کشنده ۱۸ تن دوو

کشنده ۱۸ تن دوو

کشنده ۱۸ تن دوو

تاریخچه دوو تراکس

شرکت دوو تراکس در شهر گاتسان کره جنوبی با همکاری شرکت جنرال موتورز آمریکا به عنوان تولید کننده‌ی خودروهای تجاری، به عنوان زیر مجموعه کمپانی دوو تاسیس شده.
شرکت دوو یکی از بزرگترین شرکت‌های کشور کره‌جنوبی است در صنایع مختلف از جمله خودروهای سواری، لوازم خانگی و الکترونیکی، ماشین‌‌آلات راه و ساختمان و تولید شناور و نفتکش و … فعالیت دارد. در سال ۲۰۰۴ شرکت دوو تراکس توسط یکی از بزرگترین شرکت‌های هندی فعال در صنعت خودرو یعنی تاتا به عنوان سهام دار خریداری شد گروه تاتا شرکت خوشه‌ای و چندملیتی است، که مقر اصلی آن در شهر بمبئی، هند قرار دارد. گروه تاتا بر حسب بازار سرمایه و درآمدها، بزرگترین شرکت مجتمع خصوصی در هند است

گروه تاتا از طریق شمار فراوان شرکت‌های تابعه، زیرمجموعه و فرعی خود، در حوزه‌های مختلف صنعتی فعالیت می‌کند. از شرکت‌های شناخته‌شده این گروه می‌توان به: تاتا موتورز، تاتا استیل، خدمات مشاوره تاتا، هتل‌های تاج و … اشاره کرد. شرکت تاتا همچنین سهام دار اصلی شرکت جگوار و لندرور انگلستان نیز است.

کشنده ۱۸ تن دوو

کشنده ۱۸ تن دوو

 

مجموعه دوو تراکس با هدف تبدیل شدن به یک شرکت پیشگام در زمینه تولید محصولات تجاری و انواع کامیون با عرصه رقابت در صنعت خودروهای تجاری گذاشته است و همچنین در مسیر توسعه و گسترش سبد محصولات خود، برنامه تاسیس خط تولید کامیونت‌های سبک و همچنین اتوبوس را دارد.
یکی از فعالیت‌هایی که شرکت دوو تراکس بر آن تمرکز دارد راه‌اندازی خطوط مونتاژ و تولید در سایر کشورها است. مراکز مونتاژ دوو تراکس در کشورهای پاکستان، روسیه، الجزایر، ویتنام، کنیا و آفریقای جنوبی فعال است.
در حال حاضر فعالیت های شرکت دوو تراکس بسیار گسترده شده و محصولات این شرکت در ۷۰ کشور در آسیا، اروپا، خاورمیانه، آفریقا، روسیه و آمریکای جنوبی به فروش می‌رسد و این شرکت بیش از ۳۰۰ نمایندگی فعال در کشورهایی همچون الجزایر، ویتنام، روسیه، امارات متحده عربی، کویت، لبنان، عراق و کلمبیا و … دارد. همانطور که می‌دانیم محصولات کمپانی دووتراکس به صورت مستقل با برند دوو عرضه می‌شوند.

کاسپین خودرو، تولید و مونتاژ محصولات دووتراکس در ایران

ایران نیز به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای خاورمیانه میزبان محصولات دووتراکس است.
خطوط تولید و مونتاژ این شرکت در حال حاضر میزبان خودروهای تجاری مانند کشنده ۴۴ تن DAEWOO و کامیون ۱۸ تن DAEWOO است که با کاربری‌های مختلف مانند آتش‌نشانی، جرثقیل، یخچال، حمل طیور، باری چوبی و فلزی و … مونتاژ و عرضه می‌شود. کامیون ۱۸ تن DAEWOO پریما یکی از آخرین محصولات مشترک این مجموعه در همکاری با شرکت دووتراکس است که به بازار کشور معرفی شده.

جدول مشخصات کامیون ۱۸ تن دوو

کامیون دوو ۱۸ تن

در این مقاله از تهران خودرو راجع‌به کامیون دوو ۱۸ تن اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.
از جمله مشخصات فنی و تجهیزات، قیمت، خرید اقساطی و لیزینگی این محصول و….

مشخصات فنی کامیون ۱۸ تن دوو

کامیون ۱۸ تن دوو پریما کاربری های زیادی دارد و از یک پیشرانه ۵۸۹۰ سی سی با استاندارد آلایندگی یورو ۵ EEV 6 سیلندر خطی مجهز به توربوشارژ و اینترکولر با تواند تولید حداکثر قدرت ۲۸۰ اسب بخار و گشتاوری ۹۸۰ نیوتن متر بهره می‌برد. نیروی تولیدی این پیشرانه از طریق گیربکس ZFXS100 محصول ZF آلمان نوع دستی ۶ دنده جلو/یک عقب به چرخ‌ها منتقل می‌شود. از نظر ابعاد کامیون ۱۸ تن دوو ۹۰۰۰ میلیمتر طول، ۲۴۹۵ میلیمتر عرض، ۲۹۴۰ میلیمتر ارتفاع داشته و فاصله بین دو محور چرخ های جلو ,و عقب ۵۱۰۰ میلیمتر است. وزن خودرو بدون بار ۵۸۰۰ کیلوگرم است و حداکثر وزن مجاز ناخالص قابل جمل توسط این کامیون ۱۸۰۰۰ کیلوگرم است. حداکثر نیرو مجاز وارده به محور جلو ۷۱۰۰ کیلوگرم و حداکثر نیرو مجاز وارده بر محور عقب ۱۱۵۰۰ کیلوگرم در نظر گرفته شده است. کامیون ۱۸ تن دوو مدل پریما در داخل اتاق ظرفیت حمل ۲ سرنشین را داراست.

کابین و طراحی ظاهری، ساده و باجذبه

همانطور که از یک کامیون یا خودرو تجاری و کارآمد انتظار داریم، چهره ظاهری کامیون ۱۸ تن DAEWOO پریما با یک طراحی ساده، قرینه و بدور از حجم‌دهی و اغراق، نمای پیشرفته و جذابی را ارائه می‌کند. وجود یک سپر تیره رنگ با چراغ‌های بزرگ دوتکه و تاحدودی چشم‌بادامی‌، شکل و نمای کاملا قرینه‌ در جلو، چهره این محصول دوو تراکس و کاسپین خودرو را ساده اما در عین حال باجذبه کرده است.

سیستم های ترمز و پایداری کامیون ۱۸ تن دوو مدل Doosan باکاربری باری چوبی

استفاده از یک سیستم ترمز پنوماتیکی مجهز به ترمز ضد قفل (ABS, ASR) و همچنین ترمز دستی و ترمز کمکی یا ترمز موتور نیز کامیون ۱۸ تن دوو را در زمان حرکت یاری می‌کند. مخزن باد این کامیون از ظرفیت مناسب ۶۰ لیتر متشکل از دو تانک ۳۰ لیتری برخوردار است. وجود لاستیک‌های ۳۱۵*۸۰ R22.5 و رینگ ۲۲.۵ اینچی ۰/۹ R فولادی به مقاومت بهتر کامیون باری دوو در زمان حرکت در جاده‌ها و سطوح ناهموار کمک می‌کند و کیفیت سواری این کامیون را به طرز قابل توجهی بهبود می‌بخشد.

امکانات و تجهیزات کامیون ۱۸ تن دوو مدل

سطح امکانات کامیون دوو در داخل کابین در وضعیت مناسبی قرار دارد. عایق صوت و حرارت در کابین این کامیون از ورود صدا و حرارت بیرون و تولیدی پیشرانه به داخل اتاق جلوگیری می‌کند و به آسایش سرنشینان در شرایط مختلف آب‌وهوایی و دما کمک بسزایی می‌کند. راحتی راننده به عنوان کاربر اصلی این محصول در اولویت قرار داشته و یک صندلی بادی با سیستم تنظیمات اتوماتیک به راحتی هرچه بیشتر راننده کمک می‌کند.
ابعاد مناسب کابین و جانمایی صحیح بخش‌ها فضای این خودرو را برای راحتی سرنشینان مهیا می‌نماید. در داخل کابین کامیون ۱۸ تن دوو مدل پریما یک فضای مناسب برای خواب دو نفر جای‌گذاری شده و با دو تخت‌خواب با قابلیت دید مناسب تکمیل گردیده است. وجود یک سیستم تهویه مطبوع کارآمد و کولر و بخاری درجا از ملزومات خودروهای تجاری و کامیون‌ها است که کامیون ۱۸ تن دوو نیز از آن بهره‌مند است. وجود شیشه بالابر برقی، سیستم صوتی و تصویری، کیسه هوای راننده و سرنشین و ریموت کنترل درب‌ ها امکانات کامیون دوو را تکمیل می‌کند.

مزایا و معایب کامیون دوو ۱۸ تن

یکی از مزایای اصلی این مدل کامیون ارتفاع بالای کابین آن و فاصله محوری مناسب این خودرو می‌باشد.
مدل این کامیون Doosan، دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵، ۶ سیلندر خطی مجهز به توربو شارژ و اینترکولر، قدرت موتور ۲۸۰ اسب بخار، با توان تولید ۹۸۰ نیوتن متر گشتاور، حجم موتور ۵۸۹۰ سی‌سی، ۶ دنده جلو، یک دنده عقب، مدل جعبه دنده ZF-6S1000، ترمز پنوماتیکی، ترمز ضد قفل ای بی اس و ای اس آر، ظرفیت مخزن باد ۶۰ لیتری ( دو تانک ۳۰ لیتری)، جنس رینگ از فولاد، حداکثر سرعت ۱۱۷ کیلومتر در ساعت، حداکثر توان بالاروی از شیب ۳۶ درصد، حداقل شعاع گردش ۹.۲، ولتاژ ۲۴ ولت، دو عدد باطری ۱۲ ولت ۱۴۰ آمپر، ظرفیت دینام ۸۰، قدرت استارت ۵ کیلو وات، برق پاک کن چند زمانه، کلاچ تک صفحه‌ای خشک هیدرو پناماتیک، طول این کامیون ۹۰۰۰ میلیمتر، عرض کامیون ۲۴۹۵ میلی‌متر، ارتفاع ۲۹۴۰ میلی‌متر، فاصله بین دو محور چرخ‌های جلو و عقب ۵۱۰۰ میلی‌متر، فاصله بین مرکز چرخ های جلو ۱۹۳۰ میلی‌متر، فاصله بین مرکز چرخ‌های عقب ۱۸۵۰ میلی‌متر، وزن خودرو بدون بار ۵۸۰۰ کیلو گرم، حداکثر وزن مجاز ناخالص خودرو ۱۸۰۰۰ کیلوگرم، حداکثر نیرو مجاز وارده به محور جلو ۷۱۰۰ کیلوگرم، حداکثر نیرو مجاز وارده به محور عقب ۱۱۵۰۰ کیلوگرم، ظرفیت سرنشین ۲ نفر، فرمان هیدرولیک ساچمه‌ای، قطر غربیلک ۴۷۰ میلی‌متر، فرمان با قابلیت تنظیم در دو جهت، موقعیت مخزن، راست و چپ با درب قفل شونده، جنس مخزن از استیل، ظرفیت جنس مخزن ۴۰۰ لیتر، ظرفیت مخزن ادبلو ۳۸ لیتر می‌باشد..
داخل کابین دارای تجهیزاتی همچون عایق صوتی و حرارتی، سیستم تهویه مطبوع، با بخاری درجا، صندلی راننده تمام بادی

نتیجه‌گیری و جمع‌بندی

بازار خودروهای تجاری کشور نیازمند محصولات با کیفیت جهانی است. در بازار خودروهای بزرگ و کوچک چینی، وجود یک محصول کره‌ای باکیفیت با یک برند شناخته شده و معتبر برگ برنده یک شرکت می‌تواند باشد.
محصول کامیون ۱۸ تن دوو به پشتوانه برند مطرح و خوش‌نام تاتا و همچنین برند نام‌آشنای دووتراکس با سطح مناسبی از امکانات فنی و وجود یک پیشرانه قدرتمند، در زمره‌ی یکی از کامیون‌های باری قدرتمند بازار قرار گرفته است. از دیگر نقاط قوت این محصول می‌توان به طراحی به روز، ظرفیت خوب حمل بار و کیفیت مناسب در قطعات و همچنین تولید و مونتاژ باکیفیت اشاره کرد. در صورت تداوم روند فعالیت‌های شرکت کاسپین خودرو و پشتیبانی مناسب از محصولات تولیدی خود، خودروهای تولیدی این شرکت از برند مطرح دوو توانایی کسب سهم بالایی از بازار خودروهای تجاری سنگین را دارد و بسادگی می‌تواند با رقبای چینی رقابت کند.

 

خرید اقساطی از تهران خودرو

شرکت تهران خودرو به عنوان یکی از شرکت های بزرگ ارائه دهنده خدمات خودروهای سواری و سنگین در کشور، شرایط خرید اقساطی کشنده ۱۸ تن دوو را برای متقاضیان محترم از سرتاسر کشور فراهم کرده است.
در صورتی که شما هم قصد خرید اقساطی کشنده ۱۸ تن دوو را دارید، می توانید با تماس با کارشناسان تهران خودرو ، از شرایط فروش اقساطی این کشنده مطلع شوید.

 

  1. اینستاگرام تهران خودرو
  2. واتساپ تهران خودرو
  3. گروه تلگرامی تهران خودرو
  4. خرید اقساطی خودرو های سواری
  5. خرید اقساطی خودرو های سنگین
  6. قولنامه آنلاین
4.7/5 - (10 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها