تفاوت پلاک زرد و سفید در خودروهای سنگین

تفاوت پلاک زرد و سفید در خودروهای سنگین

تفاوت پلاک زرد و سفید در خودروهای سنگین

 

رنگ پلاک خودرو در ایران نشانه چیست

لزوم داشتن سخا برای تعویض پلاک

پلاک خودروها دارای رنگهای مختلفی هستند که موضوع اصلی ما رنگ پلاک زرد و سفید می باشد وقتی شرکتهای مختلف اقدام به فروش کامیون و کامیونت کردند آنها را با پلاک زرد و با حرف ع که مشخص شده بود به بازار خودرو عرضه میکردند.

تفاوت پلاک زرد و سفید در خودروهای سنگین

فولکس‌واگن به دنبال تولید خودروهای هیجان‌انگیزتر

در صورتی که شرکتهای خودرو سازی به تازگی به تولید ماشین هایی با پلاک سفید برای عرضه به بازار فروش کرده اند.

قبل از اینکه اقدامات لازم را برای تعویض پلاک انجام بدهیم باید کاربری که برروی سند ماشین قید شده را تغییر ندهیم به طور مثال: کاربری مسقف، کاربری زباله و …یا هر چیز دیگه ای که گذاشته شده است. بعد از اینکه تعویض پلاک صورت گرفت میتوان برای تغییر کاربری اقدام کرد. برای تغییر کاربری در زمان تعویض پلاک مشکلی پیش نمی آید. فقط بازده زمان تغییر کاربری طولانی تر خواهد شد.

تفاوت پلاک زرد و سفید در خودروهای سنگین

 

مهم ترین اطلاعات عمومی خودرو که هر راننده باید بداند

به شکل ساده تر اگر بخواهیم بیان کنیم به این صورت است وقتی یک خودرو با پلاک سفید را خریداری می کنیم و برای تعویض پلاک و تبدیل آن به پلاک عمومی می خواهیم اقدام کنیم قبل از انجام هر کاری باید اولین کاربری که روی سند ماشین تعریف شده قرار بگیرد بعد اقدامات لازم برای گرفتن پلاک عمومی صورت بگیرد اما در شرایطی امکانش هست ماشین پلاک عمومی داشته باشد در اینصورت باید برای تعویض پلاک و تغییر کاربری اقدام کرد که می توانیم کاربری جدید را انجام داده و همزمان تعویض پلاک هم انجام بگیرد. و تنها تفاوتی که دارند روند زمانی انجام کار می باشد که تا حدودی زمان بر خواهد شد. 

تفاوت پلاک زرد و سفید در خودروهای سنگین

 

در مواقعی پیش می آید اکثر افرادی هستند ماشینی که خریداری می کنند قصد استفاده از آن را ندارن و قصد فروش آن را دارند که قبل از اینکه تعویض پلاک انجام بدهند اقدام به گرفتن کاربری اجاره ای برای ماشین خریداری شده که قصد فروش آن را دارند می کنند و بعد برای تعویض پلاک زرد عمومی اقدام می کنند. و ماشین با پلاک زرد مورد نظر خود را آگهی کرده که در بعضی از مواقع قیمت آن ماشین به نسبت بالاتر از ماشینی با پلاک سفید می باشد علت این کار این است که مراحل انجام تغییر کاربری و تعویض پلاک به راحتی صورت می گیرد و تفاوت دیگری که دارند در این است کامیون یا کامیونت هایی که با پلاک سفید هستند کارت سوخت ندارند. یعنی برای گرفتن پلاک عمومی باید تعویض پلاک صورت بگیرد در صورتی ماشین هایی که پلاک عمومی دارند تعویض پلاک و تغییر کاربری و گرفتن کارت سوختشان به راحتی صورت میگیرد اما در مواردی یک سری ماشین ها هستند که از قبل تعویض پلاک و تغییر کاربری انجام شده است که در این موارد ماشین ها کارت سوخت و مراحل سند گذاری شان به راحتی صورت میگیرد.

مشاوره و خدمات حقوقی

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که معنی رنگ پلاک خودرو چیست؟در ایران، رنگ پلاک خودروها با توجه به شرایط ممکن است متفاوت باشد و رنگ‌های مختلفی برای پلاک خودروها در نظر گرفته می‌شود و هر رنگ نیز نشان‌دهنده نوع خاصی از خودرو خواهد بود. شرکت تهران خودرو باداشتن وکیل یا وکلا حقوقی میتوانند به هر پرسش حقوقی در حوزه تعویض پلاک زرد و پلاک سفید پاسخ دهند و همچنینن می توانند به شما مشاوره حقوقی بدهند و شما را با مراحل تعویض پلاک آشناکنند. 

تفاوت دریچه گاز برقی ودریچه گاز سیمی

تفاوت پلاک زرد و سفید در خودروهای سنگین

 

تعویض پلاک خودرو های اقساطی

 

مشخصات فنی خودرو فیدلیتی

فروش اقساطی ایران خودرو

فروش اقساطی سایپا

فروش اقساطی مدیران خودرو

فروش اقساطی کرمان موتور

فروش اقساطی بهمن موتور

خرید اقساطی تارا 

 خرید اقساطی دنا پلاس

 خرید اقساطی آریزو ۶

اینستاگرام تهران خودرو

واتساپ تهران خودرو

تهران خودرو در آپارات

تهران خودرو نماشا

گروه تلگرامی تهران خودرو

خرید خودرو های اقساطی از تهران خودرو

فروش اقساطی سایپا

فروش اقساطی ایران خودرو

فروش اقساطی پارس خودرو

فروش اقساطی بهمن موتور

فروش اقساطی امپاور

5/5 - (2 امتیاز)