بررسی مشخصات پیلسان ۴۸۰ اتومات

بررسی مشخصات پیلسان ۴۸۰ اتومات

بررسی مشخصات پیلسان ۴۸۰ اتومات

مقدمه
پیلسان ۴۸۰ یا همان سیتراک اتومات محصولی از شرکت پیلسان است.

کشنده پیلسان۴۸۰ در این نسخه دارای کاور مات مشکی و‌تودوزی مشکی با خطوط قرمز شده است.
اپشن های کشنده پیلسان۴۸۰ جدید ترمز اضطراری و رادار خط خوان به همراه کولر درجا و مانیتور و تلویزیون درون کابین است که نشان از فروش های خاص پیلسان۴۸۰ به صورت فول اپشن در نسخه های محدود خواهد داشت.

پیلسان ۴۸۰ محصولی از برند سینو تراک چین است که تحت لیسانس مان آلمان تولید می‌شود.کابین کشنده های پیلسان یا همان سیتراک الگو برداری شده از روی کابین کامیون مان تی جی ای است.
و موتور و شاسی این کامیون نیز تحت لیسانس مان المان توسط سینوتراک تولید و به فروش می‌رسد.
برند های معتبر اروپایی معمولا پس از اتمام دوره تولید کامیون های مشهور و موفق خود امتیاز ساخت آنان را به کشور های دیگر می‌دهند تا با کیفیت متفاوت اما غالب یکسان با برند و نام جدید تولید شود ،کشنده سیتراک یکی از آنان است که توسط همکاری مان المان با سینوتراک چین ساخته شده است.

بررسی مشخصات پیلسان ۴۸۰ اتومات

بررسی مشخصات پیلسان ۴۸۰ اتومات

 

مشخصات فنی پیلسان ۴۸۰
موتور به کار رفته در پیلسان ۴۸۰ اتومات موتور مان مدل MC13.48-50 با استاندارد آلایندگی یورو ۵ می باشد. حداکثر قدرت موتور این کشنده چینی ۴۸۰ اسب بخار با توان تولید حداکثر گشتاوری ۲۳۰۰ نیوتن متر در ۹۵۰-۱۴۰۰ دور در دقیقه است. موتور پیلسان از نوع ۶ سیلندر خطی ۲۴ سوپاپ با حجم موتور ۱۳ لیتر مجهز به توربو شارژ و اینتر کولر با سیستم تزریق سوخت Common Rail با پیش فیلتر است. گیربکس به کار رفته در این خودرو از نوع زد اف آلمانی ۱۸ سرعته مجهز به ریتاردر ۵ مرحله ای می باشد.
کابین این خودرو از روی کابین TGA مان الگوبرداری شده است که از فولاد با مقاومت کششی بالا با ضخامت ۸ میلیمتر می باشد. کابین این خودرو تاییدیه استاندارد استحکام کابین از اتحادیه اروپا را دریافت نمود. کابین از نوع سقف بلند، دو تخت خواب عریض، مجهز به جک بالابر هیدرولیکی و الکتریکی، بادگیر سقف و جانبی اتاق، دریچه سقفی برقی است.
 این خودرو چینی دارای سیستم تعلیق و شاسی سیار قوی می باشد. سیستم تعلیق آن سوار بر ۴ بالن است و موج گیر است و اتاق نرمی را برای شما به ارمغان می آورد. ظرفیت مخزن سوخت آلومینیومی پیلسان ۱۱۶۰ لیتر و مخزن ادبلو ۴۰ لیتر همچنین ظرفیت باتری این خودرو ۱۲ ولت و ۱۸۰ آمپر ساعت، ظرفیت دینام ۲۸ ولت ۸۰ آمپر می باشد. باتری این خودرو در انتهای کابین نصب شده است.

جدول مشخصات پیلسان ۴۸۰ اتومات
سیستم ترمز این کشنده فوق العاده از نوع دو مدار مستقل پنوماتیکی، سیستم ترمز جلو و عقب به صورت دیسکی مجهز به ترمز هوشمند ای بی اس، ترمز ضد لغزش، سیستم الکترونیکی کنترل پایداری، ترمز دستی تریلر، مخازن باد آلومینیومی، ترمز اگزوز، و ترمز موتور اتوماتیک EVB ، سیستم الکترونیکی توزیع نیروی ترمز می باشد.

خرید اقساطی پیلسان ۴۸۰ اتومات

خرید اقساطی پیلسان ۴۸۰ اتومات

 

طراحی کشنده پیلسان ۴۸۰

طراحی کشنده پیلسان ۴۸۰ جذابیت خاصی دارد؛ چراکه به جهت اینکه خودرو طراحی مدرنی داشته باشد، به صورت خشن طراحی شده است. چراغ‌های جلوی آن با شکل ذوزنقه و همچنین مه شکن‌های بزرگ جذابیت خاصی را به آن افزوده‌اند. ورودی هوای بزرگ و عریض کشنده پیلسان ۴۸۰ به همراه لوگوی شرکت پیلسان با نوشتار PILSAN در بالای آن نیز از دیگر جزئیات جذاب آن هستند.
طراحی داخلی کابین کامیون پیلسان نیز شبیه به طراحی بیرونی آن، بیشتر به سمت یک طراحی معمولی و متوسط گرایش دارد. همچنین، کیفیت متریال مورد استفاده نیز در حد متوسط است. کابین کامیون دارای فضای بسیار بلندی است و به دلیل کف فلت آن، برای راننده و سرنشینان احساس راحتی مناسبی ایجاد می‌شود.
در کشنده پیلسان ۴۸۰ سیستم صوتی تصویری با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی، دارای بلوتوث و انواع تجهیزات دیگری مانند صندلی راننده با امکان بادی تنظیم، صندلی شاگرد با تعلیق بادی، فرمان با روکش چرمی، کروز کنترل، شیشه بالابر و آینه‌های برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک، دوربین پیرامونی، بخاری درجا، دستگیره صندلی تنظیم شونده و سوئیچ قطع کن برق وجود دارند.

بررسی امکانات رفاهی و ایمنی کشنده پیلسان ۴۸۰
کشنده پیلسان ۴۸۰ یک کامیون قدرتمند است که با دافران H7 در رقابت است. این کامیون به تجهیزات مناسبی مانند سیستم صوتی با نمایشگر ۵.۵ اینچی، فرمان با روکش چرمی و دکمه‌های کنترلی، پرده‌های جانبی، شیشه بالابر برقی، سیستم تهویه اتوماتیک، هشدار دهنده صوتی دنده عقب، سوکت برق ۲۴ ولت، دوربین پیرامونی، بخاری درجا، آینه‌های تنظیم شونده برقی با گرمکن، چراغ روشنایی در روز، مه شکن جلو و عقب، بوق بادی و برقی، قفل مرکزی، حفاظ جانبی و قطع کن باتری مجهز شده است. علاوه بر این، پیلسان ۴۸۰ با داشتن دوربین نقطه کور روی آینه های جانبی از دیگر تولیدات داخل متمایز است. همچنین، سیستم ADR نیز برای حمل کالاهای خطرناک و مواد سوختنی نصب شده است.
تجهیزات ایمنی کشنده پیلسان ۴۸۰ شامل ترمز دو مداره پنوماتیکی، ترمز هوشمند ABS و ضد لغزش ASR، سیستم الکترونیکی توزیع نیروی ترمز EBL، سیستم الکترونیکی کنترل پایداری ESC، ترمزدستی تریلر، مخازن باد آلومینیومی، ترمز اگزوز، ترمز موتور EVB اتوماتیک و ریتاردر ۵ مرحله‌ای هستند. تعلیق پیلسان در جلو از نوع فنر پارابولیک به همراه کمک فنر و میل موجگیر و در عقب از نوع بادی ۴ بالنی و کمک فنر بوده و دارای قابلیت تنظیم ارتفاع دستی و اتوماتیک است.
از تجهیزات استاندارد آن می‌توان به سیستم صوتی تصویری، کروز کنترل، صندلی راننده و شاگرد با تعلیق بادی، فرمان چرمی مجهز به دکمه‌های کنترلی، پدال و فرمان قابل تنظیم، پرده‌های جانبی و آفتابگیر بیرونی، شیشه بالابر برقی، آینه برقی گرمکن دار، تهویه مطبوع اتوماتیک، چراغ مطالعه، بخاری درجا، دوربین پیرامونی، بوق شهری و برون شهری (بادی و برقی) و … اشاره کرد. به علاوه، مشتریان قادر به سفارش نصب یخچال داخل کابین، رینگ استیل و کولر درجا از سازنده هستند.

رقبای پیلسان ۴۸۰
پیلسان ۴۸۰ رقیب جدی دافران H7 محسوب می‌شود و از این رو به تجهیزات مناسبی مجهز شده است.

 

خرید اقساطی از تهران خودرو
شرکت تهران خودرو به عنوان یکی از شرکت های بزرگ ارائه دهنده خدمات خودروهای سواری و سنگین در کشور، شرایط خرید اقساطی کشنده پیلسان ۴۸۰ را برای متقاضیان محترم از سرتاسر کشور فراهم کرده است.
در صورتی که شما هم قصد خرید اقساطی کشنده پیلسان ۴۸۰ را دارید، می توانید با تماس با کارشناسان تهران خودرو ، از شرایط فروش اقساطی این کشنده مطلع شوید.

 

خرید اقساطی خودرو های سنگین

خرید اقساطی خودرو های سواری

معاوضه خودرو

اینستاگرام تهران خودرو

گروه تلگرامی تهران خودرو

واتساپ تهران خودرو

Rate this page
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها