خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت

خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت

فهرست مطالب

خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت

از گذشته تا کنون

در گذشته با توجه به قیمت روز خودرو این امکان برای مجموعه فراهم بود که با طرح های متعددی همچون فروش خودرو اقساطی با کمترین پیش پرداخت به همیهنان عزیز خدمت رسانی کند اما با شرایط روز متاسفانه امکان فروش خودرو قسطی بدون پیش پرداخت ۵۰٪ الی ۶۰٪ نه تنها برای مجموعه ما بلکه برای هیچ مجموعه دیگری هم امکان پذیر نیست اما مطمئن باشید مجموعه ما در ایران مناسب ترین پیش پرداخت را از مشتریان دریافت میکند.

خرید خودرو بدون پیش پرداخت 

خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت در کجا ممکن می باشد؟ آیا در این بازار پر تلاطم اقتصادی که ثبات قیمتی وجود ندارد، جایی هست به صورت اقساطی آن هم بدون گرفتن یک ریال پیش پرداخت خودرو بفروشد و تحویل مشتریان دهد؟ خیر … در حال حاضر در هیچ مجموعه ی معتبری  شرایط فروش خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت را ندارد.

خودرو بدون پیش پرداخت: یک شگرد فریبکارانه

 با توجه به اخبار و گزارشات روزانه ایی که در جامعه شنیده می شود، چه بسیار افراد سود جو که به امید تحویل خودرو هزینه های گزافی را از مردم دریافت کرده اند، اما در انتها نه خودرویی دست فرد رسیده است، و حتی در بعضی موارد اصل پول خریدار هم از بین رفته است.ما به شما پیشنهاد می کنیم، پس انداز و سرمایه خود را به بهانه ی خرید خودرو بدون پیش پرداخت به جایی واگذار نکنید… فروش خودرو از دم قسط بدون پیش پرداخت از رویا تا واقعیت… اوضاع اقتصادی کشور ما شرایطی را به وجود آورده که هر روز قدرت خرید مردم و ارزش پول کاهش می یابد. در نتیجه درآمد ها ناچیز می شود. در چنین شرایطی، بخش قابل توجهی از مردم قادر به پس‌انداز نیستند. اگرچه تنها راه خرید های کلان خود از قبیل خانه، زمین، خودرو و لوازم خانگی، شرکت در طرح‌ های اقساطی است. اما گاهی سرمایه‌ای برای پرداخت اولیه به عنوان پیش پرداخت وجود ندارند و همین خود بهانه ایست برای سؤ استفاده گران تا… 

شرایط تحویل خودرو بدون پیش پرداخت

فروشندگان خودرو بدون پیش پرداخت ممکن هست برای جذب مشتری طرح های فروش خودرو از دم قسط متنوعی را ارائه دهند، از جمله طرح های ئیش فروش از دم قسط با مشخص کردن زمان های تحویل طولانی. و حتی ممکن است به تعداد انگشت شماری از خریداران ماشین از دم قسط، خودرو را تحویل دهند تا بتوانند بدینوسیله افراد بیشتری را فریب دهند. اما آنچه که خریداران خودرو تمام قسط باید در نظر بگیرند این است که هشیارانه عمل کنند …

شرکت های معتبر فروش اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت 

با همه این تفاسیر باید بگوییم که در سال های اخیر خرید خودرو اقساطی بدون پیش قسط دیگر امکان پذیر نیست. متقاضیان می بایست بین ۵۰الی ۶۰درصد قیمت خودرو به عنوان پیش پرداخت واریز نمایند. این طرح دیگر اجرا نمی شود. هموطنان توجه داشته باشند که هر شرکتی این ادعا را کرد قطعا معتبر نیست.

بیشتر بخوانید : باید ها و نباید های خرید اقساطی خودرو 

خرید اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت 

آیا خرید اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت امکان پذیر است؟ آیا در این آشفته بازار اقتصادی که ثبات قیمتی وجود ندارد، جایی برای فروش اقساطی و تحویل خودرو به مشتریان بدون پیش پرداخت وجود دارد؟ بله شما که متقاضی خرید خودرو هستید می توانید با مراجعه به تهران خودرو از شرایط اقساط خودرو با کمترین پیش پرداخت مطلع شوید.

خرید اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت از کارخانه 

بسیاری بر این باورند که خرید اقساطی خودرو اگر غیر از شرکت سازنده انجام شود، ریسک بزرگی است. از سوی دیگر امکان فروش اقساطی خودرو بدون پرداخت پیش قسط از شرکت های خودرو سازی وجود ندارد. زیرا طبق شرایط و ضوابط مرکز فروش این کارخانه ها قسمت قابل توجهی از قیمت کل خودرو در ابتدا از متقاضیان دریافت می شود. و مابقی مبلغ باید به صورت نقد و پیش از تحویل خودرو پرداخت شود.

بیشتر بخوانید : توصیه های خرید خودروی صفر 

طرح های خرید از دم قسط خودرو 

خودرو سازان ایرانی طی آخرین طرح هایی که ارائه کردند. خبری از ارائه امکان خرید خودرو با چنین شرایطی نبود. جدید ترین طرح های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا با واگذاری تعداد محدودی خودرو بود. که پاسخگوی نیاز بازار و ثبت نام کنندگان نبود. مراحل سخت ثبت نام، قرعه کشی و انتظار برای برنده شدن و تحویل خودرو به قدری طولانی و طاقت فرسا بود که با اعتراض شدید مردم مواجه شد.

خرید اقساطی خودرو از تهران خودرو 

خب در چنین شرایطی امکان خرید اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت از کارخانه منتفی است. که باید به سراغ گزینه های دیگر برویم. مجموعه های شناخته شده و مطرحی در بازار خودرو وجود دارند. که مشتری مداری اصل اساسی فعالیت آن هاست. و تمامی قوانین و مقررات خود را بر اساس رفاه حال مشتریان خود تنظیم می کنند.

مجموعه هایی مانند تهران خودرو که در این دسته قرار می گیرند. شرایط خرید خودرو را تا حد امکان منعطف می کنند تا همه بتوانند از آن بهره مند شوند.

برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی خودرو با مراکز فروش تهران خودرو تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه آماده پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه هستند. وضعیت مالی خود را توضیح می دهید و با توجه به وضعیت اقتصادی خود راهنمایی می شوید. ممکن است طرح هایی به شما پیشنهاد شود که به شما امکان می دهد خودروی مورد نظر خود را با حداقل پیش پرداخت خریداری کنید. همچنین تعداد اقساط و یا مبالغ اقساط را کاهش دهید.

همچنین ممکن است توانایی مالی شما به گونه ای باشد. که خرید اقساطی خودرو برای شما به صرفه تر باشد. در هر صورت بهتر است برای اطلاع از جزئیات طرح ها و شرایط کامل خرید خودرو مانند طرح زیر:

فروش اقساطی ایران خودرو

فروش اقساطی سایپا

فروش اقساطی کرمان موتور

فروش اقساطی بهمن موتور 

فروش اقساطی پارس خودرو 

فروش اقساطی مدیران خودرو 

خودرو های صفر و کارکرده در دیوار تهران خودرو 

با کارشناسان تهران خودرو تماس بگیرید و در این مجموعه از مزایای خرید اقساطی خودرو بهره مند شوید

4.7/5 - (11 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
10 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محسن تقدیسی نیا
6 روز قبل

سلام با خسته نباشی خدمت عزیزان در تهران خودرو . من از استان خراسان رضوی تماس میکیرم میخواستم سئوال کنم شما خودرو پراید کارکرده با ضمانت سفته یا سند ماشین در کرو خودتون از دم قسط بدون پیش پرداخت دارید ممنون

رضا
11 روز قبل

سلام من یه خودرو پراید میخوام تا ماهی پنج ملیون متونم پرداخت کنم چک هم ندارم خودر مدل ۸۸تا ۹۰ هم باشه خوبه

مهمان
1 ماه قبل

خواجویی هستم ازکرمان وانت مزدااقساط دارید بدون پیش پرداخت برج تابرج اقساط پرداخت میشه کدملی ۳۱۲۰۰۴۷۷۸۳شماره مبایل ۰۹۹۶۵۵۱۱۶۷۴

مهمان
1 ماه قبل

باسلام من جوشکارسیارهستم یه وانت مزدامیخواستم بصورت اقساط باچک پیش پرداخت ندارم ولی اقساطشوبرج تابرج میتونم پرداخت کنم چون بیوسیله ای برام مشکله راهنمایی میکنید من بتیدچکارکنم

مسعودنیکسرشت
1 ماه قبل

خوب

حسن کاظمی
1 ماه قبل

سلام و عرض ادب ،خودروکارکرده اقساطی بدون پیش پرداخت هم دارید.

ناشناس
3 ماه قبل

سلام من خودرو از دم قسط میخوام شرایط ب چ صورته