۸۵E - کامیونت ۵/۲ تن

۸۵E – کامیونت ۵/۲ تن

کامیونت ایسوزو :
شرکت بهمن دیزل در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و واردکنندگان قطعات کامیونت در ایران است.
این شرکت توانست برای اولین بار کامیونت‌های ایسوزو را وارد بازار کشور کند. با فروش بالایی که کامیونت‌های ایسوزو در بازار داشته‌اند قیمت ماشین‌های سنگین و نیمه سنگین این شرکت هر سال توسط نمایندگی بهمن دیزل به مشتریان ارائه می‌شود. کامیونت‌های ایسوزو که محصول پرطرفدار و موفق شرکت ایسوزو هستند با دارا بودن ویژگی‌های بسیار زیادی توانسته‌اند فروش فوق‌العاده‌ای به دست آورند و در رده‌های برترین ماشین‌های حمل‌ونقل جاده‌ای در دنیا قرار بگیرند.

خرید اقساطی کامیونت ۵/۲ تن

خرید اقساطی کامیونت ۵/۲ تن

این کامیونت‌ها به دلیل قدرت تحمل وزن‌های مختلف برای انواع مختلفی از شرکت‌های حمل‌ونقل مناسب هستند. معروف‌ترین کامیونت‌های ایسوزو کامیونت ایسوزو ۵.۲ تن، کامیونت ایسوزو ۶ تن و کامیونت ایسوزو ۸ تن هستند.
پیش‌تر در دیگر مقالات تهران خودرو به معرفی انواع کامیونت در ایران پرداختیم، اما در این مقاله قصد داریم به صورت اختصاصی، کامیونت ایسوزو ۵.۲ تن را معرفی کنیم.
کامیونت ایسوزو ۵.۲ تن
کامیونت ایسوزو ۵.۲ تن یکی از بهترین کامیونت‌های شرکت ایسوزو است که قدرت موتور آن ۱۲۰ اسب بخار و گشتاور آن ۲۳۰ نیوتن متر است.
با وجود این ویژگی‌ها می‌توان گفت این کامیونت در رده یکی از پرفروش‌ترین‌های شرکت ایسوزو قرار می‌گیرد.
نوع موتور این کامیونت چهار سیلندر خطی سوپاپ برای تزریق مستقیم است و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به مجهز بودن به توربوشارژ و اینترکولر اشاره کرد.

فروش اقساطی کامیونت ۵/۲ تن

فروش اقساطی کامیونت ۵/۲ تن

حداکثر قدرت موتور  ۱۵۰/ ۲۸۰۰ اسب بخار/ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور۱۶۰۰/۳۸۲ – ۲۸۰۰ نیوتن متر / دور در دقیقه  و دارای کلاچ تک صفحه ای خشک با فنر دیافراگمی ، هییدرولیک قطر خارجی ۱۲ اینچ میلی متر بوده و سیستم تعلیق فنر تخت چند لایه مجهز به کمک فنر هیدرولیک تلسکوپی دو طرفه می باشد.
حداکثر سرعت تعریف شده برای این کامیونت مجاز با بار ( کیلو متر بر ساعت)۱۲۵ است .
مشخصات فنی این محصول مطابق با استانداردهای آلایندگی اروپا ( EURO) مجهز به DPF ، دارای توربو شارژ و اینتر کولر، کاتالیست اگزوز، مجهز به سیستم هوشمند ECM، کولر و فرمان هیدرولیک، و دید گسترده و راحتی در سوار و پیاده شدن می باشد.

کامیونت ۵.۲ تن بیشتر برای حمل‌ونقل کردن اجسام و کالاهای مختلف درون‌شهری طراحی شده است؛ بنابراین طراحی آن به‌گونه‌ای بوده که دارای یک اتاق بار کوچک و یک کابین است.
همچنین از این کامیونت می‌توان برای کاربردهای باری، کمپرسی، جرثقیل و… استفاده کرد.
ازآنجایی‌که کامیونت ایسوزو ۵.۲ تن قیمت مناسب و کاربری متنوع دارد بنابراین می‌توان گفت رقیب نمونه‌های برتر خارجی بوده و شرکت‌های زیادی از این کامیونت استفاده می‌کنند.
کمپانی ایسوزو در تلاش بوده تا این کامیونت را به‌گونه‌ای طراحی کند که فضای مناسبی برای انبار کردن کالاهای موردنظر داشته باشد و هم بتواند هزینه‌ها را به حداقل ممکن برساند.

کامیونت ایسوزو ۵.۲ تن ویژگی‌های فنی زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به نوع شاسی نردبانی، سیستم ترمز ایسوزو دو مداره، کاسه‌ای، هیدرولیک که دارای خفه کن موتور و ترمزدستی آن مکانیکی از انتهای گیربکس، نوع کلاچ تک‌صفحه‌ای خشک با فنر دیافراگمی، هیدرولیک، قطر خارجی ۲۴۰ میلی‌متر، حداکثر سرعت مجاز با بار ۱۰۲ کیلومتر در ساعت، مطابق با استانداردهای آلایندگی یورو ۴ اروپا، مجهز به DPF، مجهز به سیستم هوشمند ECM، کولر و فرمان هیدرولیک، دید گسترده و راحتی در سوار شدن و پیاده شدن، مکانیزم پنوماتیکی صندلی راننده، کیسه هوای راننده و سرنشین، شیشه بالابر برقی، ریموت کنترل درب‌ها و… اشاره کرد.

طراحی ظاهری :
طراحی ظاهری کامیونت NMR85E  برگرفته از طراحی همیشگی ماشین های ژاپنی ایسوزو که در این گروه ، می باشد و تقریبا پیچیدگی خاصی از نظر ظاهری نسبت به سایر مدل ها ندارد.
چراغ های جلو در این مدل بزرگ و به حالت عمودی قرار گرفته و نمای ان را از سایر مدل ها متمایز کرده است.
ساختار کلی شیشه های جلو و آینه های جانبی به صورتی می باشد که بیشترین زاویه دید را به راننده ، جهت تسلط به محیط بیرون خود می دهد .
مشخصات فنی
این کامیونت با وزن ناخالص ۵۲۰۰ کیلو گرم  و دارای به یک پیشرانه چهار سیلندر خطی با حجم ۲۹۹۹ سی سی بوده و موتور آن مجهز به سیستم توربور شارژ و اینتر کولر می باشد.

طراحی داخلی :
نمای داخلی کامیونت ۵.۲ تن ، دو ویژگی اصلی دارد .  اول سادگی ، دوم ، دوام !
اگر چه نمای داخلی این مدل به دور از هرگونه پیچیدگی خاص طراحی شده ، اما صندلی راننده و فرمان خودرو در بهترین حالتی قرار گرفته اند که موجب خستگی کمتر راننده در مسیر های طولانی شوند.
همینطور کیفیت متریال به کار رفته در ساخت نمای داخلی این مدل ، قابل قبول بوده و در صورت استفاده صحیح کمترین ضرر و زیان ناشی از  استهلاک  در دراز مدت ،را به همراه خواهد داشت.

ایمنی و رفاهی
این خودرو دارای فرمان هیدورلیک ، سیستم ترمز دو مداره ، کاسه ای و هیدرولیک ABS, EBD, ASR  کاتالیست اگزوز ، ترمز موتور ، سیستم ECM   ، تهویه مطبوع ، سیستم پنوماتیکی صندلی راننده ، شیشه بالابر برقی ، کیسه هوای راننده و سرنشین و ریموت کنترل درب ها می باشد.

خدمات پس از فروش و تهیه قطعات یدکی
با توجه به اینکه شرکت بهمن دیزل عرضه کننده محصولات ایسوزو می باشد ، برای تمامی محصولات ۳۶ ماه و یا ۲۰۰ کیلومتر گارانتی در نظر گرفته است.
با توجه به بازار وسیع مصرف کنندگان و خریداران این محصول در کشور ایران ، تهیه قطعات یدکی و مصرفی تولیدات این شرکت برای رانندگان امری راحت و بدون دردسر است.
با توجه به شرایط کلی این خودرو ، کیفیت تولید ، قیمت مناسب ،  کاربری فراوان ، قطعات یدکی در دسترس ، خرید این خودرو یک خرید ارزشمند خواهد بود.

مشخصات فنی
*  وزن ناخالص(کیلو گرم) ۵۲۰۰
* موتور ۴JJ1-TC
* نوع  ۴ سیلندر خطی سوپاپ بالا، تزریق مستقیم مجهز به توربو شارژر و اینتر کولر
* انژکتورکانال مشترک
* قطر و کورس پیستون(میلیمتر)   ۱۰۴/۹ و ۹۵/۴
* حجم موتور (سی سی)   ۲۹۹۹
* نسبت تراکم   ۱۷/۵
* حداکثر قدرت ( اسب بخار/ دور در دقیقه)    ۱۵۰/ ۲۸۰۰
* حداکثر گشتاور(نیوتن متر / دور در دقیقه)    ۱۶۰۰/۳۸۲ – ۲۸۰۰
* نوع جعبه دنده  MYY5T
* نسبت دنده   ۱۵/۳۱۵
* نسبت دنده    ۲۳/۰۵۳
* نسبت دنده   ۳۱/۶۶۵
* نسبت دنده   ۴۱
* نسبت دنده   ۵۰/۷۲۱
* نسبت دنده    عقب۵/۰۶۸
* نسبت دنده نهایی  ۴/۱
* کلاچ تک صفحه ای خشک با فنر دیافراگمی ، هییدرولیک قطر خارجی ۱۲ اینچ میلی متر
* سیستم تعلیق فنر تخت چند لایه مجهز به کمک فنر هیدرولیک تلسکوپی دو طرفه
* سیستم فرمان  فرمان ساچمه گردان هیدرولیکی
* نوع شاسی نردبانی
* طول( میلی متر) ۴۷۸۰
* عرض ( میلی متر) ۷۰۰
* ضخامت(میلی متر) ۴
* جنس SAPH440
* تعداد تیرک های عرضی ۵
* نوع سیستم ترمز  دو مداره ، کاسه ای، هیدرولیک ASR, EBD,ABS
* ترمز کمکی ترمز موتور(خفه کن موتور)
* ترمز دستی مکانیکی در انتهای گیر بکس
* تایر  ۷۵R16 – ۱۹۵
* رینگ   ۱۱۶/۵ – ۱۶*۵/۵J
* ظرفیت باک( لیتر)   ۷۵
* دینام   ۲۴V50A
* باطری  ۶۰A – ۱۲۷* ۲
* حداکثر سرعت مجاز با بار ( کیلو متر بر ساعت)  ۱۲۵
* مشخصات فنی مطابق با استانداردهای آلایندگی اروپا ( EURO) مجهز به DPF ، توربو شارژ و اینتر کولر، کاتالیست اگزوز، مجهز به سیستم همشمند ECM، کولر و فرمان هیدرولیک، دید گسترده و راحتی در سوار و پیاده شدن

سخن پایانی :
همان‌طور که در ابتدا گفته شد، با توجه به اینکه مدل‌های مختلف ماشین‌های سنگین و نیمه سنگین در سراسر جهان در دسترس هستند؛ بنابراین انتخاب بهترین مدل از بین آن‌ها می‌تواند کمی شرایط را دشوار کند اما در این مقاله تلاش کردیم تا بهترین کامیونت‌ شرکت ایسوزو که می‌توان از آن‌ برای مصارف درون‌شهری استفاده کرد را معرفی کنیم.
البته باید توجه داشته باشید که کامیونت‌های ایسوزو تنها به این مدل ختم نمی‌شوند، بلکه سه مدل هستند، که این سه مدل نسبت به کامیونت‌های دیگر این شرکت طرفداران بیشتری دارند و با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که دارند می‌توان گفت انتخاب مناسبی برای شرکت‌های تجاری به شمار می‌روند.

خرید اقساطی از تهران خودرو
شرکت تهران خودرو به عنوان یکی از شرکت های بزرگ ارائه دهنده خدمات خودروهای سواری و سنگین در کشور، شرایط فروش اقساطی کامیون ایسوزو ۵.۲ تن را برای متقاضیان محترم از سرتاسر کشور فراهم کرده است.
در صورتی که شما هم قصد خرید اقساطی کامیونت ۵.۲ تن ایسوزو را دارید، می توانید با تماس با کارشناسان تهران خودرو ، از شرایط فروش اقساطی این کامیونت مطلع شوید.

خرید اقساطی خودرو های سنگین

اینستاگرام تهران خودرو

 

4.6/5 - (10 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها