کشنده کاوه جفت محور

کشنده کاوه جفت محور

تاریخچه ورود کشنده کاوه به ایران :
کشنده کاوه محصول کمپانی جهانی دانگ فنگ می باشد که در ایران با نام کاوه و البرز روانه بازار می شود.
نام قسمت کامیون سازی کمپانی دانگ فنگ ، DFCV است که ۴۵% از سهام آن در اختیار کمپانی ولوو تراکس می باشد.
کشنده جفت محور کاوه در سایپا تولید و به واسطه شرکت سایپا دیزل روانه بازار می شود و قابل اطمینان در میان رقیبان خود در بازار می باشد.

همان طور که در جریان هستید، چند سالی است کشور چین بر آن شده است که با تولید خودروهایی با کیفیت به یکی از اَبر قدرتان خودروسازی دنیا تبدیل شود. اگر بخواهیم موفقیت های بزرگ خودروسازان چینی در این زمینه را نادیده بگیریم، حقیقتا کوتاهی کرده ایم!
محصولات چینی نیز می توانند با هم نوعان اروپایی خود رقابت کرده و جای خالی آن ها را در جاده های ایران پر کنند! نمونه اش همین کشنده کاوه که سال هاست سلطان بی رقیب جاده های پر پیچ و خم کشور ما است و خم به ابرو نمی آورد!

سواری کشنده کاوه جفت محور KT420 :

سواری به لطف بهره گیری از سیستم تعلیق نرم در جلو و عقب عالی است .کامیون کشنده سایپا دیزل به دلیل قابلیت بالای موتور در بین علاقه مندان به کامیون کشنده  با استقبال بالایی روبرو شد و دربین کشنده های دیگر حرف اول را می زند.
کامیون کشنده جفت محور کاوه با گیربکس قدرتمند ۱۶ دنده و همچنین موتور پیشرفته تکنولوژی کمپانی رنو، مجهز به امکاناتی نظیر GPS،چراغ مه شکن عقب وجلو دکمه استارت موتور خارج از کابین و… می باشد. تناژ کشنده کاوه جفت محور این محصول ۴۲ تن است که با وزن مناسب اتاق این ماشین که کمتر از ۷ تن میباشد شرایط بسیار مناسبی برای حمل بار های سنگین فراهم میکند. 
سایپا دیزل همواره توانسته است ضمن تولید کامیون سنگین خود با استانداردهای روز دنیا و تولید محصولاتی با کیفیت رضایت مشتریان خود را جلب کند.

امکانات کلی کامیون کشنده کاوه جفت محور KT420 :

کشنده کاوه جفت محور KT420 مجهزه به موتور قدرتمند ۴۲۰ اسب بخار و گشتاور ۱۸۷۰ نیوتن متر می باشد که با ورود به صنعت خودروهای سنگین توانست به راحتی در بازار حمل ونقل جاده ای جا باز کند و رقیبی قدرتمند برای کشنده های موجود باشد.

کامیون کشنده کاوه KT420 :

کامیون کاوه در دو مدل تک محور و جفت محور توسط شرکت سایپا دیزل تولید و با نام تجاری کامیون کشنده کاوه KT420 روانه بازار می شود.
این کامیون کشنده مجهز به یک گیربکس قدرتمند ۱۶ دنده و همچنین یک موتور پیشرفته با به روز ترین تکنولوژی کمپانی رنو می باشد.
کشنده کاوه KT به دلیل مجموعه ای از ویژگی ها و امکانات توانسته به یک کامیون بین المللی تبدیل شود که نه تنها یکی از قوی ترین بازیکنان خودکار در بازار داخلی است بلکه یکی از بهترین بازیکنان در بازار جهانی است.
کشنده کاوه KT420 مجهز به مجموعه ای از تجهیزات و امکانات نظیر GPS ، چراغ مه شکن عقب و جلو ، دکمه استار موتور خارج از کابین و … می باشد .

کشنده  ۶*۲ KT 420 :
از این دسته از کشنده های کاوه تحت عنوان کشنده جفت محور کاوه نیز یاد می کنند.
این کشنده ها هم درست مانند کشنده های تک محور ویژگی ها و امکاناتی خاص دارند که آشنایی با آن ها ضروری است.

طراحی موتور کشنده جفت محور کاوه بر اساس دو محور صورت پذیرفته است.
این موتور دارای قدرت ۴۲۰ اسب بخار در ۱۹۰۰ دور در دقیقه بوده و برخورداری از گشتاور ۱۸۷۰نیوتون متر آن را به موتوری با کارکرد مناسب تبدیل نموده است.
موتور استفاده شده در ساختار این کشنده چینی که ۱۱۰۰۰ سی سی حجم دارد، از ۶ سیلندر که به صورت خطی آرایش شده اند، بهره مند است.
طراحی فن الکتریکی ویسکوز، توربوشارژ و ترمز عقب اگزوز برای این موتور، کشنده کاوه را به اوج قدرت و شهرت رسانده است.
گیربکس کشنده کاوه جفت محور محصولی بی نظیر از شرکت رنو فرانسه است. این گیربکس از نوع تعویض دنده کابلی می باشد.
کشنده مذکور دارای ۱۶ دنده جلو و ۲ دنده عقب بوده و از کلاچ تک صفحه ای به قطر ۴۳۰ میلی متر برخوردار می باشد.
اگر از اوزان کشنده جفت محور کاوه می پرسید، باید خدمتتان عرض کنیم که وزن ناخالص مجاز برای این کشنده ۶۱۰۰۰ کیلوگرم اعلام شده است. حداکثر ظرفیت محور جلو این کشنده پرطرفدار ۷۰۰۰ کیلوگرم و حداکثر ظرفیت محور عقب آن ۲۶۰۰۰ کیلوگرم می باشد.

مشخصات فنی کشنده کاوه
* تیپ KT420 4×۲ KT420 6×۴
* مدل سیستم تعویض دنده کابلی – سنکرونیزه – ZF 16S221
* حداکثر گشتاور ورودی ۲۲۰۰ نیوتن متر
* تعداد دنده ها ۱۶ دنده جلو و ۲ دنده عقب
* حداکثر گشتاور ورودی ۲۲۰۰ نیوتن متر
* ظرفیت روغن ۱۳ لیتر
سیستم ترمز کشنده کاوه جفت محور :

سیستم ترمز کشنده جفت محور کاوه از نوع دو مداره مستقل بادی است. گفتنی است که این مدارها در قسمت جلو و عقب نصب شده و با استفاده از هوای فشرده عمل می کنند. نصب سیستم ضد قفل ترمز و ترمز اضافی ضد قفل در محور عقب این خودرو از امکانات مهم آن محسوب می شود.

کابین کشنده کاوه جفت
محور :
این اتاق از نوع خواب دار فولادی بوده که با برخورداری از تخت خوابی راحت زمینه را برای استراحت رانندگان فراهم نموده است. سازه اتاق مذکور به طور کامل جوشکاری شده و دارای پوشش ضد زنگ است. برخورداری از جک بالابر هیدرولیکی و برقی بر کارایی اتاق کشنده کاوه جفت محور افزوده است.
طراحی صندلی راننده نیز ارگونومیک و راحت بوده و قابلیت تنظیم دارد.
وجود سیستم تهویه در قسمت کابین و بادگیر سقفی و جانبی بر روی اتاق از دیگر مشخصات کشنده کاوه جفت محور است.
همچنین یک سیستم تعلیق بادی در انتهای کابین کشنده جفت محور وجود دارد که هدف از طراحی آن آرامش و راحتی سرنشینان عنوان شده است.

تجهیزات و ایمنی کشنده کاوه جفت محور :

از جمله تجهیزات و ایمنی کشنده دانگ فنگ به شرح ذیل میباشد :
بوق شهری و بادی ،سیستم خودکار تنظیم سرعت (کروز کنترل) ، اتصالات برق و باد تریلر با سوکت هفت پل ف فیلتر آبگیر سوخت ، کپسول آتش خاموش کن ، بکسل بند جلو ، جعبه کمک های اولیه ، آفتابگیر داخلی ، قفل درب مخزن سوخت ، جک و ابزار آلات ، علائم و چراغ های هشدار دهنده ، رادیو پخش ، چراغ مه شکن عقب و جلو ، مثلث خطر ، شیشه بالابر برقی ، گلگیر عقب و جلو ، گارد بغل ، دنده پنج و چرا؛ قوه ، علائم شبرنگ ، کلید استارت موتور از بیرون ، محفظه گرم کن / سرد کن ، بخاری درجا ، GPS ، کلید انتخاب مخزن

کشنده کاوه تک محور و جفت محور چه تفاوت هایی با هم دارند؟!
می خواهید کشنده کاوه بخرید، اما بین انتخاب نوع تک محور و جفت محور سردرگم مانده اید؟! آیا از تفاوت های میان این دو نوع بی اطلاع هستید؟! آیا یک جدول مقایسه ای می تواند شما را از سردرگمی نجات داده و تصمیم گیری را برایتان ساده تر کند؟! پس نگاهی اجمالی به جدول زیر بیندازید و با خیال راحت تصمیم نهایی را اخذ کنید.

خرید اقساطی از تهران خودرو
شرکت تهران خودرو به عنوان یکی از شرکت های بزرگ ارائه دهنده خدمات خودروهای سواری و سنگین در کشور، شرایط فروش اقساطی انواع کامیون و کشنده را برای متقاضیان محترم از سرتاسر کشور فراهم کرده است.
در صورتی که شما هم قصد خرید اقساطی این کشنده کاوه را دارید، می توانید با تماس با کارشناسان تهران خودرو ، از شرایط فروش اقساطی کشنده کاوه جفت محور مطلع شوید.

خرید اقساطی خودرو های سواری

خرید اقساطی خودرو های سنگین

تهران خودرو در آپارات

تهران خودرو در نماشا

گروه تلگرامی تهران خودرو

واتساپ تهران خودرو

4.8/5 - (10 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها