و ذهنی خانم‌ها با آقایان، سلیقه آن‌ها در انتخاب خودرو هم تاحدودی متفاوت است و پشت فرمان یک‌سری ماشین‌ها، بیش‌تر رانندگان خانم را می‌بینیم. به همین بهانه امروز به سراغ بررسی بهترین خودروها برای خانم ها در بازار ایران رفته‌ایم و قصد داریم ببینیم یک ماشین مناسب خانم ها باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. فرقی نمی‌کند که خانم هستید یا آقایی که قصد خرید خودرو برای همسر یا دخترش را دارد، در هر صورت با ما همراه باشید.

۱- کوئیک

لیست بهترین خودروها برای خانوم ها را با اقتصادی‌ترین گزینه شروع می‌کنیم. تیبا ۲ در زمانی که روی خط تولید بود، محبوبیت بسیار بالایی در بین خریداران خانم داشت اما حالا که چند ماهی از توقف تولید این خودرو می‌گذرد؛ به بانوان محترم توصیه می‌کنیم به سراغ نسخه فیس‌لیفت این خودرو یعنی کوئیک بروند. 

سایپا کوئیک در نسخه‌های معمولی، R، S، پلاس اتوماتیک و آر پلاس اتوماتیک تولید می‌شود و در آینده نزدیک نسخه GX آن هم به بازار می‌آید.همه نسخه‌های کوئیک با توجه به ابعاد جمع‌وجور، طراحی ظاهری قابل‌قبول و استهلاک پایین جزو ماشین‌ های مناسب بانوان محسوب می‌شوند اما به نظر ما بهترین نسخه این خودرو برای خریداران خانم‌، نسخه R پلاس اتوماتیک است. چراکه ظاهر آن به دلیل تنوع رنگی بالا با سلیقه بانوان هماهنگی بیش‌تری دارد و همچنین با توجه به تجهیز به گیربکس اتوماتیک و فرمان برقی، رانندگی راحتی را در ترافیک شهری ارائه می‌کند.  

 

بهترین خودروها برای خانم ها

۲- پژو ۲۰۶ / ۲۰۷

با این‌که بیش از دو دهه از ورود پژو ۲۰۶ به بازار ایران می‌گذرد، این خودرو کماکان محبوب دل خریداران جوان به‌خصوص بانوان است. نسخه فیس‌لیفت این خودرو یعنی پژو ۲۰۷ (البته ۲۰۶ پلاس که در ایران با نام ۲۰۷i شناخته می‌شود) هم به لطف ظاهر به‌روزتر و آپشن‌های بیش‌تر خود راه پدرش را در این زمینه ادامه داده است.

خانواده پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ به دلیل ظاهر فانتزی، ابعاد جمع‌وجور، مصرف سوخت پایین، فرمان نرم و تنوع رنگی بالا همیشه جزو ماشین های مورد علاقه دختران بوده است. در ضمن این خانواده تنوع قیمتی بالایی هم دارد و خانم‌ها می‌توانند بسته به میزان بودجه خود از پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ساده تا پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما که در بین خودروهای داخلی گزینه‌ای لوکس محسوب می‌شود، را انتخاب کنند.

 

بهترین خودروها برای خانم ها

۳- برلیانس H320

در ادامه معرفی بهترین خودروها برای خانوم ها به یکی از چینی‌های زیبا و خوش‌فروش بازار یعنی برلیانس H320 می‌رسیم. برلیانس H320 که حدفاصل سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۰ در نسخه‌های دنده‌ای و اتوماتیک و با دو نوع پیشرانه ۱.۵ و ۱.۶۵ لیتری روی خط مونتاژ پارس خودرو بود را به دلایلی مثل ظاهر زیبا، آپشن‌های قابل قبول و سواری نرم بایستی یک ماشین مناسب بانوان محسوب کنیم. نزدیک‌ترین رقیب برلیانس H320 در لیست بهترین خودروها برای خانم ها پژو ۲۰۷ است که ممکن است برخی بانوان را بر سر دوراهی برای انتخاب قرار دهد. در مقام مقایسه باید بگوییم که پژو ۲۰۷ بازار فروش بهتر و خدمات گسترده‌تری دارد اما در مقابل، محصول برلیانس از نظر فضای کابین، کیفیت سواری و عملکرد گیربکس (در نسخه اتوماتیک) بهتر از پژو ۲۰۷ است.

بهترین خودروها برای خانم ها

۴- رنو ساندرو استپ وی

شاید رنو ساندرو استپ وی با توجه به ظاهر ساده، آپشن‌های اندک و صندلی‌های نه‌چندان راحت، در نگاه اول جایی در لیست بهترین خودروها برای خانوم ها نداشته باشد. اگر دختری جوان هستید، به شما کاملاً حق می‌دهیم اما اگر بانویی میانسال هستید و به دنبال خودرویی برای رفت و آمد بی دردسر از خانه به محل کار و یا محل تحصیل فرزندان خود می‌گردید؛ رنو ساندرو استپ وی برای شما ساخته شده است. رنو ساندرو استپ وی با توجه به ظاهر قابل قبول نسبت به سایر برادرانش یعنی رنو ساندرو معمولی و رنو تندر ۹۰، عملکرد خوب مجموعه گیربکس در هر دو نسخه دنده‌ای و اتوماتیک، مصرف سوخت پایین و استهلاک اندک، گزینه‌ای بسیار معقول برای استفاده مادر خانواده محسوب می‌شود.

 

بهترین خودروها برای خانم ها

خودروهای کارکرده، گران‌تر از همیشه!

۵- ام وی ام ۳۱۵

در شرایطی که قیمت خودرو به شدت گران و غیرمنطقی شده است؛ ام وی ام ۳۱۵ گزینه‌ای است که کماکان می‌توانید نسخه‌های سالم آن را با قیمتی منطقی بخرید. ام وی ام ۳۱۵ که بین سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۴۰۰ در نسخه‌های مختلفی توسط مدیران خودرو به بازار کشورمان عرضه می‌شد؛ همیشه جزو ماشین های مورد علاقه دختران بوده است و بانوانی که به دنبال گزینه‌ای متفاوت‌تر از پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ بودند به سراغ ام وی ام ۳۱۵ می‌رفتند.

از دلایل محبوبیت ام وی ام ۳۱۵ در بین خانم‌ها می‌توانیم به ظاهر زیبا، سواری نرم و رنگ‌های متنوع اشاره کنیم. اما کماکان اصلی‌ترین گزینه قرارگرفتن این خودرو در لیست ما، قیمت منطقی آن است. بنابراین اگر تمایل دارید که حداکثر دریافتی را در مقابل مبلغ پرداختی خود داشته باشید، به سراغ خرید یک نسخه کارکرده اما سالم ام وی ام ۳۱۵ بروید.

 

بهترین خودروها برای خانم ها

۶- کیا پیکانتو

اگر لیستی با عنوان ماشین های مخصوص خانم ها وجود داشت، قطعاً کیا پیکانتو یکی از اعضا آن بود. این فرزند کوچک کیا موتورز به لطف چهره فانتری و پر از جزئیات، ابعاد بسیار کوچک، آپشن‌های مناسب و رنگ‌های شاد و خاص (مثل زرد و آبی آسمانی) به خوبی برای خریداران خانم دلبری می‌کند. تا جایی که کم‌تر پیکانتویی را در خیابان می‌بینید که راننده آن یک آقا باشد!

از این رو اگر بانویی با وضع مالی نسبتاً خوب هستید و خودرویی برای استفاده صرفاً شهری می‌خواهید، در خرید کیا پیکانتو شک نکنید.

 

بهترین خودروها برای خانم ها

 

۷- کیا اسپورتیج

تا این‌جای لیست بهترین خودروها برای خانوم ها صرفاً از گزینه‌های هاچ‌بک نام بردیم اما با توجه به مد بودن خودروهای کراس‌اوور و پیروی اکثر خانم‌ها از مد روز، یک‌سری از خودروهای قدبلند هم این روزها به شدت مورد توجه خریداران خانوم هستند.

یکی از این قدبلندها، کیا اسپورتیج است که با توجه به مواردی مثل ظاهر زیبا، ابعاد مناسب در کلاس خود و آپشن‌های جذاب، مورد توجه بانوان قرار گرفته است. کیا اسپورتیج جزو خودروهایی است که در چهره خود تعادل مناسبی بین ابهت مردانه و ظرافت‌های زنانه برقرار کرده است. بنابراین اگر به دنبال خودرویی مشترک بین خود و همسرتان هستید؛ به شما کیا اسپورتیج را پیشنهاد می‌کنیم. 

بهترین خودروها برای خانم ها

۸- سیتروئن C3

معمولاً آقایان سبک رانندگی تندوتیزتری نسبت به خانم‌ها دارند و به دنبال خودروهایی با توان فنی بالاتر هستند اما در همه زمینه‌ها، استثنا هم وجود دارد. بنابراین، قصد داریم در این بخش از معرفی بهترین خودروها برای خانوم ها یک گزینه جذاب برای بانوانی معرفی کنیم که یکی از اولویت‌هایشان در خرید خودرو، توانایی فنی آن است.

سیتروئن C3 که برای مدت کوتاهی در سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ مهمان خط مونتاژ سایپا سیتروئن بود؛ علاوه بر ظاهر فانتزی و مورد پسند خانم‌ها، عملکرد فنی و شتاب‌گیری بسیار خوبی را هم ارائه می‌دهد. بنابراین اگر بانویی هستید که دوست دارید در خیابان با رانندگان آقا کل کل کنید، سیتروئن C3 خودرو مناسب شما است! البته فراموش نکنید که سیتروئن C3 سواری خشک و مجموعه فنی نسبتاً حساسی دارد و اگر به اصطلاح «عشق ماشین» نیستید، بهتر است به سراغ این خودرو نروید.

 

بهترین خودروها برای خانم ها

بهترین خودروهای آفرود در بازار

۹- نیسان جوک

نیسان جوک خودرویی است که بیش از هر چیزی با چهره متفاوت و تا حدودی عجیب خود شناخته می‌شود. شاید این چهره خاص باعث شود تا برخی افراد محافظه‌کار به سراغ این خودرو نیایند اما در مقابل، اکثر خانم‌ها نیسان جوک را به شدت دوست دارند.

نیسان جوک در مدل‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ و در سه تیپ اسکای پک، پلاتینیوم و اسپرت در بازار کشورمان موجود است که تیپ‌های اسکای پک و پلاتینیوم آن پیشرانه تنفس طبیعی دارند اما تیپ اسپرت از پیشرانه توربو بهره می‌برد.

نیسان جوک اسپرت هم مثل سیتروئن C3 می‌تواند گزینه جذابی برای خانم‌های عاشق سرعت باشد اما در مجموع، نسخه‌های تنفس طبیعی این خودرو با توجه به حساسیت بسیار کم‌تر پیشرانه و سواری اندکی نرم‌تر، انتخاب بهتری برای بانوان محسوب می‌شوند.

بهترین خودروها برای خانم ها

 

تفاوت لاستیک‌های تابستانی و زمستانی از دیدگاه ب‌ام‌و

۱۰- رنو کپچر

به عنوان آخرین گزینه در لیست ۱۰ تایی بهترین خودروها برای خانوم ها بازهم یک کراس‌اوور را داریم. رنو کپچر با توجه به طیف رنگی شاد و رنگ متفاوت سقف با بدنه و هم‌چنین ابعاد مناسب برای استفاده‌های درون شهری، یک ماشین مناسب خانم‌ها محسوب می‌شود.

البته پیشرانه توربو و گیربکس دوکلاچه این خودرو کمی حساس هستند. از این رو، بانوان کپچر سوار بایستی کمی اطلاعات تئوری در زمینه فنی خودرو هم داشته باشند تا بتوانند استهلاک خودرو خود را به حداقل برسانند.

بهترین خودروها برای خانم ها

تا ۸۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم

جمع‌بندی

در پایان بررسی بهترین خودروها برای خانوم ها باید بگوییم که نیازها و سلیقه خانم‌ها با آقایان متفاوت است. بنابراین ما سعی کردیم با توجه سلیقه خانم‌ها که عموماً خودروهایی با ابعاد جمع‌وجور، رانندگی راحت و رنگ‌های متنوع را می‌پسندند؛ ۱۰ گزینه مطلوب را معرفی کنیم.

شما بانوان محترم می‌توانید طیف گسترده‌ای از خودروهای مناسب خود را در شرکت تهران خودرو پیدا کنید و علاوه بر اطمینان از خرید یک گزینه کارشناسی شده و سالم، از امکان خرید اقساطی هم بهره ببرید.

 

فروش اقساطی ایران خودرو

فروش اقساطی سایپا

فروش اقساطی مدیران خودرو

فروش اقساطی کرمان موتور

فروش اقساطی بهمن موتور

خرید اقساطی تارا 

 خرید اقساطی دنا پلاس

 خرید اقساطی آریزو ۶

اینستاگرام تهران خودرو

واتساپ تهران خودرو

تهران خودرو در آپارات

گروه تلگرامی تهران خودرو

خرید خودرو های اقساطی از تهران خودرو

فروش اقساطی سایپا

فروش اقساطی ایران خودرو

فروش اقساطی پارس خودرو

فروش اقساطی بهمن موتور

فروش اقساطی امپاور

 

Rate this post