خرید اقساطی لیفان X50

خرید اقساطی لیفان X50

 

خرید اقساطی لیفان X50

برای خرید اقساطی لیفان X50 صفر یا کارکرده چه کار کنیم ؟

اگر شما قصد خرید اقساطی لیفان X50 صفر را دارید. میتوانید با مراجعه به صفحه ی قیمت روز خودرو ابتدا از قیمت خرید اقساطی لیفان X50  و آگاه شوید. ما همواره سعی میکنیم که با کمترین پبش پرداخت وکم ترین سود ممکن و از طریق لیزینگ های مجاز بانکی (تحت نظارت بانک مرکزی) خرید خودرو های کرمان موتور را برای شما میسر کنیم.

اگر قصد خرید اقساطی خرید اقساطی لیفان X50 کارکرده را دارید میتوانید در نمایشگاه آنلاین سایت تهران خودرو / ویا پنل تهران خودرو در سایت دیوار / ویا پنل تهران در سایت باما / ماشین مد نظرتان را انتخاب کنید و برای بازدید و اطلاع از شرایط با کارشناسان تهران خودرو تماس بگیرید.

محصولات مشابه : فروش اقساطی لیفان X60         خرید اقساطی لیفان X70

برای خرید اقساطی لیفان X50 کارکرده از سایت دیوار میتوانید با همراهی کارشناسان خرید تهران خودرو خودروی مورد نظرتون رو پیدا کنید ما ماشینو نقدی از مالک میخریم و برای شما با تسهیلات لیزینگ برای شما اقساط میبندیم. تا شما بتونید طی اقساط ۱-۵ ساله باز پرداخت نمایید.

 فروش یکروزه خودرو اقساطی با استفاده از تسهیلات لیزینگ خودرو همواره اطمینان و رضایت مشتریان مارا در پی داشته است. و یکی دیگر از دلایل رضایت خریداران خودرو اقساطی این است که ما در تهران خودرو برای فروش اقساطی خودروی لیفان X50 نیازی به ضامن نداریم و خرید لیفان ایکس ۵۰ بدون ضامن میسر میباشد.

خرید اقساطی لیفان X50

خرید اقساطی لیفان X50

برای خرید لیزینگی محصولات کرمان موتور در تهران خودرو نیاز به مدارکی دارد که شرکت ملزم است برای خرید لیزینگی لیفان X50  آن ها را از طرف مشتری به شرکت لیزینگ تحویل دهد و تسهیلات لازم را برای مشتری دریافت نماید. فروش اقساطی خودرو در تهران خودرو با ارائه چک صیادی جهت پرداخت اقساط امکان پذیر میباشد و برای خرید خودرو با چک صیادی  در تهران خودرو ارائه مدارک هویت و سکونت و شغل متقاضی لازم است شیوه خرید لیفان X50 کارکرده قسطی نیز به همین صورت است و دقیقا نیاز به همان مدارک خودروی صفر از جانب مشتری را دارد. شما میتوانید و با تماس با کارشناسان تهران خودرو از شرایط فروش اقساطی لیفان X50 مطلع شوید و در نتیجه تصمیم خود را برای خرید اقساطی نهایی کنید. و یا فرم ثبت نام خرید اقساطی را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند…

بیشتر بخوانید : مدارک مورد نیاز جهت فروش اقساطی خودرو

بیشتر بخوانید : دریافت وام بانکی با سند خودرو

بیشتر بدانید : خرید اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت

 

بررسی مشخصات انواع لیفان : آپشن ها و خصوصیات لیفان X50

خرید اقساطی کرمان موتور

قیمت لیفان X50 

قیمت لیفان X50 مشکی

قیمت لیفان X50 سفید

 

معاوضه خودروی کارکرده با لیفان X50  

معاوضه ی لیفان X50 با خودروی دلخواه

نمایشگاه معاوضه خودرو 

معاوضه خودرو در تهران

معاوضه ماشین با ماشین

معاوضه کلید به کلید تهران خودرو 

 

شرکت تهران خودرو هوشمند کارا با تجربه ای درخشان در زمینه خودرو با شماره ثبت ۵۸۷۳۳۰ صاحب امتیاز معتبر ترین برند فروش اقساطی خودرو ” تهران خودرو “Tehrankhodro.ir” یکی از شرکت های معتبر و فعال در زمینه فروش اقساطی خودرو در کشور میباشد که بهترین خودرو ها در برند ها و مدل های خارجی و همچنین ایرانی را آن هم با بهترین شرایط با فروش اقساطی و معاوضه و… به مشتریان خود تقدیم مینماید….تهران خودرو فروش اقساطی و معاوضه خودرو…

و با مدیریتی بر مبنای مشتری مداری و با شعار ” عملکرد ما مبنای اعتماد مشتریان ” با حساسیت کامل در راستای عملگرایی و جلب رضایت مشتریان محترم مجموعه ی تهران خودرو گام بر میدارد… مهم ترین هدف ما جلب رضایت شماست و بزرگترین تبلیغات برای ما، تجربه خوب شما خریداران عزیز از مجموعه تهران خودرو ست.

تیم تهران خودرو  … برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط فروش اقساطی خودرو های صفر و کار کرده میتوانید در سایت تهران خودرو ثبت نام نمایید تا کارشناسان فروش ما با شما تماس بگیرند و یا میتوانید با مراجعه به دفتر تهران خودرو به نشانی : تهران – خیابان وزرا – بین خیابان سوم و پنجم – پلاک

۳۵ مراجعه نمایید و یا از طریق تماس با شماره های زیر مشاوره کامل خرید اقساطی و معاوضه خودرو و … دریافت نمایید:

۰۲۱۸۸۱۰۸۱۴۱

۰۲۱۸۸۱۰۸۱۵۱

۰۲۱۸۸۱۰۸۱۶۱

۰۲۱۸۸۷۱۲۱۸۷

منتظر تماس شما مشتریان عزیز هستیم.

 

 

 

 

 

4.8/5 - (10 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ملیکا
2 ماه قبل

شما فقط فروش اقساطی دارید یا نقد هم کار میکنید؟