خرید اقساطی تیبا ۲ ۱۴۰۰

در تهران ، رباط كریم
    استانتهران
    شهررباط كریم

خرید اقساطی تیبا ۲ ۱۴۰۰

خودرو فنی سالم درجه یک
لاستیک ۸۰ درصد
کاپوت تعویض
خط و خش جزیی
کفپوش سه بعدی
مبلغ بیمه نامه کسر میگردد

تیبا یکی از خودرو های سایپا میباشد که پس از پراید، به عنوان دومین خودروی تولیدی سایپا و اولین خودروی ملی سایپا، در دو تریم هاچبک و دنده ای به بازار عرضه شد و بعد ها جای خود را به کوییک ساینا داد.

خرید اقساطی تیبا ۲ ۱۴۰۰

خرید اقساطی سایپا

خرید اقساطی ایران خودرو

واتساپ تهران خودرو

گروه تلگرامی تهران خودرو

اینستاگرام تهران خودرو

معاوضه خودرو

یکی از روش‌های رایج در زمینه خرید خودرو که در حال حاضر در کشور ما و همچنین بسیاری از کشورهای دنیا در حال انجام است خرید اقساطی خودرو می‌باشد که افراد می‌توانند از طریق تأمین اعتبار بخشی از هزینه خودرو، صاحب خودرو شوند. از آنجا که قیمت خودرو از الگوی خاصی پیروی نمی‌کند، بسیاری از افراد که مدت‌ها مبالغی را برای خرید خودرو پس انداز کرده‌اند باتوجه به نرخ تورم فعلی دیگر قادر به خرید خودرو نیستند.

برای این دسته از افراد تنها راه ممکن خرید اقساطی خودرو می‌باشد. اما اینکه از کدام ارگان، نهاد یا مؤسسه می‌توانند خودروی اقساطی بخرند و به کدام نهاد اعتماد کنند نیازمند تحقیق و بررسی فراوان و رجوع به مراکز معتبر می‌باشد. بررسی تجربه ی خرید مشتریان بی شمار تهران خودرو در ادوار گذشته نیز برای خریداران مفید است.

در روش لیزینگ خودرو و یا فروش اقساطی خودرو، خریدار مبلغ مورد معامله را طبق قرارداد منعقد شده وبه صورت اقساط به شرکت ارائه دهنده لیزینگ پرداخت می نماید. در طول مدت پرداخت سند خودرو در رهن باقی مانده و بعد از پایان قرارداد و درصورت انجام تعهدات از سوی خریدار سند خودرو فک رهن خواهد شد.

306 بازدید کل ، 2 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران