سمند سورن خاکستری مدل ۸۶

در تهران ، تهران
    استانتهران
    شهرتهران

سمند سورن خاکستری مدل ۸۶

فنی سالم بیمه ۴ ماه سقف و کاپوت رنگ سوختگی دارد سند تکبرگ و آماده محضر ….

مجموعه حرفه ای تهران خودرو با تلاش تیم قدرتمند و همچنین با اخذ کارگذاری از بانک ها و لیزینگ های معتبر و دولتی ، گامی مهم و نوین را در عرصه فروش اقساطی خودرو برداشته است. تیم تهران خودرو فروش اقساطی معاوضه….

در این مجموعه با ارایه ترکیبی از خدمات حرفه خودرویی، وبا تکمیل زنجیره ی تأمین خودرو و تأمین سرمایه و فروش اقساطی خودرو های صفر و کار کرده ، خدمات کارشناسی خودرو ، ثبت آگهی رایگان برای فروش خودرو ،معاوضه خودرو ها بصورت اقساطی ، فروش فوری خودروی شما و…  شما را در رفع نیاز های خودرویی تان یاری خواهیم نمود….

سمند سورن خاکستری مدل ۸۶

خرید اقساطی سورن پلاس – سمند سورن خاکستری مدل ۸۶

شرکت تهران خودرو هوشمند کارا با تجربه ای درخشان در زمینه خودرو با شماره ثبت ۵۸۷۳۳۰ صاحب امتیاز معتبر ترین برند فروش اقساطی خودرو ” تهران خودرو “Tehrankhodro.ir” یکی از شرکت های معتبر و فعال در زمینه فروش اقساطی خودرو در کشور میباشد که بهترین خودرو ها در برند ها و مدل های خارجی و همچنین ایرانی را آن هم با بهترین شرایط با فروش اقساطی و معاوضه و… به مشتریان خود تقدیم مینماید….تهران خودرو فروش اقساطی و معاوضه خودرو…

و با مدیریتی بر مبنای مشتری مداری و با شعار ” عملکرد ما مبنای اعتماد مشتریان ” با حساسیت کامل در راستای عملگرایی و جلب رضایت مشتریان محترم مجموعه ی تهران خودرو گام بر میدارد… مهم ترین هدف ما جلب رضایت شماست و بزرگترین تبلیغات برای ما، تجربه خوب شما خریداران عزیز از مجموعه تهران خودرو ست.

تیم تهران خودرو  … برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط فروش اقساطی خودرو های صفر و کار کرده میتوانید در سایت تهران خودرو ثبت نام نمایید تا کارشناسان فروش ما با شما تماس بگیرند و یا میتوانید با مراجعه به دفتر تهران خودرو به نشانی : تهران – خیابان وزرا – بین خیابان سوم و پنجم – پلاک

۳۵ مراجعه نمایید و یا از طریق تماس با شماره های زیر مشاوره کامل خرید اقساطی و معاوضه خودرو و … دریافت نمایید:

۰۲۱۸۸۱۰۸۱۴۱

۰۲۱۸۸۱۰۸۱۵۱

۰۲۱۸۸۱۰۸۱۶۱

۰۲۱۸۸۷۱۲۱۸۷

منتظر تماس شما مشتریان عزیز هستیم.

60 بازدید کل ، 2 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران