بررسی مشخصات کامل کامیون آمیکو m1929c + خرید اقساطی + جدول مشخصات

بررسی مشخصات کامل کامیون آمیکو m1929c + خرید اقساطی + جدول مشخصات

بررسی مشخصات کامل کامیون آمیکو m1929c + خرید اقساطی + جدول مشخصات

درباره ی گروه صنعتی آمیکو بیشتر بدانیم
این شرکت فعالیت خود را برای نخستین بار در سال ۱۳۶۸ با راه اندازی شرکت صنعتی آذر موتور در منطقه جلفا آغاز نمود و برند جهانی آمیکو را برای این شرکت ثبت کرد. شرکت آمیکو واقع در ۶ کیلومتری کرج می‌باشد این شرکت در ایران طرفداران مخصوص به خود را دارد و توانسته است با عرضه محصولات با کیفیت خود نقش و جایگاه ویژه ای درعرصه خودروهای سنگین برای خود کسب نماید.
از مهمترین اهداف این شرکت می‌توان به جلب رضایت مشتریان و علاوه بر آن فراهم نمودن خدمات پس از فروش اشاره نمود که با تحقق بخشیدن به این اهداف توانسته است به موفقیت های زیادی در عرصه خودرو سازی دست پیدا کند. این شرکت با انجام سرمایه گذاری های زیاد در بخش توسعه و تحقیق توانسته است  نقش بسیار مهمی را در بازارهای تجاری ایفا نماید و این امر منجر شده است تا بتواند محصولاتی با بهترین کیفیت ارائه دهد و در رده ی بهترین تولید کنندگان کامیون قرار گیرد.
یکی از محصولاتی که توسط شرکت آمیکو تولید شده است و از سوی مردم  مورد استقبال قرار گرفته است کامیون ۱۹ تن آمیکو مدل m1929c می‌باشد که در ادامه قصد داریم به توضیحاتی در مورد این کامیون بپردازیم.
کامیون ۱۹ تن آمیکو m1929c
کامیون ۱۹ تن آمیکو جز ء یکی از موفق ترین محصولات این شرکت محسوب می‌شود که نمایندگی آمیکو مسئولیت فروش آن را بر عهده دارد. این کامیون دارای ۲۹۰ اسب بخار می‌باشد و ظرفیت تحمل بار آن در حدود ۱۹ تن می‌باشد. این نوع کامیون در معادن کاربرد گسترده ای دارد چرا که قادر است به راحتی بارهای سنگین را جابه جا نماید. این کامیون مجهز به امکاناتی مانند کولر و بخاری درجا ، تهویه مطبوع ، ۴ آیینه و شیشه برقی و همینطور آیینه گرم کن می‌باشد. فاکتورهایی مانند شتاب بالا، توانایی عبور این کامیون از مسیرهای دشوار ،جابه جایی بارهایی  با نتاژ بالا و همینطور استهلاک کم قطعات آن باعث شده است این کامیون در رده ی بالاترین نوع کامیون قرار بگیرد.

محصول جدید آمیکو ظاهر آنچنان متفاوتی با نسل قبلی خود نداشته که در این نوع تولیدات تقریبا منطقی به نظر میرسد، اما مهمترین تفاوت نسخه جدید این کامیون مشخصات فنی و قوای آن است.
محصول جدید آمیکو با بهره‌گیری از یک موتور ۱۲ لیتری قدرتمند ساخت Weichai توان تولید ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۹۲۰ نیوتن متر گشتاور است که با این شرایط تبدیل به قدرتمندترین کامیون ۱۹ تن و شش چرخ بازار ایران می‌شود.

بررسی مشخصات کامل کامیون آمیکو m1929c + خرید اقساطی + جدول مشخصات

بررسی مشخصات کامل کامیون آمیکو m1929c + خرید اقساطی + جدول مشخصات

 

این محصول دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است و یک گیربکس دیفرانسیل عقب ۱۴ دنده نیز بهره می‌برد. کامیون ۱۹۲۹ با بهره گیری از طول ۶۴۵۰ میلی متری خود می‌تواند برای انواع کاربری ها مفید باشد

همانطور که ذکر شد، این محصول در بخش پیشرانه و قوای فنی نسبت به نسل قبلی خود بهبود یافته است. در نسل قبلی این کامیون موتوری ۱۰ لیتری با ۲۹۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۶۰ نیوتن متر استفاده شده بود که حال با تغییری چشمگیر، موتور این محصول کاملا بهینه شده است. از دیگر بهبودهای صورت گرفته بر روی این محصول می‌توان به افزایش ظرفیت باک سوخت از ۳۲۰ لیتر به ۵۵۲۰ لیتر اشاره کرد. با این شرایط، یعنی افزایش ظرفیت مخزن سوخت و همچنین بهبود استاندارد آلایندگی موجود هر دو می‌تواند باعث افزایش کاربری این محصول شود.

امکانات M1929c – بررسی مشخصات کامل کامیون آمیکو m1929c + خرید اقساطی + جدول مشخصات

اما بیایید تا نگاهی به امکانات و قابلیت‌های قوی ترین کامیون آمیکو داشته باشیم.
این خودروی ۱۹ تنی، از لحاظ ایمنی با قابلیت‌های خوبی عرضه می‌شود. ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، ترمز موتور، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، خفه کن اگزوز، تعلیق بادی صندلی راننده، سیستم کمکی جلوگیری از لغزش هنگام شروع حرکت، پنل دیجیتالی، خشک کن هوا و تقسیم باد، سیستم آلمانی اکسل عقب برند MAN، قفل مرکزی، فضای خواب برای یک نفر و … از مهمترین امکانات این محصول غول پیکر است.

خرید لیزینگی آمیکو m1929c

خرید لیزینگی آمیکو m1929c

لازم به ذکر است که این محصول در ابتدا توسط گروه صنعتی آمیکو با کاربری باری فلزی به صورت نقد و اقساط و با تحویل ۶۰ روزه عرضه می‌ود.

همچنین گفتنی است که وزن خالص این کامیون برابر ۷۸۰۰ کیلو است و توان حمل باری به میزان ۱۲ تن است؛ هرچند قوای فنی این محصول توان حمل بار بیشتر را نیز دارد.
کامیون ۱۹۲۹ آمیکو تک با مشخصات متمایز با تولیدات قبلی به شرح زیر است:
۱- موتور WEICHAI سری P12 ، EURO5-EEV و با توان ۴۰۰ اسب بخار و ۱۹۲۰ نیوتن متر گشتاور و دارای استاندارد آلایندگی یورو +۵ است.
۲- گیربکس فول سنکرونایز ۱۲+۲ دنده با گشتاور ورودی ۲۰۰۰نبوتن متر
۳- سیستم کلاچ ۴۲۰ میلیمتری از نوع تک صفحه ای خشک با برند EATON
۴-اکسل عقب ارتقاء یافته با مکانیز قفل کن داخلی با ظرفیت ۱۳ تن
۵-اکسل جلو با ظرفیت ۸ تن
۶-استفاده از جعبه فرمان BOSCH با فشار کاری ۲۰۰ بار
۷-ارتقاء کیفی و عملکردی تعلیق جلو عقب کابین برای راحتی راننده و سرنشین ها

مشخصات فنی کامیون به شرح زیر است – بررسی مشخصات کامل کامیون آمیکو m1929c + خرید اقساطی + جدول مشخصات

  1.  ۶ سیلندرخطی ، آب خنک ، مجهز به توربو شارژر، استاندارد یورو ۳
  2.  قدرت موتور : ۲۹۰ اسب بخار
  3.  حداکثر گشتاور:۱۱۶۰ نیوتن متر
  4.  حجم محفظه احتراق : ۹۷۲۶ سی سی
  5.  کلاچ تک صفحه ای خشک با فنر دیافراگمی
  6.  گیربکس نسبت دنده های عقب ۹/۴۹۷ – نسبت دنده های جلو ۴/۷۷۱ ،۲ /۵۱۱، ۱/۶۹۷ ،۱/۰۰
  7.  اکسل ها جلو : یک تکه صلبه
  8.  اکسل عقب مرکزی با کاهنده سرتوپی ها
  9.  چرخ ها : ۶+۱
  10.  شاسی : نردبانی دو لایه طبقه بندی شده
  11.  ترمز خفه کن اگزوز
  12.  ترمز دستی مکانیکی
  13.  وزن خالص بدون اتاق : ۷۶۰۰ کیلوگرم
  14.  وزن بار روی محور جلو : ۶۵۰۰ کیلوگرم
  15.  ظرفیت باک : ۳۲۰ لیتر
  16.  حداکثر سرعت : ۱۲۰ کیلومتر در ساعت

مشخصات کابین کامیون- بررسی مشخصات کامل کامیون آمیکو m1929c + خرید اقساطی + جدول مشخصات

  •  تمام فولادی
  •   تاشو به جلو
  •  دو صندلی پنوماتیک برای ۳ نفر قابل تنظیم
  •   اطاق دو جداره و ایزوله شده
  •   دارای تختخواب 
  •  دارای کمربند ایمنی
  •   جعبه بزرگ زیر تختخواب جهت استفاده های مختلف
  •   قفل مرکزی
  •  شیشه بالابر برقی 
  •  دارای ۴ عدد آینه و گرم کن آینه
  •   CD و رادیو 
  •  سیستم گرمایش و سرمایش 
  •  تاخوگراف و بخاری درجا

 

خرید اقساطی از تهران خودرو

شرکت تهران خودرو به عنوان یکی از شرکت های بزرگ ارائه دهنده خدمات خودروهای سواری و سنگین در کشور، شرایط خرید اقساطی کامیون آمیکو M1929c را برای متقاضیان محترم از سرتاسر کشور فراهم کرده است.
در صورتی که شما هم قصد خرید اقساطی کامیون آمیکو M1929c را دارید، می توانید با تماس با کارشناسان تهران خودرو ، از شرایط فروش اقساطی این کامیون مطلع شوید.

 

اینستاگرام تهران خودرو

واتساپ تهران خودرو

گروه تلگرامی تهران خودرو

معاوضه خودرو

خرید اقساطی خودرو های سواری

خرید اقساطی خودرو های سنگین

Rate this page
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها