کشنده الوند ۸ تن

مقدمه
کامیونت خوابدار ۸ تن الوند توسط شرکت سایپا دیزل در ایران طراحی و تولید می شود. کامیونت فوتون الوند از سطح کیفی بالایی در طراحی و ساخت قطعات برخوردار است که در نتیجه با آن که زمان کوتاهی از ساخت و عرضه این کامیونت درکشور می گذرد توانسته جایگاه بالایی از نظر فروش و جلب رضایت مشتری در بازار حمل و نقل جاده ای ایران دست پیدا کند.
محصول فوتون و الوند یکی می باشد که الوند نام ایرانی این محصول و فوتون نام شرکت سازنده کامیونت ۸ تن الوند می باشد.
شرکت صنایع سنگین فوتون به عنوان تولید کننده متخصص در تولید ماشین آلات ساختمانی، تجهیزات کشاورزی و سایل نقلیه به شمار می رود که در سطوح بین المللی به عنوان یک شرکت در کلاس جهانی شناخته شده است.
شرکت فوتون شرکت خودروسازی چینی است که موفق به کسب رتبه ۶۴ از ۵۰۰ موسسه اقتصادی برتر آسیا شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش اقساطی با کارشناسان تهران خودرو تماس بفرمایید.

بررسی تاریخچه برند الوند :
الوند یکی از گروه های تولید کننده انواع کامیونت در ایران به حساب می آید که زیر مجموعه شرکت سایپا دیزل بوده و خدماتش را به صورت تضمینی ارائه می کند. این شرکت همواره در حال تلاش برای بهبود وضعیت محصولاتش بوده و به دنبال راه اندازی خطوط تولید جدید و بروز است. جالب است بدانید که محصولات تولید شده توسط برند الوند سطح کیفیت بالایی دارند و برای جاده های صعب العبور نتایج مطلوبی را به همراه خواهند داشت. یکی از مهم ترین ویژگی محصولات تولید شده توسط گروه الوند، داشتن سیستم جی پی اس یا موقعیت یابی فوق العاده نوین می باشد. مشتریان با استفاده از این سیستم خیلی راحت می توانند پروسه مسیریابی را به اتمام برسانند. توجه داشته باشید که انواع کامیونت الوند در دسته بندی های متنوعی به فروش می رسند.
در زمان های قدیم و موقعی که گروه کامیونت سازی الوند به تازگی فعالیت خود را شروع کرده بود، محصولاتش گیربکس های ضعیفی داشتند. در آن زمان انواع کامیونت الوند به راحتی با مشکل مواجه شده و به تعمیر نیاز پیدا می کردند. ولی هم اکنون انواع کامیونت طراحی و تولید شده توسط تیم الوند کیفیت بالایی داشته و شما به راحتی می توانید آنها را در موقعیت های مختلفی مورد استفاده قرار دهید. امروزه انواع کامیونت الوند همراه با گیربکس و موتور زد اف در بازار عرضه می شوند. این موتور قدرت عملکردی بالایی دارد.

کامیونت الوند ۸ تن خوابدار (فوتون ) :
کامیونت ۸ تن الوند در نوع کلاس خوابدار توسط سایپا دیزل در ایران تولید و طراحی می شود.
شرکت فوتون در سال ۱۹۶۶ با شعار حرکت به سوی پیش رفت در صنعت خودروسازی تاسیس گردیده و به جمع تولید کنندگان خودروهای تجاری پیوست و توانست در مدت زمان کوتاه بهترین عملکرد را داشته باشد و در سطح جهانی شناخته شده باشد.الوند سعی دارد درسال ۲۰۲۰ به شرکت بین المللی خودروسازی تبدیل شود و علم تکنولوژی و طراحی را با حفظ محیط زیست یکپارچه سازد تا بتواند در بین ده شرکت برتر خودروساز دنیا قرار بگیرد.
کامیونت الوند ۸ تن خوابدار با اینکه مدت زمان کوتاهی است به بازار خودرویی کشور راه  یافته است توانسته در بین برندهای موجود کامیونت در کشورمان به درستی بدرخشد و نگینی درخشان در بین محصولات سایپا دیزل قرار گیرد و به جایگاه بالایی از نظر فروش دست پیدا کند و جز یکی از بهترین های حمل بار درون شهری باشد.
کامیونت الوند ۸ تن خوابدار مجهز به موتور Cummins ISF 3.8 s  و دارای  ۴ سیلندر و قدرت موتوری ۱۵۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور۵۰۰ نیوتن متر در ۱۹۰۰-۱۲۰۰ دور در دقیقه می باشد که در بین کامیونت های اروپایی موجود در بازار حمل ونقل جاده ای ایران میتوان گفت که هم پا با رقبای خود توانسته عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد و با توجه به مقرون به صرفه بودن رضایت رانندگان را به خود جلب کند.

مشخصات فنی کامیونت ۸ تن الوند :
موتور و گیربکس :
موتور کامنز مدل ISF 3.8 s مجهز به ۴ سیلندر. قدرت موتور ۱۴۵ اسب بخار، حداکثر گشتاور ۴۵۰ نیوتن متر در دورموتور ۱۲۰۰ تا ۲۲۰۰٫ حجم موتور ۳/۸ لیتر، ظرفیت روغن ۷/۴ لیتر.
گیربکس ۶ دنده جلو به همراه یک دنده عقب. کلاج تک صفحه ای هیدرولیکی.

سایر مشخصات و امکانات :
وزن خالص کامیونت ۸۵۰۰ کیلوگرم بدون اتاق بار
وزن ناخالص مجاز تا ۶٫۵ تن
تعلیق جلو و عقب فنر برگی
ترمز دو مداره بادی مجهز به ABS و خفه کن
سایز چرخ ها ۷٫۵R16
فرمان هیدرولیک
تاخوگراف، کولر، قفل مرکزی. GPS ، شیشه بالابر برقی ، باک آلومینیومی ۱۲۰ لیتری.
استاندارد آلایندگی یورو ۴ مجهز به مخزن ادبلو ۱۴ لیتری. تک کابین.

امکانات و آپشن های رفاهی الوند ۸.۵ تن :
کامیونت‌های الوند ۸ تن خواب دار به ‌صورت تمام جوشکاری شده با پوشش‌های مخصوص ضد زنگ، به خریداران این محصولات واگذار می‌شوند. صندلی راننده این نوع از کامیونت‌ها، قابلیت تنظیم شدن در جهات مختلفی را دارد. سیستم تهویه مطبوع و مناسب از دیگر ویژگی‌ها و امکانات به ‌کار رفته در این خودروهای سنگین به شمار می‌رود. اتاق کامیونت الوند خواب دار ۸ تن به ‌نحوی طراحی ‌شده که قابلیت برگردان تا هفتاد درجه دارد و از قفل مکانیکی نیز برخوردار شده‌ است.
وزن خالص این محصول سنگین ۲۹۵۰ کیلوگرم است. لازم به ذکر است که این وزن بدون در نظر گرفتن اتاق بار مورد محاسبه واقع شده ‌است. هم‌چنین لازم است بدانید که وزن ناخالص مجاز این خودروی سنگین سایپا دیزل تا ۸.۵ تن است. این خودرو از عرض کابین ۲۰۵۰ متر بهره‌مند شده و طول کابین آن نیز ۶۷۲۵ میلی ‌متر است. یکی از مشخصات این خودروی سنگین الوند، تجهیز شدن آن به دو مداره بادی است که به سیستم ABS مجهز شده‌اند.
دارا بودن تا خوگراف، کولر و بخاری از دیگر امکانات و تجهیزات این محصول سنگین است. کامیونت‌های الوند ۸ تن، دارای شیشه بالابر برقی هستند و با باک آلومینیومی به خریداران عرضه می‌گردند. دارا بودن قفل مرکزی و هم‌چنین مه شکن شیشه جلو و عقب از دیگر ویژگی‌ها و امکانات به‌ کار رفته در این خودروهای سنگین است. این کامیونت‌ها دارای کمربند ایمنی هستند و به همراه جعبه ابزارآلات مورد نیاز برای تمامی رانندگان به فروش می‌رسند. این محصولات هم‌چنین به جک بالابر هیدرولیکی نیز مجهز شده‌اند.

کاربری های مجاز الوند هشت تن :

۱-باری چوبی با روکش ورق فلزی
۲-مسقف چادری
۳-یخچالدار
۴-مسقف فلزی (کانتین فلزی)

خرید اقساطی از تهران خودرو
شرکت تهران خودرو به عنوان یکی از شرکت های بزرگ ارائه دهنده خدمات خودروهای سواری و سنگین در کشور، شرایط فروش اقساطی کامیونت الوند ۸ تن را برای متقاضیان محترم از سرتاسر کشور فراهم کرده است.
در صورتی که شما هم قصد خرید اقساطی کامیونت الوند ۶ تن یا ۸ تن را دارید، می توانید با تماس با کارشناسان تهران خودرو ، از شرایط فروش اقساطی این کامیونت مطلع شوید.

 

4.5/5 - (11 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها