پراید ۸۸دوگانه صندوق دار

در تهران ، تهران
    وضعیت خودروصفر
    استانتهران
    شهرتهران

پراید ۸۸دوگانه صندوق دار

چهار حلقه لاستیک نو گاز ال پی جی کولر سالم فقط گاز نداره بخاری سالم ازلحاظ شتاب مشکل نداره اینو قول میدم رینگ اسپرت لنت تعویض روغن تازه عوض کردم دیسک وصفحه عوض شده باتری نو داره

لیزینگ خودرو – پراید ۸۸دوگانه صندوق دار

لیزینگ در واقع مجموعه‌ای از فعالیت‌های اعتباری مبتنی بر روش اجاره می‌باشد که در همان ابتدای امر باید مشخص گردد چه نوع قراردادی قرار است بین دو طرف معامله اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی منعقد گردد.

لیزینگ شامل مجموعه‌ای از مبادلات اقتصادی ازجمله: قرارداد فروش اقساطی کالا، اجاره به شرط تملیک، اجاره، فروش اقساطی خودرو و … می‌باشد.

گفتنی است بر اساس قرارداد لیزینگ موجر یا همان مالک، کالای مورد نیاز مستأجر یا همان استفاده کننده از تسهیلات را با استفاده از منابع مالی خود تأمین می‌کند و مورد اجاره را در مدت و شرایط تعیین شده در اختیار مستأجر قرار می‌دهد. مستأجر هم این اختیار را دارد که در پایان مدت قرارداد بعد از انجام تعهدات خود و پس از تسویه مورد اجاره را به تملک خود در بیاورد. در ادامه به ارتباط لیزینگ و صنعت خودرو می‌پردازیم. با توجه به مبهم بودن قیمت نهایی خودروها در بازارفعلی شرایط به کمک شرکت‌های لیزینگی آمده و باعث توجیه کردن خرید اقساطی از این شرکت‌ها شده است.

اینستاگرام تهران خودرو

واتساپ تهران خودرو

گروه تلگرامی تهران خودرو

خرید اقساطی خودرو های سواری

خرید اقساطی خودرو های سنگین

معاوضه خودرو

قولنامه آنلاین

خرید اقساطی ایران خودرو

خرید اقساطی سایپا

خرید اقساطی پارس خودرو

49 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران