کامیونت ایسوز ۶ تن

کامیونت ایسوزو ۶ تن

کامیونت ایسوزو ۶ تن

مقدمه
اگر بدنبال اطلاعات مفید و مختصر درباره خودروهای تجاری برند محبوب ایسوزو هستید،در این مقاله از تهران خودرو همراه ما باشید . امروز ما قصد داریم تا در مورد خرید اقساطی کامیونت ایسوزو یا خرید ایسوزو اقساطی با شما صحبت کنیم ، پس با ما همراه باشید.

خرید اقساطی ایسوزو ۶ تن

خرید اقساطی ایسوزو ۶ تن

کامیونت ایسوزو ۶ تن NPR75K
شرکت بهمن دیزل با هدف تولید کامیون‌های سبک و نیمه‌سنگین و سنگین و مینی‌بوس و به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور در اول خرداد ماه سال ۱۳۸۲ به صورت پروژه زیر نظر گروه بهمن آغاز به کار نمود و در آذر ماه سال ۱۳۸۲ تولید آزمایشی کامیونت ۶ تن را تحت لیسانس شرکت ISUZU ژاپن آغاز نمود و در ۱۹ اسفند ماه ۱۳۸۲ رسماً از سوی وزیر صنایع وقت در جاده قدیم کرج افتتاح گردید.
ایسوزو، شرکت خودروسازی ژاپنی است که در سال ۱۹۱۶ فعالیت خود را آغاز نموده که در زمینه ساخت و تولید انواع وسایل نقلیه تجاری، ماشین‌های باربری، کامیون‌های سبک و سنگین، همچنین تولید موتورهای دیزلی فعالیت می‌نماید.
نمایندگی  بهمن دیزل با توجه به مطالعات وسیع در مورد نیاز بازار ، راه اندازی خط کامیونت ایسوزو را آغاز نمود بطوریکه طبق برنامه ریزی های انجام شده عرضه این محصول از نیمه دوم سال ۱۳۸۸ آغاز گردید. همچنین این شرکت با ورود به عرصه کامیونهای نیمه سنگین و کشنده ISUZU سبد محصولات خود را  تکمیل نموده است .

مشخصات فنی ایسوزو ۶ تن

مشخصات فنی ایسوزو ۶ تن

کامیون های باری ایسوزو به دلیل قدرت موتور و توانایی بالا در زمینه حمل بار جایگاه ویژه ای در سطح جهانی به خصوص در ایران دارد . به عنوان نتیجه‌گیری می‌توان گفت موتور عملکرد خوبی دارد و به هیچ عنوان نیاز به شتاب یا قدرت بیشتر احساس نمی‌شود. درست است که کابین باید مدرن و امروزی‌تر باشد ولی این امر در کامیون‌ از اهمیت چندانی برخوردار نیست. به جرأت می‌توان گفت کامیونت ایسوزو ۶ تن چنان قابل اعتماد است که همتراز با رقبایی که در صدر جدول این کلاس از کامیون‌ها قرار دارند می‌ایستد. این کامیون انعطاف‌پذیر و همه کاره است و کارش را به خوبی انجام می‌دهدو در قبال پولی که بابت آن پرداخت می‌کنید، گزینه بسیار مناسب و ایده‌آلی است.

موتور کامیونت ایسوزو ۶ تن
کامیونت ایسوزو از نظر قدرت و کیفیت در موتور از رقبای خود یک سر و گردن بالاتر است و همین دلیل بر این شده که مورد توجه بسیاری از رانندگان داخلی قرار بگیرد . کم استهلاک بودن محصولات این برند نه تنها در ایران بلکه به بیش از صد کشور جهان صادر و عرضه می شوند. موتور کامیونت ایسوزو دارای قدرت ۱۵۵ اسب بخاری و۴۲۰ نیوتن متری حجم ۵۱۹۳ سی سی از برند کامینز می باشد و مجهز به استاندارد آلایندگی یورو ۴ است. نکته مهمی که وجود دارد، موتورکامیونت های ایسوزو به توربوشارژ و اینترکولر مجهز هستند.

خرید ایسوزو ۶ تن

خرید ایسوزو ۶ تن

حجم موتور
حجم موتور این خودرو ۵۱۹۳ میلی لیتر یا سانتی متر مکعب می باشد. حجم موتور تاثیر بسزایی بر قدرت موتور دارد. هر چقدر که حجم موتور بالاتر باشد، معمولا قدرت موتور نیز بیشتر می باشد. در بسیاری از موارد خودرو های کامیونت که توسط شرکت های خودروسازی مختلف از قبیل بهمن دیزل، سایپا دیزل و … تولید می شوند، حجم موتور هایی در همین حدود دارند. زیرا افزایش یا کاهش حجم موتور به صورت غیر طبیعی، می تواند بر عملکرد موتور خودرو تاثیرات منفی بگذارد. لذا حجم موتور متناسب با قدرت و قابلیت های موتور خودرو انتخاب می شود.

امکانات ایسوزو ۶ تن

امکانات ایسوزو ۶ تن

سیستم کلاچ
کلاچ این خودرو تک صفحه ای می باشد و از انواع صفحه کلاچ های خشک است. همچنین فنر های این خودرو، حالت دیافراگمی دارند.
سیستم تعلیق
در سیستم تعلیق این خودرو، از فنر های تخت چند لایه استفاده شده است. این فنر ها، مجهز به کمک فنر های هیدرولیکی تلسکوپی هستند که در دو طرف خودرو کار گذاشته شده اند و از وارد آمدن ضربه به کابین خودرو از طرف جاده جلوگیری به عمل می آورند.
سیستم فرمان
سیستم فرمان این خودرو، از نوع سیستم های ساچمه گردان هیدرولیکی می باشد.
شاسی خودرو
شاسی این مدل خودرو، همانند شاسی بسیاری دیگر از خودرو های سنگین و نیمه سنگین، پلکانی می باشد. به این معنی که برای وارد شدن به کابین خودرو باید تعداد معدودی پله را بالا رفت که معمولا دو یا سه پله هستند.

ترمز خودرو
در سیستم ترمز کامیونت ایسوزو ۶ تن، از مدار های کاسه ای و هیدرولیکی استفاده شده است. این نوع ترمز ها از قدرت و کیفیت مناسبی برخوردار هستند.
ظرفیت باک خودرو
ظرفیت باک سوخت این خودرو، ۱۰۰ لیتر می باشد که در مقایسه با انواع دیگر خودرو های سنگین و نیمه سنگین، معمولا ظرفیت کم تری به حساب می آید. این موضوع می تواند هم حسن و هم عیب این خودرو باشد. در صورتی که میزان سوخت موجود در خودرو کم تر باشد، طبیعی است که خودرو سبک تر و سرعت خودرو بیشتر می باشد. این در حالی است که کاهش سرعت و قدرت موتور خودرو می تواند در نتیجه ی افزایش میزان سوخت موجود در مخزن خودرو باشد. عیب آن نیز این است که مسافت های کم تری را می توان به کمک این مخزن سوخت پیمود و نیاز است که چند باره آن را پر کرد.
حداکثر سرعت مجاز این خودرو
حداکثر سرعت مجاز این خودرو، ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت می باشد که در نوع خود برای این نوع خودرو و وزنی که دارد، سرعت مناسبی می باشد.
تجهیزات و امکانات کامیونت ۶تن ایسوزو
تجهیزات و امکانات کامیونت ایسوزو ۶ تن، شامل موارد زیر می باشند:
* استاندارد آلایندگی سوخت این خودرو، با استاندارد های آلایندگی روز اروپا تطابق دارد و هیچ گونه آلودگی برای محیط زیست ایجاد نمی کند.
* کابین این خودرو به گونه ای طراحی شده است که به راحتی می توان از طریق کابین خودرو به موتور آن دسترسی پیدا کرد.
* این خودرو، مجهز به سیستم قفل مرکزی می باشد و با بستن درب سمت راننده، درب سمت شاگرد خودرو نیز به صورت خود به خود بسته خواهد شد.
* بالابر شیشه های سمت راننده و شاگرد در این نوع خودرو، کاملا برقی می باشند. لذا نیازی به استفاده از اهرم های دستی برای بالا و پایین بردن شیشه ها وجود ندارد.
* این نوع خودرو، دارای سیستم تهویه کاملا مطبوع و مناسب می باشد.
* بخاری و کولر این خودرو به صورت اتوماتیک و با سرد و گرم شدن فضای داخلی کابین فعال می شوند.
* و …
*
کاربری های مجاز کامیونت ۶ تن ایسوزو
* حمل خودرو
* یخچالدار
* مسقف چادری
* مسقف فلزی (کانتین فلزی)
* مسقف فلزی (حمل نوشابه)
* مشبک مسقف فلزی
* کفی بغلدار بازشو
* آتش نشانی
* زباله کش
* باری فلزی
* باری چوبی با روکش ورق فلزی
* تانکر آب
* کمپرسی
* جاروی مکانیکی
* کفی جرثقیل دار
* بالابر

اتاق کامیونت ایسوزو ۶ تن
کابین کامیونت های ایسوزو بسیار مقاوم بوده و دارای قابلیت ها و امکانات بالایی است. اگر چه ممکن است در ظاهر کوچک و کم جا به نظر برسد اما کابینی مجهز و جا دار دارد.طراحی این کامیونت به گونه ای است که از آن ها میتوان برای کارایی های مختلف و حمل بارهای گوناگون استفاده کرد برای مثال  استفاده در توزیع مواد غذایی ، تره بار و ….
ابعاد این کامیونت کاملا مناسب سفرهای درون شهری است.
ایسوزوها با کاربری های کمپرسی و یخچالدار موجود هستند.
کابین کامیونت ایسوزو از امکاناتی نظیر شیشه بالابر برقی ، کولر و بخاری خودکاربا عملکرد خوب، تنظیم ریلی صندلی راننده و سیستم پخش با اتصال سی دی و یواس بی، فرمان هیدرولیک ، سیستم تهویه مطبوع و قفل مرکزی می باشد .

مزایا و معایب کامیونت ایسوزو
مزایا کامیونت ایسوزو در ایران می‌توان با استقامت و دوام بالای بخش های مختلف کامیونت اشاره کرد.
اینطور که هنوز کامیونت های مدل پایین ایسوزو از پا نیوفتاده و بهتر از کامیونت های چینی جدید خرید و فروش می‌شوند.
موتور کمنز اصلی و گیربکس زد اف با جزئیات طراحی ژاپنی ها باعث شده کامیونت اییسوزو نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا بسیار مورد طرفدار باشد.
جالب است بدانید ایسوزو تنها خودرو تجاری است که به آمریکا صادر می‌شود و کامیونت های ایسوزو در آمریکا نیز بسیار پرطرفدار هستند.
مزیت دیگر کامیونت های ایسوزو در ایران سبکی وزن و ظرفیت بالای کامیونت ها برای حمل بار های تناژ بالاتر بوده است.
از جمله معایب کامیونت ایسوزو در ایران گرانی قطعات موتور و گیربکس و نبود قطعات لوازم بدنه مخصوصا لوازم بدنه نسل جدید کامیونت های ایسوزو در ایران است.
لوازم بدنه قابل دسترسی است اما قیمت بالایی را نسبت به دیگر کامیونت ها دارد.
افزایش قیمت لوازم و نبود خدمات کامیونت ایسوزو بیشتر مربوط به شدت گرفتن تحریم ها و رفتن شرکت ایسوزو ژاپن از ایران است.
پس از رفتن ایسوزو اتاق ایسوزو قدیمی با نام شیلر و موتور گیربکس مشابه ایسوزو های قدیم اما ساخت چین توسط گروه بهمن با نام کامیونت شیلر تولید شد.

خرید اقساطی از تهران خودرو
شرکت تهران خودرو به عنوان یکی از شرکت های بزرگ ارائه دهنده خدمات خودروهای سواری و سنگین در کشور، شرایط فروش اقساطی کامیونت ایسوزو ۶ تن را برای متقاضیان محترم از سرتاسر کشور فراهم کرده است.
در صورتی که شما هم قصد خرید اقساطی این کامیونت را دارید، می توانید با تماس با کارشناسان تهران خودرو ، از شرایط فروش اقساطی کامیونت ایسوزو ۶ تن مطلع شوید.

خرید اقساطی خودرو های سنگین

اینستاگرام تهران خودرو

 

4.8/5 - (12 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها