معرفی بهترین خودرو های ایران خودرو

معرفی بهترین  خودرو های ایران خودرو

معرفی بهترین خودرو های ایران خودرو

بهترین خودرو ایران خودرو

قصد خرید خودرو دارید و به‌دنبال انتخاب خودرویی ایرانی از بازار تولیدات وطنی هستید؟ باید بدانید که بهترین خودروها کدام موارد هستند و چه گزینه‌هایی در بازار با اقبال بیشتری مواجه شده‌اند. بهترین ماشین ایرانی برای خرید چیست؟ در این مقاله، شما را با خودروهای مطلوب ایرانی آشنا می‌کنیم. صنعت خودروسازی سابقه زیادی در کشورمان دارد. با تمام ایرادهایی که به آن وارد است، اما باید گفت که گزینه‌های قابل‌قبول هم در میان تولیدات دو شرکت معروف ایران‌خودرو و سایپا وجود دارد. ما از این گزینه‌های قابل‌قبول در مقاله پیش رو برایتان خواهیم گفت.ضمنا میتوانید  آخرین تغییرات قیمت خودرو را از طریق لیست قیمت خودرو کارنامه مشاهده کنید.

 

 

تا ۵۰۰ میلیون چه ماشینی بخریم ؟

 

حتما بخوانید:

با یک میلیارد تومان چه ماشینی بخریم که واقعا بیارزد؟

عناوین این مطلب

  • ۱ دنا پلاس توربو اتوماتیک؛ طراحی جذاب، کیفیت فنی خوب
  • ۲ سراتو مونتاژ؛ ایمنی بالا و ارزشمند برای خرید
  • ۳ تندر ۹۰؛ معقول و مناسب
  • ۴ رنو تندر  پلاس۹۰ اتومات؛ کمی بهتر از تندر ۹۰
  • ۵ دنا پلاس؛ ظاهری زیبا و بازاری مناسب
  • ۶ رنو ساندرو اتوماتیک؛ قوی و زیبا
  • ۷ پژو ۲۰۶ تیپ ۵؛ خودروی خوب خیابان

 

دنا پلاس توربو اتوماتیک؛ طراحی جذاب، کیفیت فنی خوب

دنا پلاس توربوی اتوماتیک از آن خودروهای ایرانی است که ارزش بررسی و خرید دارد. طراحی دنا پلاس از موارد دیگر موجود در بازار برتر است و اگر قرار باشد که در طراحی نمره‌ای به آن بدهیم، نمره قبولی را که حتما می‌گیرد و در جایگاه خوبی هم می‌ایستد. طراحی دنا پلاس توربو اسپورت است و خط‌وخطوطی که در آن به‌کار رفته، حالتی نوین و جذاب دارند و باعث می‌شوند که یکنواختی و تکراری‌بودن از ظاهر این وسیله گرفته شود.

خرید اقساطی

 

تا ۷۰۰ میلیون چه خودرویی بخریم؟

 

خرید اقساطی دنا پلاس

 

ویژگی‌های ظاهری

همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد، این خودرو می‌تواند نامزد عنوان بهترین ماشین ایرانی برای خرید باشد. چون ظاهر زیبایی دارد و طراحی‌اش قابل‌اعتناست. وجود سانروف برای این خودرو هم به مدرن‌ترشدن و زیبایی‌اش کمک می‌کند. کابین این خودرو به کابین سمند شباهت دارد اما ظرافت و جزئیاتی که در طراحی‌اش دیده می‌شود، با سمند تفاوت‌های زیادی دارد.

ویژگی‌های فنی

دنا پلاس موتوری ۴ سیلندر دارد. موتور این وسیله قوی است و قدرتی معادل ۱۱۵ اسب بخار دارد. از نظر ایمنی هم دنا پلاس نمرات خوبی می‌گیرد. برای آن، ۶ کیسه هوا در نظر گرفته شده و از نظر ایمنی سرقت هم جایگاه خوبی دارد و دست سارقان از آن کوتاه است.سراتو ۴ سیلندر دارد و نیروی موتور آن برابر با ۱۵۴ اسب بخار است. گیربکس آن به حالت دستی و اتوماتیک کار می‌کند و به راننده حق انتخاب می‌دهد. این خودرو از نقطه‌نظر امور فنی قابل‌توجه است و گزینه خوبی به شمار می‌رود. پس می‌توان آن را هم در فهرست بهترین ماشین ایرانی برای خرید قرار داد.تندر ۹۰ خودرویی ۴ سیلندری است و قدرت موتور آن به ۱۰۵ اسب بخار می‌رسد. از نقطه‌نظر ایمنی هم وضعیت نسبتا مطلوبی دارد. این خودرو از موسسه ارزیابی ایمنی معروف ENCAP، سه ستاره ایمنی از پنج ستاره دریافت کرده است.

 

امکانات جانبی

دنا پلاس مجهز به کروز کنترل، دوربین دید عقب، ردیاب ماهواره‌ای و تنظیم‌کننده هشت‌جهته صندلی است. آپشن‌های این خودرو هم نسبت به خودروهای دیگر وطنی زیاد و مطلوب‌اند.

 

فروش اقساطی دنا پلاس اتومات ۱۴۰۲ با تحویل فوری

 

سراتو مونتاژ؛ ایمنی بالا و ارزشمند برای خرید

سراتویی که در ایران مونتاژ می‌شود، در واقع محصولی کره‌ای بوده که برای نخستین‌بار در سال ۲۰۰۳ از سوی شرکت معروف کیا روانه بازارها شد. استقبال زیادی که مشتریان ایرانی از کیا سراتو داشتند، باعث شد که شرکت سایپا آستین‌ها را بالا بزند و برای مونتاژ آن در وطن اقدام کند. بنابراین، از سال ۲۰۱۴ به‌بعد، شاهد حضور سراتوی مونتاژی در بازار ایران هستیم. ایمنی این خودرو بسیار مطلوب است و در مقایسه با بسیاری از محصولات داخلی در صدر فهرست امن‌ترین‌ها می‌ایستد.

 

ویژگی‌های ظاهری

ظاهر سراتو زیباست و در میان محصولات ایران‌خودرو و سایپا شاخص‌تر به نظر می‌رسد. ظاهر کشیده بیرون خودرو، صندلی‌های چرمی داخل کابین، وجود سانروف و جلوبندی مطلوب وسیله از آن گزینه‌ای قابل‌اعتنا می‌سازد. دقت کنید که پایه و اساس تولید این خودرو هم کره‌ای بوده و همین موضوع در کیفیت ظاهری و فنی‌اش اثرات خوبی گذاشته است.

 

سراتو ۴ سیلندر دارد و نیروی موتور آن برابر با ۱۵۴ اسب بخار است. گیربکس آن به حالت دستی و اتوماتیک کار می‌کند و به راننده حق انتخاب می‌دهد. این خودرو از نقطه‌نظر امور فنی قابل‌توجه است و گزینه خوبی به شمار می‌رود. پس می‌توان آن را هم در فهرست بهترین ماشین ایرانی برای خرید قرار داد.

امکانات جانبی

در این خودرو آپشن‌هایی نظیر کروزکنترل اتوماتیک، سنسور پارک عقب، سوییچ هوشمند و… وجود دارد که ارزش خریدش را بالا می‌برند.از جمله امکانات جانبی این خودرو می‌توان به مواردی مانند سیستم ضدسرقت ایموبلایزر، فرمان تلسکوپی، رایانه سفری و امکان تنظیم زاویه چراغ‌های جلو اشاره کرد.

 

تندر ۹۰؛ معقول و مناسب

تندر ۹۰ از تولیدات ایران‌خودروست. فضای بزرگ و صندوق عقب وسیع این وسیله از آن گزینه‌ای محبوب برای خانواده‌های ایرانی ساخته است. البته نباید یادمان برود که همین بزرگی صندوق عقب و طراحی بیرونی تندر ۹۰ تاحدی به مشکلی برای آن هم بدل شده و موجبات دید کم عقب را برای راننده فراهم می‌کند. اجازه بدهید که ویژگی‌های مختلف این خودرو را بررسی کنیم و ببینیم که اوضاع از چه قرار است. آیا تندر ۹۰ می‌تواند بهترین ماشین ایرانی برای خرید شما باشد؟

 

ویژگی‌های ظاهری

ظاهر این خودرو هم از استانداردهای خوبی برخوردار است. وقتی به اتاقک این وسیله از بیرون نگاه می‌کنید، حالتی حجیم و بزرگ دارد. خط‌وخطوط کارشده روی آن هم در راستای دادن ابهت و بزرگی به آن به کار گرفته شده‌اند. این خودرو، در واقع همان خودروی لوگان است که شرکت داچیا در همکاری با شرکت رنو روانه بازار کرده بود. ایران‌خودرو و پارس‌خودرو به‌طور اشتراکی این خودرو را به بازار عرضه می‌کنند.

 

اینستاگرام تهران خودرو
واتساپ تهران خودرو
تهران خودرو در آپارات
تهران خودرو نماشا
گروه تلگرامی تهران خودرو
خرید خودرو های اقساطی از تهران خودرو

فروش اقساطی سایپا
فروش اقساطی ایران خودرو
فروش اقساطی پارس خودرو
فروش اقساطی بهمن موتور
فروش اقساطی امپاور

4.7/5 - (10 امتیاز)