آدریان فن هوی دونک مدیر طراحی بامو از مسیر طراحی جدید این خودروساز آلمانی دفاع کرده است.
جهتگیری جدید طراحی این شرکت که اساساً تحت تسلط جلوپنجرهی کلیوی شکل بزرگ قرار دارد در سری ۷ فیس لیفت و X7 پرچمدار کاملاً خبرساز شده است. بامو در زمان رونمایی از خودرو. با انتقادات فراوانی روبرو شده و بحثوجدلهای فراوانی بین طرفداران ایجاد شده است. فن هوی دونک در مصاحبه با اتوکار گفته که از نظرات قوی مردم دربارهی طراحیهای بامو آگاه است.
من روانشناس نیستم اما میدانم که بامو نه تنها یک برند برای مشتریان بلکه برندی برای طرفداران است. آنها کل تاریخچهی طراحی ما را میدانند و نظرات مهمی دربارهی آن دارند. من فکر نمیکنم که این چیز بدی باشد بلکه به معنی ارتباط واقعی ما با این افراد در سطحی عاطفی است.
بله من میدانم که شاید برخی بحثها بین طرفداران باشد زیرا آنها محصول ما را دوست دارند و میدانند که روند قبلی در حال تغییر است. شما به عنوان یک کمپانی خودروسازی باید پویایی خود را ادامه دهید.
شک و تردیدها و جنجالها دربارهی جلوپنجرهی بزرگ محصول بامو در نمایشگاه فرانکفورت و پس از رونمایی کانسپت ۴ به اوج خود رسید. فن هوی دونک میگوید ارائهی طراحیهای رادیکال یک ضرورت برای شرکتهایی همچون بامو است زیرا در غیر این صورت رقبا گوی سبقت را خواهند ربود.
یک دقیقه که توقف کنید هدفی آسان برای دیگران خواهید بود. بازار خودرو. هماکنون فوقالعاده رقابتی است؛ اما سختترین کاری که باید انجام دهید اعمال تغییرات در زمانی است که موفق هستید. اگر شما دیگر موفق نباشید مردم سریعاً خواهند گفت شما باید تغییر کنید اما خب بعدا در حالت هراس قرار میگیرید.
بامو میخواهد در طراحی محصول جدید خود از خطوط و عناصر اغراق شده کمتر استفاده نماید. این خودروساز باواریایی به دنبال عناصر چشمگیر کمتر در محصول خود است تا هر ویژگی نقش مهمتری در ظاهر کلی خودرو. بازی کند.