برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران از ۱۰ بهمن درشهر آفتاب

برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران از ۱۰ بهمن درشهر آفتاب

برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران از ۱۰ بهمن درشهر آفتاب

 

پنجمین نمایشگاه خودرو در تهران آغاز به کارکرد

برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران از 10 بهمن درشهر آفتاب

 

معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه شهر آفتاب گفت: پنجمین نمایشگاه خودروی تهران موسوم به اتو اکسپو تهران ۱۰ الی ۱۵ بهمن‌ماه در شهر آفتاب برگزار می‌شود.

فرشید مهرشاد معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه شهر آفتاب درباره جزییات برگزاری نمایشگاه خودرو گفت: پنجمین نمایشگاه خودروی تهران موسوم به اتو اکسپو تهران ۱۰ الی ۱۵ بهمن‌ماه در شهر آفتاب برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به استقبال قابل توجه خودروسازان، صنایع وابسته و واردکنندگان، بالغ بر ۶۰ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی شامل سالن‌های سه قلوی شهر آفتاب، سالن ملل، سالن U و سازه‌های موقت در شمال شرق نمایشگاه، به این رویداد اختصاص داده شده است.

معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه شهر آفتاب با اشاره به امکان تست درایو خودروها در نمایشگاه خودرو ادامه داد: امکان تست درایو خودروها، پیست کارتینگ و استقرار کارفودها از دیگر ویژگی‌های نمایشگاه خودرو است.

کامیونت دایون ۱۰ تن

این نمایشگاه پس از گذشت ۱۲ ماه از دوره قبل، دوباره در شهر آفتاب برگزار می شود. پنجمین نمایشگاه خودروی تهران را می توان بزرگترین گردهمایی خودروسازان و فعالان صنعت خودرو در این سال ها دانست. متراژ استفاده شده برای برگزاری این نمایشگاه چندین برابر نمایشگاه های خودروی قبلی است.

در پنجمین نمایشگاه خودروی تهران شرکت های ایران خودرو، ایساکو کیش، ایران خودرو دیزل، بهمن موتور، سیبا موتور، بهمن دیزل، اِسنا، بی ام کارز، کرمان موتور، خودروسازان بم، KTL، فردا موتورز، فردا دیزل، مدیران خودرو، آریا دیزل، ایران روور، سروش دیزل، معین خودرو ایرانیان، نوین ماهان، نامی خودرو، ایرانسل، ماموت خودرو، دیار خودرو، تیگارد موتور، ویرا دیزل، پیلسان، کاریزان و… حضور دارند. همچنین در این رویداد خودرویی بیش از ۲۰ مدل محصول جدید برای اولین بار به بازار خودروی کشور معرفی می شوند.

 

برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران از 10 بهمن درشهر آفتاب

 

پس از شش سال شاهد هستیم که بالاخره پای شرکت های واردکننده به نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۲ باز شده است. در پنجمین نمایشگاه خودروی تهران بیش  از ۲۰ مدل خودروی وارداتی به بازدیدکنندگان معرفی شده اند و بیش از ۱۰ شرکت واردکننده در این رویداد حضور دارند.

حضور فورد موستانگ ۷۰۰ اسب بخاری در SEMA

 فیدلیتی پرستیژ

نتا U خودرو وارداتی جدید گروه بهمن بوده که در غرفه بی‌ام‌کارز به نمایش درآمد. این کراس‌اور کاملا برقی بوده و ۱۶۱ اسب‌بخار قدرت ارائه می‌دهد. ظرفیت پیمایش آن نیز با هر بار شارژ به ۵۰۰ کیلومتر می‌رسد. فیدلیتی پرستیژ همان جتور X70 پلاس بوده و بارها توسط بهمن موتور رونمایی شده است. فیدلیتی پرستیژ در دو نسخه ۵ و ۷ نفره عرضه می‌شود و یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ با خروجی ۱۹۷ اسب‌بخار دارد.

 

برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران از 10 بهمن درشهر آفتاب

 

فروش اقساطی خودرو | تحویل فوری

هونگچی H5

این خودرو همان جتور داشنگ است که طراحی متفاوتی داشته و قرار است توسط بهمن موتور عرضه شود. این کراس‌اور طراحی جوان‌پسند و مدرنی دارد.این سدان لوکس و بزرگ به صورت وارداتی و توسط بی‌ام کارز (زیرمجموعه بهمن موتور) و با قیمت ۲.۶۲ میلیارد تومان عرضه می‌شود. یک موتور دو لیتری توربوشارژ با خروجی ۲۲۲ اسب‌بخار برای آن در نظر گرفته شده و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک دارد.

برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران از 10 بهمن درشهر آفتاب

فیدلیتی XB1

شرکت بهمن موتور، همزمان با شروع سال ۱۴۰۲ خورشیدی، از عرضه خودرویی متفاوت خبر داده است که محصولی کاملا جدید از برند جتور بوده و برای اولین‌بار، از اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی به بازار چین عرضه شده است. این محصول جدید، که نسخه مفهومی آن با نام جتور X1 معرفی شده و سپس نسخه تجاری آن با نام جتور داشنگ، تحویل چینی‌ها شده است، قرار است با نام فیدلیتی XB1 در بازار کشورمان عرضه شود. داشنگ اولین خودرو از سری جدید محصولات جتور است که به طور ویژه برای نسل جوان طراحی شده است. آنچه در نمای جلو دیده می‌شود، طراحی خاص چراغ‌های اصلی و جلوپنجره‌ای بدون قالب با ساختار چند لایه و پوسته پوسته است که از داخل بدنه بیرون زده است.در نمای جانبی برش‌های تیز، دستگیره‌های درون بدنه و رینگ‌های آلیاژی مدرن ۲۰ اینچی به چشم می‌خورند، که درمجموع جلوه اسپرتی آن را افزایش داده‌اند. طول، عرض و ارتفاع جتور داشنگ ۴۵۹۰، ۱۹۰۰ و ۱۶۸۵ میلی‌متر اعلام شده است.

برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران از 10 بهمن درشهر آفتاب

 

جدیدترین بخشنامه های فروش محصولات ایران خودرو دیزل

نیسان ایکس تریل

مدعیان زیادی برای واردات محصولات نیسان وجود دارد. اما نامی خودرو تاکنون چند محصول این برند را رونمایی کرده است. ایکس تریل یک کراس‌اور سایز متوسط با موتور ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی و گیربکس CVT است. خروجی آن به ۱۸۱ اسب‌بخار می‌رسد.

برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران از ۱۰ بهمن درشهر آفتاب

 

 نیسان کیکس

نیسان کیکس ابعادی مشابه مدل جوک داشته و با مدل ۲۰۲۳ عرضه می‌شود. این کراس‌اور کوچک از یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی نیرو می‌گیرد و دیفرانسیل جلو است.نیسان کیکس (Kicks) برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ در کشور برزیل عرضه و در بازار بعضی کشورها از سال ۲۰۱۸ جایگزین مدل جوک شد. سه سال پس از عرضه کیکس، این مدل با فیس‌لیفت و امکانات جدید به بازار آمد. نیسان کیکس اکنون در مدل ۲۰۲۳ وارد کشورمان شده است.

برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران از 10 بهمن درشهر آفتاب

بخشنامه جدید فروش سایپا دیزل ۱۴۰۲

نیسان سیلفی

نامی خودرو سدان نیسان سیلفی را با موتور هیبریدی عرضه می‌کند که شامل یک موتور ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی بنزینی و یک موتور برقی است. خروجی آن به ۱۳۶ اسب‌بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد.نیسان سیلفی نامی خودرو، مجهز به موتور بنزینی ۳ سیلندری است که هیچ وظیفه‌ای برای به حرکت انداختن چرخ‌ها ندارد! چراکه این موتور صرفا برای شارژ کردن باتری‌های لیتیوم-یونی به کار می‌رود. زمانی که موتور بنزینی، شروع به کار می‌کند، ژنراتور نیز توان تولیدی آنرا با کمک اینورتر، به باتری‌ها می‌رساند. سپس باتری‌ها نیز موتور الکتریکی خودرو را که روی محور جلو نصب شده است، به حرکت وامی‌دارد.

برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران از 10 بهمن درشهر آفتاب

 

تفاوت دریچه گاز برقی ودریچه گاز سیمی

لونا EVLUNA GRE EV

خودرو لونا توسط یک سرمایه‌گذاری مشترک میان رنو و جیانگ لینگ ساخته شده است و هدف ایران خودرو از واردات آن، عرضه در ناوگان تاکسیرانی است. همانند سایر خودروهای مدرن، چراغ‌های اصلی جلو در سپر تعبیه شده‌اند. کابین لونا نیز از المان‌های به روز و مدرن بهره برده است. یک نمایشگر یکپارچه برای مولتی مدیا و صفحه کیلومتر و همچنین فرمان دی‌کات در این بخش دیده می‌شود. این محصول یکی از تاکسی‌های برقی ایران خودرو محسوب می‌‌شود که اخیرا در نمایشگاه شهر ایران رونمایی شده بود. این سدان برقی حاصل همکاری شرکت رنو و جیانگ لینگ چین است و برای ناوگان تاکسیرانی ایران انتخاب شده است. لونا برقی با گارانتی شش ساله باتری ارائه می‌شود. این محصول نیز یک خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی است؛ اما برخلاف لونا، در کلاس بدنه سدان قرار ندارد. این محصول امکانات رفاهی مناسبی را به رانندگان و مسافران ارائه می‌دهد و کابین جاداری دارد. پیمایش آن نیز با هر بار شارژ به ۴۲۵ کیلومتر می‌رسد. این محصول برقی در مدت زمان ۳۰ دقیقه به ۸۰ درصد شارژ می‌رسد.  

برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران از 10 بهمن درشهر آفتاب

 

تاکسی برقی بستیون NAT

فاو بستیون NAT به موتور برقی ۱۶۱ اسب بخاری با حداکثر گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر مجهز شده است. ابعاد آن نیز به ۴۴۵۰ میلی‌متر طول، ۱۸۴۰ میلی‌متر عرض و ۱۶۸۰ میلی متر ارتفاع و فاصله دو محور ۲۸۵۰ میلی متر می‌رسد. بنابراین فضای بسیار مناسبی برای سرنشین و بار وجود دارد و مسافران هنگام پیاده و سوار شدن راحت هستند.

امکانات و تجهیزات آن عبارتند از فرمان برقی، صندلی‌های چرمی شش حالته با تهویه و حالت استراحت برای راننده و چهار حالته برای سرنشین، اهرم تعویض دنده الکترونیکی، سامانه بازیابی انرژی ترمز و گرمای اضافی، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، ترمز اضطراری، سامانه کمک حرکت در سربالایی، سامانه جلوگیری از واژگونی، کروز کنترل، سامانه پایش فشاد باد تایرها، ترمز پارک برقی، اتوهلد، در عقب سمت راست کشویی برقی و چراغ‌های جلو تمام LED. همچنین ضمانت ارائه خدمات پس از فروش کیفی و در دسترس، مهم‌ترین مزیت عرضه این خودرو برقی به تاکسی‌رانان به شمار می‌رود.

 

ری را برقی

ری را برقی ایران خودرو، تفاوت ظاهری چشمگیری با نسخه بنزینی‌اش ندارد طوری که به غیر از بسته‌شدن ورودی‌های جلوپنجره و حک‌شدن عبارت IKCO روی آن (در قسمت جلویی خودرو) و همچنین حذف اگزوزها (در قسمت عقبی خودرو)، متوجه نکته خاص دیگری نمی‌شوید. ری‌را خودرو بومی‌ای است که نسخه برقی آن نخستین بار در آبان ۱۴۰۲ رونمایی شد. جلوپنجره ری‌را برقی، برخلاف نسخه بنزینی، کاملا بسته بوده و پیشرانه برقی دارد. خروجی این محصول به ۱۶۱ اسب‌بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد و یک باتری ۵۲ کیلووات ساعتی دارد. طبق اعلام ایران خودرو، برد حرکتی ری‌را برقی ۴۲۰ کیلومتر است. 

برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران از 10 بهمن درشهر آفتاب

هایما ۷X برقی

نسخه بنزینی هایما ۷X نیز محصول نسبتا جدیدی است که تنها چند هفته از عرضه آن با قیمت ۱.۴ میلیارد تومان می‌گذرد. هایما ۷X برقی، یک پیشرانه الکتریکی با قدرت ۲۰۱ اسب بخار و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور دارد. با هر بار شارژ کامل این محصول ، می‌توان مسافتی در حدود ۵۱۰ کیلومتر را طی کرد. شارژ کامل با جریان عادی به ۱۰ ساعت زمان نیاز دارد. اما زمان شارژ سریع ۲۷ دقیقه اعلام شده است.

برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران از 10 بهمن درشهر آفتاب

ماموت خودرو

 ماموت خودرو این شاسی بلند سایز متوسط را با قیمت ۲.۵۳ میلیارد تومان در سامانه یکپارچه وراداتی‌ها عرضه کرده است. این محصول به یک موتور ۱.۴ لیتر توربوشارژ و گیربکس شش سرعته اتوماتیک مجهز شده است. توان این پیشرانه ۱۴۸ اسب‌بخار است. ماموت خودرو اخیرا مواردی را مانند صندوق برقی، نورپردازی محیطی، کفپوش چرمی و … را به وی اس ۷ اضافه کرده است.این محصول نیز در کنار جتا وی اس ۷ در اتو اکسپو تهران حضور داشت. وی اس ۵ ابعاد کوچک‌تری داشته و قیمت نهایی آن ۲.۱۲ میلیارد تومان اعلام شده است. موتور ۱.۴ لیتری توربوشارژ و گیربکس آن مشابه وی اس ۷ بوده و ویژگی‌هایی مانند سنسور جلو و عقب، نمایشگر ۸ اینچی مرکزی، گرمکن صندلی‌های جلو و … دارد.

 

 

پیکاپKMC T9

ونوسیا وی آنلاین در نمایشگاه‌های قبلی نیز رویت شده بود. این محصول طراحی اسپرت و جوان پسندی داشته و یک کراس‌اور دیفرانسیل جلو است. موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ آن ساخت میتسوبیشی بوده و ۱۸۸ اسب‌بخار قدرت دارد. کاتالوگ این محصول در سامانه وارداتی‌ها بارگزاری شده اما هنوز قیمتش مشخص نیست. 

ونوسیا D60 دو نسخه برقی و بنزینی دارد. مکث موتور قبلا مشخصات رسمی این سدان جمع و جور را منتشر کرده که طبق آن به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی مشترک با نیسان بهره‌مند شده است. این پیشرانه ۱۲۰ اسب‌بخار قدرت را تحویل گیربکس CVT ساخت نیسان می‌دهد. 

یکی از مهم‌ترین محصولات مونتاژی این شرکت که در سال ۱۴۰۳ به بازار ایران خواهد آمد، پیکاپ جدید KMC T9 است؛ خودرویی که مجهز به موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ بوده و می‌تواند ۲۲۱ اسب‌بخار به همراه ۳۹۰ نیوتن‌متر را در اختیارتان قرار دهد. البته جالب‌ترین ویژگی فنی این پیکاپ جدید، گیربکس ۸ سرعته اتوماتیکی است که روی آن نصب شده و قابلیت تیپ‌ترونیک هم دارد. در لیست امکانات KMC T9 مواردی مانند سیستم کنترل کشش و پایداری، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، سنسورهای جلو و عقب، سنسور باران، سنسور باد تایر و … دیده می‌شود. 

برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران از 10 بهمن درشهر آفتاب

 

جیپ گرند چروکی SRT8 با ۱۲۰۰ اسب بخار قدرت!

کی‌ام‌سی ایگل

کی‌ام‌سی ایگل، یکی دیگر از محصولات مونتاژی کرمان موتور است که در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۲، برای چندمین‌بار رونمایی شد. این خودرو در واقع نسخه فیس‌لیفت شده JAC J4 محسوب می‌شود و موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۰۴ اسب‌بخار و گشتاور ۱۳۷ نیوتن‌متر دارد. سنسور نور، چراغ‌های LED، کروز کنترل، سیستم‌های کنترل پایداری و کشش و … از جمله دیگر ویژگی‌های آن است. 

برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران از 10 بهمن درشهر آفتاب

 

هیوندای کرتا

هیوندای کرتا، ارزان‌ترین کراس‌اور وارداتی کرمان موتور نیز در اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ حضور داشت. این خودرو با موتور تنفس طبیعی ۴ سیلندر به کشورمان آمده و قدرتش تنها ۱۱۳ اسب‌بخار است. البته داشتن حداکثر سرعتی معادل ۱۷۰ کیلومتربرساعت و همچنین مصرف سوخت ۶ لیتری آن، از جمله ویژگی‌های خوب این خودروست.

 

برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران از 10 بهمن درشهر آفتاب

 

ارزان‌ترین سدان وارداتی هیوندای، یعنی اکسنت ۲۰۲۳ نیز در نمایشگاه امسال رونمایی شد. اولین سری این خودرو هنوز تحویل خریداران نشده ولی از آنجایی که دعوتنامه مشتریان در آبان‌ماه ۱۴۰۲ صادر شده و قیمت نهایی خودرو نیز تعیین شده، پس بزودی شماره‌گذاری و تحویل این خودرو نیز آغاز می‌شود. 

 

برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران از 10 بهمن درشهر آفتاب

 

حتما خبردار هستید که نسل جدید النترا نیز در لیست محصولات وارداتی کرمان موتور قرار گرفته است. این النترا با آن النترایی که چندسال پیش، توسط شرکت کرمان موتور، تفاوت‌های زیادی دارد و بهبودهای بسیار خوبی را پشت‌سر گذاشته اما قیمتگذاری بالای آن در مقابل کمبود آپشن‌هایش، مشتریان این خودرو را دچار سردرگمی کرده است. البته می‌توان پیش‌بینی کرد که برخی از آپشن‌های حذف شده این خودرو، بزودی در بازار لوازم جانبی کشورمان موجود خواهد شد. 

بهمن ۱۴۰۲: نمایشگاه خودرو تهران، رویداد مهمی در حوزه خودرو محسوب می‌شود و شرکت‌های خودرویی بهترین محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه خواهند داد. تاکنون شرکت‌های متعددی در حوزه سبک و سنگین و واردکننده، برای این نمایشگاه اعلام حضور کرده‌اند.

یکی از مهم‌ترین شرکت‌کنندگان پنجمین نمایشگاه خودرو تهران، گروه بزرگ ماموت خودرو است که در سالن A4 حضور دارد. گروه ماموت برای گسترش سهم بازار خود در حوزه خودروهای سواری، شرکت های ماموت خودرو، مکث موتور و دیارخودرو با خودروهای سواری تولیدی و وارداتی، شرکت آتین خودرو دیزل با دو ون باری، گروه خودروسازی مایان و مجتمع صنعتی پیلسان با محصولات کشنده و کامیونت و همچنین شرکت دنیای ماموت با تریلر های هوشمند و مجموعه ماموت کانکت، حاضر می‌شوند.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI، قرار است در این نمایشگاه (سالن ملل) از برنامه های توسعه ای خود برای تست های خودرو رونمایی کند. تست تصادف، آزمون خودروهای برقی و آزمایشگاه یورو ۶ از پروژه‌های بزرگ در صنعت خودرو است که در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

خودروهای وارداتی نیز بخشی از این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند. در این بخش، کوشا خودرو به عنوان نماینده محصولات شرکت کیا در سالن ملل حضور دارد. لیست شرکت‌کنندگان پنجمین نمایشگاه خودرو تهران در سال ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

. ایران خودرو
. بهمن موتور
. کرمان موتور
. مدیران خودرو
. ماموت خودرو
. کوشا خودرو
. فردا موتورز
. مکث موتور
. تیگارد موتور
. نامی خودرو
. دیار خودرو
. نوین ماهان
. معین خودرو
. ایران خودرو دیزل
. بهمن دیزل
. فردا دیزل
. سروش دیزل
. آریا دیزل
. مایان دیزل
. ویرا دیزل
. پیلسان
. آتین خودرو دیزل
. کاریزان خودرو
. شیران دیزل
. وزین پرشیا

کراس‌اوور جدید هوندا بریز، برادر چینی CR-V

فروش اقساطی ایران خودرو

فروش اقساطی سایپا

فروش اقساطی مدیران خودرو

فروش اقساطی کرمان موتور

فروش اقساطی بهمن موتور

خرید اقساطی تارا 

 خرید اقساطی دنا پلاس

 خرید اقساطی آریزو ۶

اینستاگرام تهران خودرو

واتساپ تهران خودرو

تهران خودرو در آپارات

تهران خودرو نماشا

گروه تلگرامی تهران خودرو

خرید خودرو های اقساطی از تهران خودرو

فروش اقساطی سایپا

فروش اقساطی ایران خودرو

فروش اقساطی پارس خودرو

فروش اقساطی بهمن موتور

فروش اقساطی امپاور

Rate this post