رنو پارس تندر e2 دنده ای

در تهران ، تهران
    استانتهران
    شهرتهران

رنو پارس تندر e2 دنده ای

خودرو پارس تندر(L90) دنده ای رنگ نقره ای صده هزار تا کار از صفر دست خودم بوده کم کار کرد فنی سالم بدنه چند تیکه کوچک صافکاری بدون رنگ شده بیمه نامه تا ۷ماه دارد.

خرید اقساطی – رنو پارس تندر e2 دنده ای

شما میتوانید برای خرید اقساطی رنو پارس تندر با شرایط بانکی از شرکت تهران خودرو اقدام کنید تا رنو پارس تندر مورد نظر خود را به صورت اقساطی تهیه کنید.

خرید اقساطی پارس تندر از شرکت تهران خودرو نیاز به یک سری مدارک دارد که شرکت تهران خودرو ملزم است جهت ارائه آن به شرکت لیزینگ، آن را از مشتری دریافت نماید.

شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر از نحوه خرید اقساطی خودرو های سواری یا سنگین با کارشناسان شرکت تهران خودرو تماس گرفته تا از نحوه شرایط فروش اقساطی خودرو ها و مدارک مورد نیاز جهت خرید اقساطی خودرو ها، مطلع شوید.

لیزینگ چیست

لیزینگ در واقع مجموعه‌ای از فعالیت‌های اعتباری مبتنی بر روش اجاره می‌باشد که در همان ابتدای امر باید مشخص گردد چه نوع قراردادی قرار است بین دو طرف معامله اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی منعقد گردد.

لیزینگ شامل مجموعه‌ای از مبادلات اقتصادی ازجمله: قرارداد فروش اقساطی کالا، اجاره به شرط تملیک، اجاره، فروش اقساطی خودرو و … می‌باشد.

گفتنی است بر اساس قرارداد لیزینگ موجر یا همان مالک، کالای مورد نیاز مستأجر یا همان استفاده کننده از تسهیلات را با استفاده از منابع مالی خود تأمین می‌کند و مورد اجاره را در مدت و شرایط تعیین شده در اختیار مستأجر قرار می‌دهد. مستأجر هم این اختیار را دارد که در پایان مدت قرارداد بعد از انجام تعهدات خود و پس از تسویه مورد اجاره را به تملک خود در بیاورد. در ادامه به ارتباط لیزینگ و صنعت خودرو می‌پردازیم. با توجه به مبهم بودن قیمت نهایی خودروها در بازارفعلی شرایط به کمک شرکت‌های لیزینگی آمده و باعث توجیه کردن خرید اقساطی از این شرکت‌ها شده است.

خرید اقساطی ایران خودرو

خرید اقساطی سایپا

خرید اقساطی مدیران خودرو

خرید اقساطی مکث موتور

خرید اقساطی پارس خودرو

قولنامه آنلاین

خرید اقساطی خودرو های سواری

خرید اقساطی خودرو های سنگین

معاوضه خودرو

اینستاگرام تهران خودرو

گروه تلگرامی تهران خودرو

واتساپ تهران خودرو

131 بازدید کل ، 2 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران