کامیون فاو ۲۶ تن CA3250

مقدمه
معرفی برند فاو با تهران خودرو :

شرکت فاو در سال ۱۹۵۳ تاسیس شده است
فاو (FAW Jiefang و مخفف First Automobile Works) بعد از دانگ فنگ، دومین شرکت بزرگ خودروسازی چین و اولین شرکت تولیدکننده خودروسنگین در این کشور است.
بخش اعظم سهام این شرکت در اختیار دولت چین می باشد.
برندهای آشنا برای ایرانیان همچون بسترن، هایما و در سالهای دورتر فولکس گل در زمینه خودروهای سبک از زیر مجموعه های فاو محسوب می شوند.
در زمینه ی خودروهای سنگین، در سالهای اخیر شاهد ورود کامیونت، کامیون و کشنده های مختلف فاو به بازار کشور هستیم.
در سالهای اخیر این شرکت اقدام به تولید کامیونتهای ۶ و ۸ تُن Tiger V، کامیون ۲۶ تُن CA3250، کشنده های تک و جفت J6 با به ترتیب سری مدلهای CA4180 و CA4250 نموده است که به علت کیفیت به نسبت مناسب و فراوانی امکانات تعمیر در کشور، طرفداران خاص خود را دارد.
محصول جدید تر این شرکت نیز کشنده ی تک محور ۵۵۰ اسب بخاری J6P-550 با گیربکس اتوماتیک می باشد که در نمایشگاه بین المللی خودروی تهران در سال ۱۴۰۱ رونمایی شد و عملا پر قدرت ترین کشنده ی چینی ساخت داخل می باشد.

معرفی کامیون باری ۲۶ تن سی اند سی
کامیون باری سی اند سی ۲۶ تنی دارای موتوری با قدرت ۴۲۰ اسب بخار است. این کامیون ۲۱۰۰ نیوتن متر گشتاوری می تواند تولید کند. موتور توربوشارژر و اینترکولر ۶ سیلندر خطی با ۲۴ سوپاپ می باشد. ظرفیت مخزن سوخت این کامیون ۵۵۰ لیتر است.
تجهیزات مدرن و بروزی در این کامیون استفاده شده است که در زیر به برخی از این تجهیزات اشاره خواهیم کرد:
مجهز به سامانه هشدار دهنده انحراف از مسیر، سیستم پخش مالتی مدیا با صفحه نمایشگر لمسی ۷ اینچی و مجهز به پورت یو اس بی، چراغ رانندگی در روز، ریموت کنترل بر روی غربیلک فرمان، قفل مرکزی، ترمز پیشرفته اضطراری و… است.

مشخصات فنی کامیون سی اند سی باری
همچنین سیستم ترمز مجهز به سیستم الکترونیک کنترل پایداری ECS نیز می باشد که دارای چهار مدار مستقل از نوع ۴S4M می باشد که در عملکرد ترمز گیری کامیون باری C&C کمک بزرگی می کند
.سیستم تعلیق این خودرو در محور جلو از نوع فنر های پارابولیک و کمک فنر هیدروتلسکوبی و در محور های عقب از نوع سیستم تعلیق بادی ECAS می باشد که به نرم بودن کابین این اتاق کمک بسیاری کرده است.
قابل ذکر می باشد حداکثر سرعت این کشنده ۹۰ کیلومتر در ساعت می باشد نکته ی بسیار جالب این می باشد که سرعتکامیون باری C&c محدود شده وگرنه دارای سرعت بیشتری می باشد.
همچنین اگر بخواهیم به سیستم الکترونیکی این کامیون باری نیز اشاره ای کنیم باید بگوییم که ولتاژ خودرو ۲۴ ولت که
۲۰۰ آمپر در ساعت می باشد در ضمن دینام این خودرو ۹۰ آمپر در ساعت می باشد.

تجهیزات استاندارد کامیون سی اند سی باری  :

* مجهز به سیستم ترمز پیشرفته اظطراری AEBS
* مجهز به سامانه هشدار دهنده انحراف از مسیر LDWS
* مجهز به چراغ رانندگی در روز DRL
* کابین مجهز به جای خواب راننده و سرنشین
* سیستم پخش مالتی مدیا با صفحه نمایشگر لمسی ۷ اینچی مجهز به پورت USB
* مجهز به کروز کنترل
* مجهز به ریموت کنترل بر روی غربلیک فرمان
* فرمان ساچمه گردان هیدرولیکی مجهز به تنظیم زاویه
* سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و مجهز به دریچه سقف دستی
* قفل مرکزی همراه با ریموت
* مجهز به بوق بادی
* صفحه نمایشگر دیجیتالی
* مجموعه ابزارآلات و جک
* مجهز به چراغ های مه شکنت جلو وعقب

مشخصات ظاهری کامیون سی اند سی باری
فاصله بین محور های کامیون سی اند سی باری ۵۲۰۰+۱۳۵۰ میلیمتر می باشد همچنین طول کلی این کامیون ۱۰۰۴۰ میلیمتر و ارتفاع کلی ۳۲۵۰ میلیمتر می باشد.در ضمن طول بار خور کامیون باری سی اند سی ۷۵۰۰ میلیمتر می باشد که تقریبا از طول بارخور خوبی برخوردار می باشد.
اوزان یا وزن این خودرو روی دو محور ۲۶۰۰۰ کیلوگرم و میزان تحمل وزن محور جلو ۶۵۰۰ کیلوگرم و میزان تحمل وزن محور عقب ۱۳۰۰۰ کیلوگرم می باشد.
رینگ های به کار رفته در این کامیون از نوع فولادی می باشد همچنین لاستیک ها نیز از نوع تیوبلس با سایز ۳۱۵/۸۰R22.5 دراین خودرو نصب شده می باشد.
گیربکس یا جعبه دنده کامیون سی اند سی باری می باشد که از نوع FASTاتوماتیک در این خودرو وجود دارد.تعداد دنده این کامیون ۱۲ دنده جلو + ۱ دنده عقب می باشد که در این خودرو نصب گردیده است.سیستم ترمز از نوع WABCO می باشد همچنین ترمز های جلو عقب از نوع دیسکی مجهز به سیستم ضد قفل ABS می باشد.

کاربری های مجاز برای کامیون سی اند سی باری
کامیون باری سی اند سی مجاز به نصب انواع کاربری های عمومی و خاص شامل باری فلزی،مسقف چادری،ایزوله
و یخچال،بغل بازشو،باری چوبی،حمل نوشابه،مسقف مشبک فلزی، زباله پرس آتشنشانی،خودروبر،بالابر امدادو و نجات میباشد.

خرید اقساطی از تهران خودرو
شرکت تهران خودرو به عنوان یکی از شرکت های بزرگ ارائه دهنده خدمات خودروهای سواری و سنگین در کشور، شرایط خرید اقساطی کشنده فاو جفت محور و تک محور را برای متقاضیان محترم از سرتاسر کشور فراهم کرده است.
در صورتی که شما هم قصد خرید اقساطی کامیون ۲۶ تن CA3250را دارید، می توانید با تماس با کارشناسان تهران خودرو ، از شرایط فروش اقساطی این کشنده باری مطلع شوید.

 

4.9/5 - (10 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها