[ad_1]
کرایسلر در بازار خودروی ایالاتمتحده تنها با دو محصول پرفورمنس بسیار موفق عمل کرده است. دوج چلنجر با فروش ۱۸,۰۳۱ دستگاه در سهماههٔ سوم سال جاری، فورد موستانگ با فروش ۱۶,۸۲۳ دستگاه و شورلت کامارو با ۱۲,۲۷۵ دستگاه را پشت سر گذاشته است. حال اما مشخص شده تنها چلنجر نیست که خریداران کامارو و موستانگ را به سمت خود جذب کرده بلکه چارجر هم همین کار را انجام داده است. مدیر بازاریابی دوج چارجر «اشتون مونیوز» در گفتگو با MuscleCarsAndTrucks گفته است چارجر هنوز خریداران دیگر سگمنتها را به سمت خود جلب میکند و تعجبآور اینکه برخی از این خریداران از بخش خودروهای عضلانی هستند.
وی دراینباره گفته است:
ما افراد زیادی را میبینیم که از کامارو و موستانگ به سمت چارجر آمدهاند. این یک سدان است ولی ما میبینیم که خریداران خودروهای عضلانی به سمت آن میآیند. ما این استدلال را داریم که افرادی که در زندگی خود یک ماسل کار خریدهاند، وقتی دارای خانواده میشوند اما هنوز خواهان خودرویی سرگرمکننده هستند میتوانند یک دوج چارجر داشته باشند
جالبتر آنکه افرادی که سدانهای خانوادگیتری مثل تویوتا آوالون، فورد تاروس و شورلت ایمپالا دارند به نظر نمیرسد علاقهای به یک سدان پرفورمنس مثل چارجر داشته باشند. بهتازگی اما تویوتا با عرضهٔ مدل آوالون TRD سعی کرده بخشی از این بازار پرفورمنس را تصاحب کند اما مونیوز فکر نمیکند این سدان ژاپنی در برابر چارجر شانسی داشته باشد. وی اضافه کرده است:
به ویژگیهایی که آنها برای پرفورمنس اضافه کردهاند نگاه کنید. آنها فقط اگزوز بزرگتر نصب کرده و فرمان تعلیق را سفتتر کردهاند اما این هنوز هم دیفرانسیل جلو است درحالیکه ما تنها خودروی دیفرانسیل عقب را در این بخش داریم
[ad_2]