شورولت زمان زیادی را صرف توسعهی نسل جدید کوروت C8 در پیست مشهور نوربرگ رینگ کرده است.
مدیر توسعهی کوروت در مصاحبه با رسانهها تائید کرده که خودرو. یک هفته پیش از رونمایی رسمی در کالیفرنیا روانهی نوربرگ رینگ شده است.
زمان به دست آمده توسط کوروت جدید در نوربرگ رینگ با رانندگی رانندهی مسابقهی کوروت اولیور گاوین ثبت شده ولی مدیر کوروت نگفته که رکورد خودرو. در چه حدی بوده است. البته او اظهار داشته کوروت جدید انتظارات تیم توسعه در نوربرگ رینگ را برآورده کرده و حتی از آن فراتر هم رفته است.
یکی دیگر از مدیران تولید کوروت نیز در پاسخ به این سؤال که شورولت چه زمانی رکورد رسمی کوروت در نوربرگ رینگ را اعلام خواهد کرد گفته خودش هم از این موضوع خبر ندارد اما در نهایت این رکورد به رسانهها درز خواهد کرد.
استفاده از طراحی پیشرانه وسط برای کوروت جدید میتواند تأثیر مثبتی روی هندلینگ خودرو. به ویژه در پیست مسابقه بگذارد. آخرین باری که کوروت در نوربرگ رینگ تست شد به مدل پیشرانهی جلوی ZR1 پیشرانه جلوی ۷۵۰ اسبی مربوط میشود که رکورد ۷ دقیقه و ۰۴ ثانیه را از خود بر جای گذاشت.
با این وجود انتظار نداریم که نسل جدید مجهز به پکیج Z51 که قدرت ۴۹۵ اسبی دارد زمان ZR1 2019 را تهدید کند اما خب شاسی پیشرانه وسط آن میتواند باعث شود کوروت جدید سریعتر از رکورد ۷ دقیقه و ۱۹.۶۸ ثانیهای کوروت ZR1 C6 با قدرت ۶۵۰ اسبی عمل نماید.
نسل جدید کوروت فعلاً با پیشرانهی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری که قدرت ۴۹۵ اسبی و گشتاور ۶۳۷ نیوتون متری دارد عرضه خواهد شد. این نیرو از طریق یک گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه به چرخ های عقب فرستاده میشود.