بررسی کامل مشخصات کمپرسی آمیکو m2631c + خرید اقساطی + جدول مشخصات

بررسی کامل مشخصات کمپرسی آمیکو m2631c + خرید اقساطی + جدول مشخصات

بررسی کامل مشخصات کمپرسی آمیکو m2631c + خرید اقساطی + جدول مشخصات

مقدمه

شرکت ارس خودرو با بهره گیری از به‌روز‌ترین تکنولوژی روز دنیا و هم زمان با به‌کارگیری قطعات اروپایی در قسمت موتور، توانسته محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کند. یکی از محصولات این شرکت کمپرسی آمیکو است. کمپرسی آمیکو با توانایی حمل بیش از ۲۴ تن بار یکی از قوی‌ترین ماشین‌های حمل بار محسوب می‌شود. کامیون کشنده آمیکوهمراه قدیمی رانندگان جاده است و از آن به عنوان کمپرسی ده چرخ آمیکو یاد می‌شود.

شرکت صنعتی ارس‌ خودرو دیزل (آمیکو) طی مراسمی در روز ۱۲ آذرماه ۱۴۰۱، نسل جدید کامیون آمیکو ۱۹۲۹ را رونمایی کرد. نسل جدید آمیکو ۱۹۲۹ با اینکه با کاربری کمپرسی رونمایی شده اما با کاربری‌های متفاوتی قابل سفارش خواهد بود. با توجه به ویژگی‌های این محصول، آمیکو ۱۹۲۹ می‌تواند یکی از مطرح‌ترین محصولات باری در بازار باشد. قدرت ۴۰۰ اسب‌بخاری آن در این کلاس بی‌نظیر بوده و هنوز رقیبی برای آن در بازار نیست. 

مشخصات فنی کامیون آمیکو – بررسی کامل مشخصات کمپرسی آمیکو m2631c + خرید اقساطی + جدول مشخصات

محصول ۱۹۲۹ شرکت آمیکو با تغییراتی جهت افزایش تناژ و همچنین بهبود زیادی در عملکرد پیشرانه و سیستم تعلیق و توانایی باربری آن انجام شده است. کامیون آمیکو تک محور جدید از موتور توربو دیزل  ۶ سیلندری خطی استفاده کرده است، ضمن اینکه حجم موتور این خودرو ۱۲ لیتر (۱۱۵۹۶ سی سی) می باشد.
قدرت باورنکردنی این کامیون در حد کشنده ها می باشد که ۴۰۰ اسب بخار با توان تولید ۱۹۲۰ نیوتن متر گشتاوری است بنابراین قوی ترین کامیون تک محور ایران به حساب می آید. ارتفاع نسبتا زیاد این مدل کامیون آمیکو تک محور از زمین و همچنین تکنولوژی، آلیاژ و طراحی قطعاتی که در ساخت قسمت جلو زیرین این مدل کامیون به کار رفته، این امکان را برای این مدل فراهم می کند تا در محیط های سخت بدون هیج مشکلی به فعالیت خود ادامه دهد. طراحی این خودرو به گونه ای بوده که آن را برای کار کردن در محیط های سخت و دشوار مناسب می سازد.

جدول مشخصات کمپرسی آمیکو m2631c

گیربکس این کامیون تک محور قوی آمیکو با توجه به افزایش قدرت موتور آن همسان سازی شده و در حال حاضر از یک گیربکس ۱۲ مرحله ای بهره می گیرد. محور عقب اکسل این خودرو ۱۶ تن است و محور جلو ۸ تن در نظر گرفته شده ، که این محصول امکان ۲۶ تن بار را دارد با توجه به گیربکس جدید و شاسی که در این کامیون به کار رفته  می توانیم تناژ را بالا ببریم.
ظرفیت مخزن سوخت دیزلی این کامیون ۵۵۰ لیتر و مخزن ادبلو ۳۵ لیتر می باشد. مجهز به سیستم ترمز اگزوز، ترمز موتور، ABS+ASR+EBL است. سیستم تعلیق جلو و عقب  این کامیون از نوع فنر پارابولیک، میل موج گیر و کمک فنر تلسکوپی زد اف می باشد.

بررسی کامل مشخصات کمپرسی آمیکو m2631c + خرید اقساطی + جدول مشخصات

بررسی کامل مشخصات کمپرسی آمیکو m2631c + خرید اقساطی + جدول مشخصات

 

‎مشخصات فنی کامیون باری تک محور آمیکو :

  •  ۶سیلندر ،خطی،آب خنک ،مجهز به توربوشارژر واینترکولریورر۳
  •  حداکثر قدرت:۲۹۰اسب بخار
  •  حداکثر گشتاور:۱۱۶ نیوتن
  •  حجم محظه احتراق :۹۷۲۶ سی سی
  •  کلاچ : تک صفحه ای خشک با فنر دیافراگمی ،هیدرولیک با کمک هوای فشرده،نیم سنکرونیزه به کمک هوای فشرده
  •  شاسی : نردبانی دو لایه طبقه بندی شده
  •  فرمان : هیدرولیک
  •  شعاع گردشی :حدود۹متر
  • مشخصات دیگر کامیون باری تک محور آمیکو :
  •  اکسل عقب توپی به همراه تعلیق بادی
  •  تعلیق جلو مکانیکی
  •  ترمز بادی دو مداره مجهز به سیستم ضد قفل ABSسیستم ضد بکسباد ASR
  •  ترمز دستی روی محور عقب
  •  کمربند ایمنی
  •  کابین راننده تمام فولای تاشو به جلو
  •  صندلی پنوتامیک قابل تنظیم
  •  اطاق دو جداره وایزوله شده
  •  دارای تخت خواب
  •  کولر وبخاری
  •  بخاری درجا
  •  قفل مرکزی
  •  تاخوگراف
  •  گرم کن برقی آینه بقل
  •  وزن خالص ۷۵۰۰ کیلوگرم

 حداکثر سرعت ۱۱۰ کیلومتر
 

مشخصه های ظاهری کامیون آمیکو – بررسی کامل مشخصات کمپرسی آمیکو m2631c + خرید اقساطی + جدول مشخصات

طول این کامیون تک محور آمیکو ۹۱۰۰ میلی متر، عرض ۲۴۹۰ میلی متر، ارتفاع ۳۱۰۰ میلی متر می باشد. این کامیون دارای جای خواب بزرگ، راحت و ایمن همراه با مانیتور در مواقعی که راننده می خواهد استراحت کند. از دیگر مزایای این کامیون قوی تک محور آمیکو داشتن صندلی بادی با تنظیم اتوماتیک، داشبورد کاملا ارگونومیک که تمامی علائم هشدار دهنده و نشانگرها در زاویه دید راننده و غربیلک فرمان قابل تنظیم در چهار جهت، سیستم تهویه مطبوع، مالتی مدیا و پنل دیجیتال و… می باشد.

 

خرید لیزینگی کامیون آمیکو

خرید لیزینگی کامیون آمیکو

 

 

ویژگی‌های کابین کامیون آمیکو – بررسی کامل مشخصات کمپرسی آمیکو m2631c + خرید اقساطی + جدول مشخصات

  1.  کابین تمام فولادی
  2.  مجهز به صندلی پنوماتیک قابل تنظیم
  3.  مجهز به اتاق دوجداره
  4.  دارای تخت خواب
  5.  دارای کمربند ایمنی
  6.  مجهز به قفل مرکزی
  7.  دارای شیشه بالابر برقی
  8.  مجهز به اتاق دوجداره و ایزوله
  9.  دارای ۴ عدد آینه و گرم کن آینه
  10.  مجهز به سیستم سرمایش و گرمایش

‎مزایا و معایب کامیون کمپرسی تک محور آمیکو M1929D – بررسی کامل مشخصات کمپرسی آمیکو m2631c + خرید اقساطی + جدول مشخصات

‎از مزیت اصلی این کامیون داشتن قدرت موتور خوب و شاسی قوی است مدل کمپرسی در بازار خودرو است.این کمپرسی با داشتن سازه هیدرولیکی در بیشتر صنایع مانند ساخت و ساز ساختمانی، نخاله ها و معدن کاربرد دارد.
‎در سال‌های اخیر کمپرسی تک محور به دلیل سبک بودن این خودرو و قدرت بالا در عبور از مسیرهای صعب‌العبور مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است. این خودرو برای حمل بار در مسافت‌های کوتاه کارایی دارد، درب کاپوت دارای سیستم هیدرولیکی است که با زاویه ۶۰ درجه باز میشود که دسترسی به موتور و بازرسی این قسمت را برای راننده آسانتر می‌کند.میتواند بارهای سنگین را به لطف موتور قدرتمند براحتی و در سلامت کامل حمل کند.مشخصات فنی این کامیون به صورت زیر است:
‎۶ سیلندر خطی آب خنک، قدرت موتور ۳۳۶ اسب بخار، حداکثر گشتاور ۱۳۵۰ نیوتن متر، حجم محفظه احتراق ۹۷۲۶ سی‌سی، کلاچ تک صفحه ای خشک با فنر و‌ یا دیافراگمی هیدرولیک به کمک هوای فشرده، حداکثر سرعت ۱۰ کیلومتر در ساعتیکی از معایب اصلی این خودرو طراحی قدیمی و کیفیت پایین داخل کابین این خودرو می‌باشد.
‎رقبای کامیون کمپرسی تک محور آمیکو M1929D
‎از رقبای اصلی این کامیون کمپرسی تک محور آمیکو، کامیون رنو از شرکت سایپا دیزل، کامیون ایویکو از شرکت زامیاد و کامیون آف ام ولوو را می‌توان نام برد

 

خرید اقساطی از تهران خودرو

شرکت تهران خودرو به عنوان یکی از شرکت های بزرگ ارائه دهنده خدمات خودروهای سواری و سنگین در کشور، شرایط خرید اقساطی کامیون آمیکو M1929D را برای متقاضیان محترم از سرتاسر کشور فراهم کرده است.
در صورتی که شما هم قصد خرید اقساطی کامیون آمیکو M1929D را دارید، می توانید با تماس با کارشناسان تهران خودرو ، از شرایط فروش اقساطی این کامیون مطلع شوید.

 

اینستاگرام تهران خودرو

واتساپ تهران خودرو

گروه تلگرامی تهران خودرو

معاوضه خودرو

خرید اقساطی خودرو های سواری

خرید اقساطی خودرو های سنگین

Rate this page
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها