فوتون تونلند دیزلی

در تهران ، تهران
    برند و تیپ خودروفوتون تونلند دیزلی
    سال تولید۲۰۲۰ - ۱۳۹۹
    دنده ای - اتوماتدنده ای
    وضعیت خودروکارکرده
    کارکرد102000
    وضعیت بدنهبدون رنگ
    رنگ بدنهسفید
    وضعیت بیمهسه ماه
    استانتهران
    شهرتهران

سند دست اول،کارکرد واقعی،بدون تصادف،دو دیفرانسیل،

شرکت تهران خودرو هوشمند کارا با تجربه ای درخشان در زمینه خودرو با شماره ثبت ۵۸۷۳۳۰ صاحب امتیاز معتبر ترین برند فروش اقساطی خودرو ” تهران خودرو “Tehrankhodro.ir” یکی از شرکت های معتبر و فعال در زمینه فروش اقساطی خودرو در کشور میباشد که بهترین خودرو ها در برند ها و مدل های خارجی و همچنین ایرانی را آن هم با بهترین شرایط با فروش اقساطی و معاوضه و… به مشتریان خود تقدیم مینماید….تهران خودرو فروش اقساطی و معاوضه خودرو…

جهت ارتباط با مجموعه تهران خودرو جهت و دریافت راهنمایی در مورد پروسه خرید ، پیگیری مدارک مشتریان ، پشتیبانی مشتریان قدیمی و …میتوانید از طریق شماره تماس های زیر و یا از طریق رسانه های اجتماعی دیگر از قبیل واتساپ ، اینستا گرام و تلگرام با ما در تماس باشید:

شماره تماس شرکت :

تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۱۰۸۱۴۱
تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۱۰۸۱۵۱
تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۱۰۸۱۶۱
پشتیبان واتساپ

https://wa.me/aghaee

۰۹۱۲۶۴۰۴۰۳۸

کانال تلگرام

@tehrankhodro

پیچ اینستاگرام :

https://instagram.com/tehrankhodro.ir/

اگر قصد خرید اقساطی فوتون تونلند دیزلی را دارید میتوانید با پرداخت ۶۰ درصد پیش پرداخت و اقساط بلند مدت با چک صیادی و بدون ضامن با تحویل فوری به شرکت تهران خودرو مراجعه نمایید.
آنچه مهم است این است که برای خرید اقساطی فوتون تونلند دیزلی کارکرده نیازی به معرفی ضامن ندارید و تنها میتوانید با ارائه مدارک شناسایی و سکونت و گردش حساب خوب از تسهیلات لیزینگی تهران خودرو استفاده نمایید.
جهت راهنمایی در مورد روند فروش اقساطی فوتون تونلند دیزلی کارکرده در تهران خودرو به لینک زیر مراجعه نمایید: راهنمایی خرید اقساطی خودرو

آنچه در این صفحه میخوانید شامل مدارک مورد نیاز جهت خرید اقساطی فوتون تونلند دیزلی کارکرده و همچنین سایر خودرو های کارکرده موجود در نمایشگاه آنلاین سایت تهران خودرو / و یا پنل تهران خودرو در سایت دیوار / و یا پنل تهران در سایت باما.
برای بازدید و اطلاع از خودرو های کارکرده موجود در تهران خودرو با کارشناسان تهران خودرو تماس بگیرید.

برای خرید اقساطی فوتون تونلند دیزلی کارکرده از سایت دیوار میتوانید با همراهی کارشناسان خرید تهران خودرو خودروی مورد نظرتون رو پیدا کنید ما ماشینو نقدی از مالک میخریم و برای شما با تسهیلات لیزینگ برای شما اقساط میبندیم. تا شما بتونید طی اقساط ۱-۵ ساله باز پرداخت نمایید.

فروش یکروزه خودروی کارکرده اقساطی با استفاده از تسهیلات لیزینگ خودرو همواره اطمینان و رضایت مشتریان مارا در پی داشته است. و یکی دیگر از دلایل رضایت خریداران خودرو اقساطی این است که ما در تهران خودرو برای فروش اقساطی خودروی فوتون تونلند دیزلی نیازی به ضامن نداریم و خرید فوتون تونلند دیزلی بدون ضامن میسر میباشد.

377 بازدید کل ، 3 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران