جدیدترین بخشنامه های فروش ایران خودرو دیزل

جدیدترین بخشنامه های فروش ایران خودرو دیزل

فهرست عناوین مقاله

جدیدترین بخشنامه های فروش ایران خودرو دیزل

 

بخشنامه جدید فروش ایران خودرو دیزل

شرکت ایران خودرو دیزل شرایط فروش ون وانا و پیکاپ دوکابین دیزلی تونلند فوتون را اعلام کرد.

جدیدترین بخشنامه های فروش محصولات ایران خودرو دیزل

 

 ایران خودرو دیزل در راستای مشتری ‌مداری و تنظیم بازار، پیش فروش دو محصول ون وانا TZ3 و پیکاپ دوکابین دیزلی فوتون را از روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه آغاز خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو دیزل، بر این اساس، ثبت‌نام ون وانا TZ3 از  ساعت ۱۰ صبح و پیکاپ دوکابین دیزلی فوتون از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ  ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ به‌صورت اینترنتی و صرفا از طریق سایت فروش رسمی شرکت به نشانی esale.ikd.ir انجام خواهد پذیرفت. 

این طرح به صورت پیش فروش پیش بینی شده و جزییات و شرایط فروش متعاقبا در بخش نامه‌های فروش شرکت اعلام می شود.

فوتون تونلند نیوفیس تنها پیکاپ دیزلی ایران با پیشرانه معروف کامینز ۲.۸ لیتری مجهز به توربوشارژ است که می‌تواند ۳۶۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند که آن را در کنار پیکاپ بنزینی اتوماتیک این شرکت به قدرتمندترین پیکاپ‌ دوکابین بازار ایران تبدیل کرده است. 

خودروی لوکس پیکاپ دوکابین دیزلی تونلند فوتون مجهز به سیستم‌های ایمنی پیشرفته و تجهیزات رفاهی، مورد توجه علاقه‌مندان به سفر، ماجراجویی، کمپینگ در طبیعت و آفرود قرار گرفته و قابلیت چهارچرخ محرک و مصرف سوختی پایین‌تر  نسبت به رقبای خود در کشور از دیگر ویژگی های مهم این محصول است.

ایران خودرو دیزل به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول و در راستای مشتری‌مداری و تنظیم بازار، پیش‌فروش دو محصول کامیون کشنده فوتون ۴۳۰ و پیکاپ فوتون دیزلی را از چهارشنبه ۲۹ شهریور و دو محصول پیکاپ فوتون اتوماتیک و ون وانا را از دوشنبه سوم مهرماه به اجرا می گذارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو دیزل، بر این اساس پیش‌فروش کامیون کشنده فوتون ۴۳۰ از ساعت ۱۰ صبح و پیش‌فروش پیکاپ فوتون دیزلی از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۹ شهریور و پیش‌فروش پیکاپ فوتون اتوماتیک از ساعت ۱۰ صبح و پیش‌فروش ون وانا از ساعت ۱۴ روز دوشنبه سوم مهرماه صرفا به‌صورت اینترنتی و از طریق سایت فروش رسمی شرکت به نشانی esale.ikd.ir انجام خواهد پذیرفت.

جدیدترین بخشنامه های فروش ایران خودرو دیزل

برای خرید ون وانا بصورت اقساطی برروی لینک روبه رو کلیک کنید: ۳TZ ون وانا (بنزینی)

 

جدیدترین بخشنامه های فروش ایران خودرو دیزل

نکات مفید استفاده ازخودرو در زمستان

شرایط فروش کشنده‌ فوتون H4 – آذر ۱۴۰۲

شرایط فروش نقدی با قیمت قطعی کشنده فوتون H4 شرکت ایران خودرو ویژه آذرماه ۱۴۰۲ منتشر شدشرکت ایران خودرو دیزل برنامه پیش‌ فروش نقدی کشنده فوتون H4 را اعلام کرد. در این طرح فروش کشنده فوتون به روش پیش‌فروش نقدی، قیمت قطعی و با موعد تحویل اسفند ۱۴۰۲ عرضه می‌شود. عرضه‌ی این خودرو از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۲ آذر تا زمان تکمیل ظرفیت امکان خرید برقرار می‌باشد.

 

 

برای خرید کشنده فوتون بصورت اقساطی برروی لینک رو به رو کلیک کنید:کشنده فوتون H4 – 430

 

 

 

جدیدترین بخشنامه های فروش محصولات مایان دیزل

شرایط فروش کشنده‌های آتامان و H5 – مهر ۱۴۰۲

شرکت ایران خودرو دیزل نخستین بار کشنده‌های جدید آتامان و H5 را به فروش می‌رساند. کشنده آتامان و کشنده H5 دو محصول جدید ایران خودرو دیزل هستند که سال گذشته رونمایی شدند.کامیون کشنده جدید آتامان از پیشرانه ۱۲ لیتری مرسدس بنز OM۴۵۷ با قدرت ۴۳۰ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰۰ نیوتن‌متر برخوردار است و نیروی تولیدی آن توسط گیربکس دنده‌ای ساخت ZF با ۱۶ دنده جلو و دو دنده عقب به محور عقب خودرو منتقل می‌شود.

کشنده فوتون H۵ ایران خودرو دیزل نیز با کارت کشندگی ۴۴ تن مجهز به موتور شش سیلندر خطی ۱۱۸۲۴ سی‌سی با حداکثر قدرت ۴۶۰ اسب بخار و گشتاور ۲۲۰۰ نیوتن‌متر، تزریق مستقیم، مجهز به توربوشارژ، اینتر کولر، کامان ریل و سیستم SCR با استاندارد آلایندگی یورو پنج، دارای سیستم تعویض دنده اتوماتیک ۱۲ دنده جلو و دو دنده عقب است.
از دیگر امکانات این محصول می‌توان به کلیدهای کنترلی روی فرمان، دو تخت خواب، سان‌روف برقی، کروز کنترل، کولر و بخاری درجا، آیینه‌های جانبی برقی مجهز به گرم‌کن، سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS) و ترمزهای دومداره پنوماتیکی دیسکی مجهز به فیلتر رطوبت‌گیر و با سیستم‌های ABS ،ASR ،ESP و سیستم ترمز اضطراری هوشمند AEBS اشاره کرد.

 

 

 بخشنامه جدید فروش ایران خودرو دیزل

 

برای خرید کشنده فوتون H5 بصورت اقساطی برروی لینک رو به رو کلیک کنید:کشنده فوتون H5 – 460

برای خرید کشنده های آتامان  بصورت اقساطی برروی لینک  روبه رو کلیک کنید:کشنده آتامان

 

 

 

 

شرکت ایران خودرو دیزل با اعلام این خبر، گفته که در این مرحله، متقاضیان امکان شرکت در طرح پیش فروش واگن هود با قیمت قطعی را دارند. مدل‌های قابل خریداری نیز شامل کامیون ۱۹۲۴ باری و کمپرسی و همچنین کامیون ۲۶۲۴ کمپرسی است.این شرکت خودروساز اعلام کرده، در این طرح فروش برای نخستین بار، فروش مستقیم محصولات با کاربری اتاق‌بار را آغاز خواهد کرد تا خریداران در صورت تمایل و انتخاب، محصول را با این کاربری دریافت کنند.

 براساس بخشنامه فروش کامیون واگن هود، واریز وجه خودروها بصورت دو مرحله‌ای خواهد بود؛ یک مرحله در زمان ثبت نام و مرحله دوم نیز یکماه پس از ثبت نام است:با اعلام شرکت ایران خودرو دیزل، طرح فروش نقدی کامیون واگن هود، از روز سه‌شنبه مورخ ۲ خردادماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. براساس بخشنامه فروش کامیون واگن هود، واریز وجه خودروها بصورت دو مرحله‌ای خواهد بود؛ یک مرحله در زمان ثبت نام و مرحله دوم نیز یکماه پس از ثبت نام است:همچنین در قرارداد مشتریان، سود مشارکت، سود انصراف و جریمه تاخیر نیز لحاظ شده است. موعد تحویل خودروها نیز برای مردادماه سال جاری خواهد بود.

برای خرید کامیون بنز واگن هود ۱۹۲۴بصورت اقساطی برروی لینک روبه رو کلیک کنید:کامیون بنز WH L / LK 1924

 

برای خرید کامیون بنز واگن هود ۲۶۲۴ بصورت اقساطی برروی لینک روبرو کلیک کنید:کامیون بنز WH L / LK 2624

 

 

اینستاگرام تهران خودرو
واتساپ تهران خودرو
تهران خودرو در آپارات
تهران خودرو نماشا
گروه تلگرامی تهران خودرو
خرید خودرو های اقساطی از تهران خودرو

فروش اقساطی سایپا
فروش اقساطی ایران خودرو
فروش اقساطی پارس خودرو
فروش اقساطی بهمن موتور
فروش اقساطی امپاور

4.4/5 - (10 امتیاز)