رنو فلوینس دنده ای مدل ۲۰۱۵

در تهران ، تهران
    استانتهران
    شهرتهران

رنو فلوینس دنده ای مدل ۲۰۱۵

کار کرد ۸۰ هزار تا
ماشین دوم بوده و تو پارکینگ خواب بوده بیشتره موقع ها
سواری به شرط
⚡پرشتاب و پرقدرت⚡
⭐داخل کابین بی صدا⭐
روغن خارجی ریختم توش
فروش فوری
✴️به دلیل نیاز مالی✴️

خرید اقساطی خودرو – رنو فلوینس

شما میتوانید برای خرید اقساطی رنو فلوینس دنده ای مدل ۲۰۱۵ یا خودروی مورد نظرتان با کارشناسان تهران خودرو تماس گرفته تا از شرایط خرید اقساطی خودرو مطلع شوید.

مدارک مورد نیاز جهت خرید اقساطی خودرو

شما میتوانید جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی رنو فلوئنس یا خودروی مورد نظرتان با کارشناسان تهران خودرو تماس گرفته تا از مدارک مورد نیاز جهت خرید اقساطی خودرو مطلع شوید.

برای خرید اقساطی خودرو یی که مد نظر خودمان است چه کار کنیم ؟ اگر شما خودرویی را پسندیده اید اما برای خرید نقدی آن پولتان کم است میتوانید با کمک تهران خودرو به خواسته تان برسید… هم برای خرید اقساطی خودرو ی صفر و هم برای خرید اقساطی خودرو کارکرده تهران خودرو همراه شماست. چون ما همواره سعی میکنیم که با کمترین پبش پرداخت وکم ترین سود ممکن و از طریق لیزینگ های مجاز بانکی (تحت نظارت بانک مرکزی) خرید خودرو را برای شما میسر کنیم… فروش یکروزه خودرو اقساطی با استفاده از تسهیلات لیزینگ خودرو همواره اطمینان و رضایت مشتریان مارا در پی داشته است. و یکی دیگر از دلایل رضایت خریداران خودرو اقساطی این است که ما در تهران خودرو برای فروش اقساطی خودرو نیازی به ضامن نداریم… شما میتوانید و با تماس با کارشناسان تهران خودرو از شرایط فروش اقساطی خودرو مطلع شوید و در نتیجه تصمیم خود را برای خرید اقساطی نهایی کنید. و یا فرم ثبت نام خرید اقساطی را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند…

 

خرید اقساطی ایران خودرو

خرید اقساطی سایپا

خرید اقساطی مدیران خودرو

خرید اقساطی بهمن موتور

خرید اقساطی کرمان موتور

خرید اقساطی مکث موتور

خرید اقساطی زامیاد

اینستاگرام تهران خودرو

واتساپ تهران خودرو

گروه تلگرامی تهران خودرو

94 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران